Verkiezingen '06 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
de jowwan is alomtegenwoordig ... nu stond hij zelfs aan de poort van het stembureau waar ik moest zijn :fluit:

08 Okt 2006, 11:20
forumlegende

Leeftijd: 45
het heeft precies uitgehaald,het Vlaams Belang de grootste partij in Aalst,moest er van komen natuurlijk met al die kinderachtige ruzies

08 Okt 2006, 20:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
acrid schreef:
het heeft precies uitgehaald,het Vlaams Belang de grootste partij in Aalst,moest er van komen natuurlijk met al die kinderachtige ruzies

19/30 bureaus geteld en +9.9%, ni meer als normaal als ge het mij vraagt. Wie kon er nu nog vertrouwen hebben in het huidige bestuur.

08 Okt 2006, 20:13
Vaste Waarde

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Vandaag een dubbele zege, zoals het ernnu naar uitziet !!! Na de moeizame maar oververdiende zege deze middag volgt nu de voorspelde maar toch zaligmakende nederlaag van "ONS" Annieken en uiteraard de fenomenale zege van het VB !!!

Kiezers, bedankt :D

08 Okt 2006, 20:18
Vaste Waarde

Ajuin schreef:

Vandaag een dubbele zege, zoals het ernnu naar uitziet !!! Na de moeizame maar oververdiende zege deze middag volgt nu de voorspelde maar toch zaligmakende nederlaag van "ONS" Annieken en uiteraard de fenomenale zege van het VB !!!

Wacht misschien tot na de coalitiegesprekken. :fluit:
Als sp.a en CD&V samenslaan, hebben ze nog niet genoeg zetels. Ze kunnen dan eventueel Blauw erbij nemen en die kunnen nen hoge prijs vragen: de burgemeestersstoel bv.
Ik mag er niet aan denken, maar alles is mogelijk. :cheer:

08 Okt 2006, 20:24
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Ajuin schreef:

Wacht misschien tot na de coalitiegesprekken. :fluit:
Als sp.a en CD&V samenslaan, hebben ze nog niet genoeg zetels. Ze kunnen dan eventueel Blauw erbij nemen en die kunnen nen hoge prijs vragen: de burgemeestersstoel bv.
Ik mag er niet aan denken, maar alles is mogelijk. :cheer:

Als ze daarin slagen om zoiets te presteren, dan haalt VB volgend jaar 30% jong :))) Dat zou pas kiezersbedrog zijn !!!!

En dan hebben ze een meerderheid van welgeteld 21 zetels op 41 !!! Dat is nagenoeg onbestuurbaar hé !

08 Okt 2006, 20:27
Vaste Waarde

Ajuin schreef:
En dan hebben ze een meerderheid van welgeteld 21 zetels op 41 !!! Dat is nagenoeg onbestuurbaar hé !

Ondertussen zou die combinatie 22 zetels hebben.
In Aalst kan alles (goed en slecht), Koen. Dat weet je toch? ;)

08 Okt 2006, 20:35
Freak

Leeftijd: 42
Mja tis toch neig zelle diene uitslag ma zeker ni onverw8.

btw ik gok op Uyttersport als onze nieve burgemeester ..

08 Okt 2006, 20:42
Nationale Ploeg

VB krijgt een pille in Antwerpen - 4.9%

08 Okt 2006, 20:50
Vaste Waarde

Verbechio schreef:
Mja tis toch neig zelle diene uitslag ma zeker ni onverw8.

btw ik gok op Uyttersport als onze nieve burgemeester ..

Ik hoop van niet :((( Die was op het laatste aan het meelopen met onze ex-voorzitter Garré !!! Had gehoopt dat SP.A er zou in slagen om via An Van Den Steen een EA-minded burgemeester te hebben !!!

Zullen alvast spannende coalitiegesprekken worden ... Benieuwd of VLD en Blauw nu plots alle geschillen opzij gaan zetten om toch terug samen de postjes te kunnen verdelen :dom: :dom: :dom:

Maar dit nieuwe succes pakken ze ons niet meer af ... Op naar de verkiezingen volgend jaar ...

08 Okt 2006, 20:50
Nationale Ploeg

Het is dus +8.9% geworden voor het VB in Aalst. Luc Willems (VLD) heeft al gereageerd en hij wil samen gaan met CD&V en SP.A. Hierdoor zal volgens mij weer veel gekibbeld worden en zal er weer weinig gerealiseerd worden. Hopelijk heb ik het fout!

08 Okt 2006, 22:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
Het is dus +8.9% geworden voor het VB in Aalst. Luc Willems (VLD) heeft al gereageerd en hij wil samen gaan met CD&V en SP.A. Hierdoor zal volgens mij weer veel gekibbeld worden en zal er weer weinig gerealiseerd worden. Hopelijk heb ik het fout!
Willems nog zo eene: overloper eerste klasse

'k vraag mij trouwens af waarom dat diene het eerste woord moet voeren.... dat verliest daar meer dan 10% (duuuh) en dat komt zijn eisen stellen.... misschien kan hij nu maar beter weer naar CD&V :fluit:

08 Okt 2006, 22:25
Freak

Leeftijd: 42
placietjen schreef:
Titus schreef:
Willems nog zo eene: overloper eerste klasse

'k vraag mij trouwens af waarom dat diene het eerste woord moet voeren.... dat verliest daar meer dan 10% (duuuh) en dat komt zijn eisen stellen.... misschien kan hij nu maar beter weer naar CD&V :fluit:

heel just. mss beter in oppositie gaan. Kzie Blauw nog in de coalitie gaan. we zien wel ... tzal alleszins weer een merde worden van al die partijen samen

08 Okt 2006, 22:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
ik vind dat VB in het bestuur van onze stad moet zittn die willen iets doen voor ons carnaval en voor onzen iendracht aster mense zijn die af en teo da krantje is leze van VB

08 Okt 2006, 22:57
Iendracht.be - beheer

johny schreef:
ik vind dat VB in het bestuur van onze stad moet zittn die willen iets doen voor ons carnaval en voor onzen iendracht aster mense zijn die af en teo da krantje is leze van VB

amai zeg ge zijt precies goed op de hoogte :dom:

08 Okt 2006, 23:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12