Verkiezingen '06 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
:grijns: grapken e :-)

Btw wie gaat er graag stemmen? Wie interesseert zich hierin?
Khoor er veel zeggen: "Da interesseert mij geen fluit, ik stem wel op enen dak ken ofwel stemmek ontgeldig"

Hoe zit da bij jullie?

Ik ga wel es graag stemmen en het boeit mij wel. Ben ook zeer benieuwd hoe het hier int stad zal evolueren

06 Okt 2006, 17:47
forumlegende

Ik ga zelfs 2 keer stemmen (met volmacht),
en mijn vrouw ook 2x,
en mijnen zoon ook 2x
en mijn neef ook 2x
en mijn broer oit Moisel ook 2x
en mijn schoonzus oit Moisel ook 2x
:mrgreen:
Ge ziet dat er nog mensen echt geiren gon

06 Okt 2006, 17:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
jowwan schreef:
en mijn vrouw ook 2x,
en mijnen zoon ook 2x
en mijn neef ook 2x
allé, als ge aan minder dan 12 stemmen raakt dan hebben ze u ferm liggen :mrgreen:

06 Okt 2006, 17:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
:haha: :haha:

Mij intresseerd het geen fluit!Al weken aan een stuk zit men brievenbus hier vol als ik 's avonds thuiskom en eindelijk is dit maandag gedaan!
Da vliegt hier direct in de kartonnen doos voor't papier zonder da'k da bekijk:mrgreen:

06 Okt 2006, 17:59

Gunni schreef:

Mij intresseerd het geen fluit!Al weken aan een stuk zit men brievenbus hier vol als ik 's avonds thuiskom en eindelijk is dit maandag gedaan!
Da vliegt hier direct in de kartonnen doos voor't papier zonder da'k da bekijk:mrgreen:
awel, wat mij opvalt is dat ik hier echt veel folderkes toekrijg op mijne naa men dat mijn ouders niemendalen krijgen :mrgreen: Wat moetek doen hé om daar int vervolg van af te zijn ?

06 Okt 2006, 18:09
Freak

blijkbaar kunnen de partijen de kiezerslijsten krijgen, dus mss kunde ergens vragen om u voor die doeleinden te schrappen? moet mogelijk zijn denkek. en idd tes weer neig maja slogisch e bij gemeenteraadsverkiezingen

06 Okt 2006, 18:11
Nationale Ploeg

placietjen schreef:
Gunni schreef:

awel, wat mij opvalt is dat ik hier echt veel folderkes toekrijg op mijne naa men dat mijn ouders niemendalen krijgen :mrgreen: Wat moetek doen hé om daar int vervolg van af te zijn ?

Is logisch e, ge zijt nog jong, u kunnen ze mss nog proberen te overtuigen om voor een andere partij te stemmen. Terwijl bij oudere mensen mss toch iets moeilijker is...

06 Okt 2006, 18:12
Ancien

Leeftijd: 45
't is vandeweek precies alsof ze bij de post alles tegenhouden zodat der alleen maar verkiezingszever in ons bus gestoken wordt!

zo erg da 'k ze vandaag zelfs nie opengedaan heb... 'k zal het de maandag wel zien

jonges toch, peizen ze nu echt da ne stoeme foto de mensen gaat overhalen op hen te stemmen

en de volgende jaren geven ze weer geen reet meer om het voetvolk!

06 Okt 2006, 18:38

boris clitoris schreef:
't is vandeweek precies alsof ze bij de post alles tegenhouden zodat der alleen maar verkiezingszever in ons bus gestoken wordt!

zo erg da 'k ze vandaag zelfs nie opengedaan heb... 'k zal het de maandag wel zien

jonges toch, peizen ze nu echt da ne stoeme foto de mensen gaat overhalen op hen te stemmen

en de volgende jaren geven ze weer geen reet meer om het voetvolk!
zwijgt jong, vandaag zat er zo een pamflet in ons bus met zo nen walrus in zennen bloten op....:fluit:

en 't was niet de Jowwan ;)

