Verkiezingen '06 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
goh da is toch echt afwachten ze. Hoeveel van de stemmen voor het VB zijn proteststemmen? is echt moeilijk in te schatten

07 Okt 2006, 15:01
Vaste Waarde

In peilingen heeft VB altijd vele % minder dan in werkelijkheid hé :D

07 Okt 2006, 15:10
forumlegende

In 2000 was er zelfs nen exit :mrgreen: poll op de
VéRté namelijk afgenomen in Antwerpen. Toen ging het VB lichtjes achteruit. Euforie bij de zelfbenoemde
politici alom, enkele uren later echter was 't van dat :mrgreen:
Laat u dus morgen niet vangen :mrgreen:
Zeg nu zelf, een oud madammeke die na de kiezing zo nen mikro onder haar neus geduwd krijgt, denk je echt dat ze zal zeggen voor wie ze ECHT gekozen heeft.
:engel:

07 Okt 2006, 17:37
Nationale Ploeg

jowwan schreef:
In 2000 was er zelfs nen exit :mrgreen: poll op de
VéRté namelijk afgenomen in Antwerpen. Toen ging het VB lichtjes achteruit. Euforie bij de zelfbenoemde
politici alom, enkele uren later echter was 't van dat :mrgreen:
Laat u dus morgen niet vangen :mrgreen:
Zeg nu zelf, een oud madammeke die na de kiezing zo nen mikro onder haar neus geduwd krijgt, denk je echt dat ze zal zeggen voor wie ze ECHT gekozen heeft.
:engel:

een oud madammeke?
in veel gevallen cd&v :grijns:

07 Okt 2006, 17:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
Ajuin schreef:
Verbechio schreef:
:grijns: grapken e :-)

Btw wie gaat er graag stemmen? Wie interesseert zich hierin?
Khoor er veel zeggen: "Da interesseert mij geen fluit, ik stem wel op enen dak ken ofwel stemmek ontgeldig"

Hoe zit da bij jullie?

Ik ga wel es graag stemmen en het boeit mij wel. Ben ook zeer benieuwd hoe het hier int stad zal evolueren

Vooreerst even laten weten dat ikzelf uit overtuiging ga stemmen, op het VB, aangezien dat in mijn ogen de ENIGSTE partij is die nog echt Vlaamsgezind is. Alle andere partijen wringen zich constant in alle mogelijke bochten om de PS te paaien en zo aan de macht te kunnen blijven ...

==> De stemplicht zullen ze NOOIT afschaffen, aangezien ze dan al zeker zijn dat het VB op vele plaatsen de grootste partij wordt. Dit omdat de meeste a-politieke mensen willekeurig (behalve op VB) of ongeldig stemmen. VB heeft het trouwste publiek en zal ook veel stemmen hebben indien er geen stemplicht is.
de meeste studies daarover tonen nochtans het tegendeel aan hoor ;)

VB zou ontzettend veel stemmen verliezen bij het afschaffen van de stemplicht volgens de laatste peilingen ('k denk dat ze het in Leuven getest hebben dit jaar)
Maar ik denk dat gewoon niemand het risico wilt nemen om ze af te schaffen...

Uit studies blijkt ook dat het VB de trouwste en de meest overtuigde kiezers heeft. Moest het echt zo zijn dat VB veel stemmen zou verliezen door de afschaffing van de stemplicht, dan zou je morgen MOGEN gaan stemmen niet moeten.

07 Okt 2006, 17:56
forumlegende

trouwe aanhang hebben we genoeg.
Daarmee dat de anderen met een serieus ei :kwijl: zitten voor morgen.
Vraag is of het een kiekenei of een struisvogelei is.
Maar vandaag op de Oilsjterse mert was het toch precies een tamelijk groot :mrgreen: (ei)

07 Okt 2006, 18:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
'k ben eens curieus of al die politiekers die de laatste weken plots uit het niets op den Iendracht opdoken er morgen en de komende weken ook nog gaan zijn? (en dat is niet tegen jou he jowwan)

07 Okt 2006, 18:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
jowwan schreef:
Maar vandaag op de Oilsjterse mert was het toch precies een tamelijk groot :mrgreen: (ei)

Jah, tzou dan ook jammer zijn moesten de ogen van de inwoners van Aalst niet zijn opengegaan na al die loze beloftes en het jarenlange wanbeleid van zo een stad. Het is te hopen dat het nieuwe bestuur (wie het ook is) wa meer doet voor de sport en het carnaval. Want de laatste jaren is de sfeer tijdens carnaval vakkundig om zeep geholpen. Het bewijs daarvan is het feit dat er op het stationsplein geen muziek meer mag gemaakt worden plus de talloze regels die er zijn bijgekomen voor de groepen.

