Verkiezingen '06 - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
forumlegende

Deze verkiezingen waren niet belangrijk, we moeten er voor zorgen dat dit "land" in 2007 niet meer in handen is van de corrupte PS.

09 Okt 2006, 16:05
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Deze verkiezingen waren niet belangrijk, we moeten er voor zorgen dat dit "land" in 2007 niet meer in handen is van de corrupte PS.

Ik vind verkiezingen voor mijn stad net de belangrijkste.

09 Okt 2006, 17:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Jeroen schreef:
johny schreef:
ik vind dat VB in het bestuur van onze stad moet zittn die willen iets doen voor ons carnaval en voor onzen iendracht aster mense zijn die af en teo da krantje is leze van VB

amai zeg ge zijt precies goed op de hoogte :dom:

Als gij beter op de hoogte zijt als hem dan weet ge dat dit waar is. Ze wouden via een schepen van feestlijkheden carnaval beter gaan coordineren en dit ipv het corrupte feestcomité. Maja zoals gewoonlijk wordt een groot stuk van de kiezers gewoon genegeerd.

En Romario, lees eerst is iemand zijn programma voor ge het onbestaande noemt.

09 Okt 2006, 17:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Romario schreef:
Ajuin schreef:
In Affligem hebben ze serieus problemen ... Daar gaan ze bijna zeker cordon moeten doorbreken

Niveau van het VB zeker??? 17 zetels tegen vier, je gaat het cordon breken jong ....

Besef nu toch is dat jullie nooit maar dan ook nooit aan de macht zullen komen. Zet eerst eens een deftig programma op poten, stop met roepen en tieren en kom dan nog eens terug.

De kans is zelf groot dat walter de donder (kabouter plop en burgemeester samson en gert) burgemeester wordt (in affligem e).

09 Okt 2006, 22:53
Vaste Waarde

Romario schreef:
Ajuin schreef:
In Affligem hebben ze serieus problemen ... Daar gaan ze bijna zeker cordon moeten doorbreken

Niveau van het VB zeker??? 17 zetels tegen vier, je gaat het cordon breken jong ....

Besef nu toch is dat jullie nooit maar dan ook nooit aan de macht zullen komen. Zet eerst eens een deftig programma op poten, stop met roepen en tieren en kom dan nog eens terug.

Ge weet nie waar ge over spreekt !!! De 2 partijen in Affligem die 8 en 9 zetels hebben behaald kunnen (gezien de hevige verkiezingsstrijd en hun standpunten) bijna onmogelijk samen een coalitie vormen !!!

En wat ons programma betreft ... Ik denk dat ons programma een van de duidelijkste en best omlijnde programma's is. Maar ja, als je de moeite niet doet om ons programma te bekijken ... Gelukkig hebben 23,8% van de aalstenaars het wel de moeite gevonden hé !!!

Koen

10 Okt 2006, 1:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Ajuin schreef:
Romario schreef:
Ajuin schreef:

Ge weet nie waar ge over spreekt !!! De 2 partijen in Affligem die 8 en 9 zetels hebben behaald kunnen (gezien de hevige verkiezingsstrijd en hun standpunten) bijna onmogelijk samen een coalitie vormen !!!

En wat ons programma betreft ... Ik denk dat ons programma een van de duidelijkste en best omlijnde programma's is. Maar ja, als je de moeite niet doet om ons programma te bekijken ... Gelukkig hebben 23,8% van de aalstenaars het wel de moeite gevonden hé !!!

Koen

Al die uittroeptekens bewijzen nog maar eens dat jullie gefrustreerde mensen zijn die niet normaal kunnen klappen.

10 Okt 2006, 7:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Bartos, als het te neig gaat worden moogt ge hem hier met alle plezier sluiten

10 Okt 2006, 8:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
Bartos, als het te neig gaat worden moogt ge hem hier met alle plezier sluiten

Ik kijk het nog even uit, maar zal bij deze maar meteen alle betrokkenen verwittigen om het hier beschaafd te houden, anders gaat hij noodgedwongen toe, ondanks de nog hangende besprekingen over coalities (o.a. in Aalst zelf).

10 Okt 2006, 8:24
Freak

Leeftijd: 45
ik ben geen vlaams belanger, maar als ge meer dan 20% haalt, vind ik da ge toch een kans verdient.(of toch minstens een gesprek) Laat ze eens meebesturen, als het beleid niet goed is, wordt dat toch afgestraft. En wat de principes van het VB betreft, de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze word opgediend. Je kan in één legislatuur niet ALLES veranderen!! Ook het VB niet, je kan enkel je eigen accenten leggen.

ps: ik denk toch da ze in aalst met een "probleem" zitten. :fluit:

10 Okt 2006, 8:37
forumlegende

Gewoon kalm blijven. Gisteren belde mij een heer uit
Aalst om mij proficiat te wensen maar om mij ook te bevestigen voor mij niet te hebben gestemd.
Ik ken hem persoonlijk heel goed en voor mij blijft
hij een echte "meneer".
Voor een gezellige babbel kan je mij zaterdag aanstaande altijd ontmoeten bij de kaas :fluit: en wijn :mrgreen: avond ten voordele van de EA jeugd
(vanaf 17 uur). zaal EA Bredestraat.
Dit is het startschot van mijn campagne gemeenteraadsverkiezingen 2012 :mrgreen:

10 Okt 2006, 10:08
Freak

Leeftijd: 42
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

tes al gebeurd ze

10 Okt 2006, 12:18
forumlegende

6 partijen bij elkaar om de winnaar van de verkiezingen van het bestuur te houden! Dàt is democratie in België...

10 Okt 2006, 16:01
forumlegende

Leeftijd: 45
we noemen onszelf een democratie maar da zijn we nie,Vlaams Belang is een politieke partij en een politieke partij doe mee aan de verkiezingen(anders zijdt ge gewoon een vereniging),een politieke partij en zijn leden kunnen door het volk verkozen worden en daar moet me rekening mee houden,op wie ik stem speelt geen rol maar eerlijk is eerlijk

10 Okt 2006, 17:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
acrid schreef:
we noemen onszelf een democratie maar da zijn we nie,Vlaams Belang is een politieke partij en een politieke partij doe mee aan de verkiezingen(anders zijdt ge gewoon een vereniging),een politieke partij en zijn leden kunnen door het volk verkozen worden en daar moet me rekening mee houden,op wie ik stem speelt geen rol maar eerlijk is eerlijk
ons systeem is helemaal geen democratie !
al wie dat beweert heeft er geen kaas van gegeten.... dat er VB'ers constant daar naar verwijzen zegt ook veel over hun juristen.

België heeft een systeem van volksvertegenwoordiging (ter info GEEN enkel land ter wereld heeft een democratie) en dat wordt tot hiertoe gewoon nog altijd naar de letter gevolgd... wat is het probleem ? :mrgreen:

allé swat als Ilse even veel kan verwezenlijken als haar pa dan zitten we er naar schijnt goe voor.

10 Okt 2006, 18:59
Freak

Leeftijd: 42
da go weer e gemem werren in die gemeenteraad. da kunde zo al voorspellen :s en wie haalt dor profijt uit?

10 Okt 2006, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12