Verkiezingen '06 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Smetje schreef:
chunga schreef:
Smetje schreef:
K ben daarnet serieus verschoten.

Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen.

Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt.

Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden.

Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden.
Er horen daar inderdaad geen affiches van gelijk welke partij thuis een voetbalclub moet zich 100% a-politiek opstellen en @smetje : Misschien kunt gij eens proberen van uw wat democratischer en verdraagzamer op te stellen want met uw dwaze commentaar zult ge meer mensen beledigen dan een paar affiches doen.

Ik ben verdraagzaam hoor. Daarom ook dat ik in mijn post gezet had dat iedereen recht heeft op zijn eigen politieke voorkeur. Alleen met een sportclub a-politiek blijven. En dat doen ze gelukkig ook. De zaal was gewoon verhuurd.

K heb onmiddelijk een mail terug gekregen van de secretaris en de manager wat nogmaals aantoont dat het nieuwe bestuur open staat voor de supporters en heel goed bezig is.

Dit is volgens mij toch een minder verdraagzame passage.

01 Okt 2006, 19:08
Reserve

Inderdaad, ja, en dan maar van jezelf zeggen dat je "verdraagzaam" bent, foei... :oops:

02 Okt 2006, 11:02
Ancien

Leeftijd: 45
Sèg mannekes, voor die stomme valse politiekers gaat ge hier toch genen ambras maken zeker? Ze zijn het niet waard hoor...

02 Okt 2006, 12:49
forumlegende

Heb de (twee) affichkes ook zien hangen en direct de link gemaakt met het eetfestijn ipv als een "verdraagzame" burger te reageren als een stier op een rode lap! Sommige mensen weten echt niet meer hoe gewoon te reageren als het VB ter sprake komt...

02 Okt 2006, 12:52
Reserve

Akkoord Boris en Tympanum, sluit deze belachelijke topic maar voor mijn part

02 Okt 2006, 13:30
forumlegende

Direct sluiten moet nu ook niet, een discussie over de verkiezingen moet toch nog kunnen nu vind ik...

02 Okt 2006, 13:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
dikke zever he seg, als er daar idd een eetfestijn was kunde het toch ni kwalijk neme da er wa affichekes hange, as die meteen erna weg zijn is er toch geen probleem? :huh: :zot:

02 Okt 2006, 17:14
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Wat ik eens plezant zou vinden : ze zouden dat stemmen eens moeten aanpassen.

Zodat je in plaats van aan te duiden op wie je wilt stemmen, dat je mag aanduiden wie je zeker niet wil dat hij verkozen wordt. Er zouden er veel naar beneden vallen...

03 Okt 2006, 12:55
Reserve

As ge ten bepeist da een paar maand geleden "Blauw", in t restaurant van de Okapi een volksraadpleging hield, met affiches behangen, en t feit dat de voorzitter dan op de lijst staat van den SP, waarom dan zo een probleem zeg voor da eetfestijn in het restaurant van Eendracht?Da brengt ook geld op he zeg!

03 Okt 2006, 15:01
forumlegende

Ik verhuur(verpacht) in Erembodegem al jaren weiland en er staan steeds VLD en op één CDV plakkaten.
Als VB kandidaat heb ik hierin "niks te koeten"
Just niks.
Als gelijk welke partij in de EA feestzalen een eetfestijn of bal houden , staan de reclamewagens tot buiten en hangen er ook affiches...
Voor de rust en op bestuursvraag heb ik alle VB affiches zondag verwijderd.
En dan den bus op richting Bornem.
Dat is belangrijker, denk ik toch :mrgreen:

03 Okt 2006, 16:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
jowwan schreef:
Ik verhuur(verpacht) in Erembodegem al jaren weiland en er staan steeds VLD en op één CDV plakkaten.
Als VB kandidaat heb ik hierin "niks te koeten"
Just niks.
Als gelijk welke partij in de EA feestzalen een eetfestijn of bal houden , staan de reclamewagens tot buiten en hangen er ook affiches...
Voor de rust en op bestuursvraag heb ik alle VB affiches zondag verwijderd.
En dan den bus op richting Bornem.
Dat is belangrijker, denk ik toch :mrgreen:
't was mij ook wel opgevallen dat ze verwijderd waren.

ge past hiermee wel de politiek van uw nationale collégas niet toe hé ;) die maken oorlog waar rust is :mrgreen:

03 Okt 2006, 18:55
forumlegende

er moet dringend eens iets veranderen in dit landje,om iemand in te schrijven in mijn zaak mag ik maar liefst 72% sociale lasten betalen op haar loon,das pech voor de werknemer en werkgever,dan verschiet ne mens dat er in het zwart gewerkt word(wat ik nie ga doen want ik start just op en als ze mij stekken mag ik al direct terug sluiten)
minder lasten, en minder overlast,da klinkt misschien vaag maar het is een begin

03 Okt 2006, 19:22
Freak

Leeftijd: 42
acrid schreef:
er moet dringend eens iets veranderen in dit landje,om iemand in te schrijven in mijn zaak mag ik maar liefst 72% sociale lasten betalen op haar loon,das pech voor de werknemer en werkgever,dan verschiet ne mens dat er in het zwart gewerkt word(wat ik nie ga doen want ik start just op en als ze mij stekken mag ik al direct terug sluiten)
minder lasten, en minder overlast,da klinkt misschien vaag maar het is een begin

volk aannemen is idd een zeer grote stap. als ge da overleeft, zijde ver! ma de stap is groot

03 Okt 2006, 19:25
forumlegende

Ik heb in mijn zaak (boekhoudkantoor) 1 zelfstandige
helper en voor de rest hou ik de boot af om
een bediende aan te werven.
Onbetaalbaar en anders moet ik alle erelonen naar
mijn klanten herzien.
Dus ge zit altijd tss 2 vuren in dit apenland
(met nog te veel apen :mrgreen: , vind ik)

03 Okt 2006, 19:52
forumlegende

Verbechio schreef:
acrid schreef:

volk aannemen is idd een zeer grote stap. als ge da overleeft, zijde ver! ma de stap is groot

ik ga starten in bijberoep,dus da heb ik achter de hand,aangezien ik er echter zelf nie altijd kan zijn heb ik iemand parttime aangenomen,maar wa da kost,zezal neig mogen werken :D

03 Okt 2006, 21:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12