07 Okt 2006, 19:06
Freak

ik zou zeggen"andere en betere".

07 Okt 2006, 19:37
Freak

Titus schreef:
jowwan schreef:

Jah, tzou dan ook jammer zijn moesten de ogen van de inwoners van Aalst niet zijn opengegaan na al die loze beloftes en het jarenlange wanbeleid van zo een stad. Het is te hopen dat het nieuwe bestuur (wie het ook is) wa meer doet voor de sport en het carnaval. Want de laatste jaren is de sfeer tijdens carnaval vakkundig om zeep geholpen. Het bewijs daarvan is het feit dat er op het stationsplein geen muziek meer mag gemaakt worden plus de talloze regels die er zijn bijgekomen voor de groepen.

just ma ze meugen ook ni te neig gericht zen op carnaval en sport! tmoet een gezond evenwicht blijven tussen da en huisvesting, werkgelegenheid, sociale voorzieningen en noem maar op. ma ge et zeker e punt

07 Okt 2006, 20:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Ajuin schreef:
Smetje schreef:
K ben daarnet serieus verschoten.

Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen.

Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt.

Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden.

Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden.

Dat zijn pas de verdraagzame woorden die we van de grote democratische partijen kunnen verwachten !!! Zou ook ook zo gereageerd hebben, hadden de affiches van Blauw, VLD of CD&V geweest zijn ???

Och ja ... Ieder zijn mening, maar ik voorspel morgen toch opnieuw een pikzwarte zondag en hoop dat onze partij na morgen de grootste fractie zal vormen in onze gemeenteraad. Uiteraard in de oppositie, aangezien het "democratische" cordon ook in Aalst wel zal stand houden :dom: :dom: :dom:

Voor de gemeente kijk ik niet naar partij of kleur maar naar de persoon, tja in Aalst is da ni zo simpel, ma bij ons, een 6000 inwoners, boerendorp waar iedereen iedereen kent en dan maar keus uit twee lijsten (CD&V en kartel van VLD en SPa) is da anders natuurlijk, CD&V heeft hier de volledige macht en ik zie het hier zo blijven. Nationaal kijk ik naar de partijstandpunten. Ik ben niet voor of tegen welbepaalde partijen maar veel personen weten soms niet waar een partij voor staat en dus is het soms aangeraden het volledige partijprogramma onder de loep te nemen, letterlijk en figuurlijk, doe allemaal ullen best morgen! :Worship:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

Laatst gewijzigd door Gio op 08 Okt 2006, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Okt 2006, 22:51
forumlegende

Leeftijd: 45
voila ben er vanaf,heb voor de goeie gestemd :D

08 Okt 2006, 10:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
acrid schreef:

Ik ook, heb tot 9 uur moeten werken, ik dacht al af te komen van Brussel van amaai het zal weer ferm aanschuiven zijn maar het viel nog mee :-) Nu een uur of twee slapen, dan nor 't Oileg Ert en dan straks weer ver 12 uurkes nor Brussel, dus vandenachternoen geen pinten en vandenacht veel zjatten café :cheer: :cheer: :cheer:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

08 Okt 2006, 10:48
Ancien

GiofromJeiren schreef:
acrid schreef:

Ik ook, heb tot 9 uur moeten werken, ik dacht al af te komen van Brussel van amaai het zal weer ferm aanschuiven zijn maar het viel nog mee :-) Nu een uur of twee slapen, dan nor 't Oileg Ert en dan straks weer ver 12 uurkes nor Brussel, dus vandenachternoen geen pinten en vandenacht veel zjatten café :cheer: :cheer: :cheer:

ik zen der oek vanaf
sjongejonge dat duurt toch altijd nogal hé da stemmen, eer da 'k al die bollekes ingekleurd em, serieus werkske!

08 Okt 2006, 10:54
forumlegende

ik op 5 minuten buiten en met pc gestemd :D gewoon dagen ipv kleuren

08 Okt 2006, 10:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12