06 Okt 2006, 19:19
Freak

jowwan schreef:
en mijn vrouw ook 2x,
en mijnen zoon ook 2x
en mijn neef ook 2x

feitelijk stemde 1 keer en moet ge 1 keer het gedacht van diene mens waarvoor ge stemt invullen e :p

06 Okt 2006, 22:52
Nationale Ploeg

Verbechio schreef:
jowwan schreef:
en mijn vrouw ook 2x,
en mijnen zoon ook 2x
en mijn neef ook 2x

feitelijk stemde 1 keer en moet ge 1 keer het gedacht van diene mens waarvoor ge stemt invullen e :p

Ze geven hem gewoon 2 kansen omda hij den 1ste keer toch ongeldig zou stemmen.

06 Okt 2006, 23:15
forumlegende

Ge zult direkt zien als ik ongeldig stemde :
6 personen x 2 (met hunnen volmacht) = 12
min mijn flater :mrgreen:
Dus als ge nen VB-er ziet met 11 stemmen ben
het ikk :dans:

07 Okt 2006, 14:11
Vaste Waarde

Smetje schreef:
K ben daarnet serieus verschoten.

Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen.

Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt.

Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden.

Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden.

Dat zijn pas de verdraagzame woorden die we van de grote democratische partijen kunnen verwachten !!! Zou ook ook zo gereageerd hebben, hadden de affiches van Blauw, VLD of CD&V geweest zijn ???

Och ja ... Ieder zijn mening, maar ik voorspel morgen toch opnieuw een pikzwarte zondag en hoop dat onze partij na morgen de grootste fractie zal vormen in onze gemeenteraad. Uiteraard in de oppositie, aangezien het "democratische" cordon ook in Aalst wel zal stand houden :dom: :dom: :dom:

07 Okt 2006, 14:23
Vaste Waarde

Verbechio schreef:

Khoor er veel zeggen: "Da interesseert mij geen fluit, ik stem wel op enen dak ken ofwel stemmek ontgeldig"

Hoe zit da bij jullie?

Ik ga wel es graag stemmen en het boeit mij wel. Ben ook zeer benieuwd hoe het hier int stad zal evolueren

Vooreerst even laten weten dat ikzelf uit overtuiging ga stemmen, op het VB, aangezien dat in mijn ogen de ENIGSTE partij is die nog echt Vlaamsgezind is. Alle andere partijen wringen zich constant in alle mogelijke bochten om de PS te paaien en zo aan de macht te kunnen blijven ...

==> De stemplicht zullen ze NOOIT afschaffen, aangezien ze dan al zeker zijn dat het VB op vele plaatsen de grootste partij wordt. Dit omdat de meeste a-politieke mensen willekeurig (behalve op VB) of ongeldig stemmen. VB heeft het trouwste publiek en zal ook veel stemmen hebben indien er geen stemplicht is.

07 Okt 2006, 14:34

Ajuin schreef:
Verbechio schreef:

Hoe zit da bij jullie?

Vooreerst even laten weten dat ikzelf uit overtuiging ga stemmen, op het VB, aangezien dat in mijn ogen de ENIGSTE partij is die nog echt Vlaamsgezind is. Alle andere partijen wringen zich constant in alle mogelijke bochten om de PS te paaien en zo aan de macht te kunnen blijven ...

==> De stemplicht zullen ze NOOIT afschaffen, aangezien ze dan al zeker zijn dat het VB op vele plaatsen de grootste partij wordt. Dit omdat de meeste a-politieke mensen willekeurig (behalve op VB) of ongeldig stemmen. VB heeft het trouwste publiek en zal ook veel stemmen hebben indien er geen stemplicht is.
de meeste studies daarover tonen nochtans het tegendeel aan hoor ;)

VB zou ontzettend veel stemmen verliezen bij het afschaffen van de stemplicht volgens de laatste peilingen ('k denk dat ze het in Leuven getest hebben dit jaar)
Maar ik denk dat gewoon niemand het risico wilt nemen om ze af te schaffen...

07 Okt 2006, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12