Iendracht fan-merchandise - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14
 Iendracht fan-merchandise 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
ieder zen idee :-) ge kunt natuurlijk verschillende soorten maken :D ma kvind wel sjiek da er ier verschillende zich willen inzetten om dit (nogmaals) te verwezelijken

18 Okt 2006, 12:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
iedereen heeft zijn mening natuurlijk, persoonlijk zou ik een zwart witte pull of polo wel zien zitten, met FORZA ALOST op ofzo en dan het logo van zwawi op het forum hier met die vuurpijlen da zou wel wijs zijn he of nie!!

wie heeft nog ideëen? :cheer:

18 Okt 2006, 21:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
ik zou meer voor de niet te opvallende ontwerpen gaan

polo'ke met Iendracht in de kraag ofzo, en met wit-zwarte strepen, :mrgreen:

18 Okt 2006, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

witte polo, zwarte strepen op de kraag..

iendracht (int zwart, in keltische letters) op het hart.

meer ni...

ni?

18 Okt 2006, 22:25
Nationale Ploeg

heel basic he. Een eenvoudige zwarte polo, met "iendracht" geborduurd op de borst. Of anders "iendracht" in old english maar dan groter op de buik (net erboven eigenlijk)En eventueel een geborduurd logootje op de mouw.

Zou volgens mij wel verkopen hoor ...

19 Okt 2006, 8:02
Iendracht.be - beheer

Misschien zullen ik en Stijn een nieuwe pull / polo maken en daarbij nog is de oude verkopen voor wie die nog zou willen ..

Later meer info ;)

19 Okt 2006, 10:36
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Het idee is zeker goed, maar ge moet gewoon oppassen met dingen zoals een vlaamse leeuw derop te zetten vind ik ..

??? Is ne Vlaamse Leeuw nu ook al een racistisch symbool of zo ??? Sorry maar de Vlaamse Leeuw is net het symbool van onze eigenheid !!! Ik zeg niet dat er ene opmoet hé, mor ik zeg wel dat er geen enkele reden zou zijn om daarvoor te moeten "opletten" :)

19 Okt 2006, 12:35
Freak

Leeftijd: 45
Ajuin schreef:
Jeroen schreef:
Het idee is zeker goed, maar ge moet gewoon oppassen met dingen zoals een vlaamse leeuw derop te zetten vind ik ..

??? Is ne Vlaamse Leeuw nu ook al een racistisch symbool of zo ??? Sorry maar de Vlaamse Leeuw is net het symbool van onze eigenheid !!! Ik zeg niet dat er ene opmoet hé, mor ik zeg wel dat er geen enkele reden zou zijn om daarvoor te moeten "opletten" :)

is niet racistisch mor ge leeft in BELGIE, hier hebt ge 2 deelgebieden. Vlaanderen en Wallonië.

19 Okt 2006, 12:37
Vaste Waarde

Correctie :D Ik leef in VLAANDEREN !!!

Zij hebben hun kip en wij onze leeuw :D :D :D :D :D ... Ik verkies zeker een Vlaamse Leeuw boven en Belgische vlag zenne ...

Typisch "vlaams" hé ... wij maken intern al "ruzie" omtrent het plaatsen van ons eigen symbool op kledij. In Wallonië trekken ze zich daar NIKS vaan aan zenne terwijl wij steeds bezig zijn van "opletten dat we toch niemand choqueren". Hoe kunnen we dan eensgezind voorkomen dat strikske ooit premier zou worden ...

19 Okt 2006, 12:41
Freak

Leeftijd: 45
Ajuin schreef:
Correctie :D Ik leef in VLAANDEREN !!!

Zij hebben hun kip en wij onze leeuw :D :D :D :D :D ... Ik verkies zeker een Vlaamse Leeuw boven en Belgische vlag zenne ...

Typisch "vlaams" hé ... wij maken intern al "ruzie" omtrent het plaatsen van ons eigen symbool op kledij. In Wallonië trekken ze zich daar NIKS vaan aan zenne terwijl wij steeds bezig zijn van "opletten dat we toch niemand choqueren". Hoe kunnen we dan eensgezind voorkomen dat strikske ooit premier zou worden ...

ja ten zen we uitgeklapt hein...

19 Okt 2006, 12:42

Leeftijd: 11
Ik ben fier Vlaming te zijn en ik zal er mijn leeuwken achteraf wel ophangen. Als er daar problemen mee hebben is dat dan jammer

Laatst gewijzigd door Mariner op 19 Okt 2006, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2006, 12:43
Freak

Leeftijd: 42
In Vlaanderen wordt snel de link gelegd as ge de Vlaamse Leeuw draagt en das gewoon zo. Ik zen uk fier Vlaming te zijn en kdenk da de meeste da wel zen, mor ik wil ni dammen gon overkomen als een bende racisten. Kdenk da het de bedoeling is da er veel verkocht wordt, ma volgens mij riskeerde lagere verkoopcijfers met de Leeuw erop. Ge kunt daarna nog altijd ene opnaaien natuurlijk. en toch ff zegge da wij zeker ni zulle scheef kijken ma ge verstaant punt wel denkek :-)

19 Okt 2006, 12:47

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
tsja moest die vlaamse leeuw nu niet misbruikt worden dan was dat een schitterende afbeelding geweest...

tot zover mijn mening

19 Okt 2006, 12:48
Iendracht.be - beheer

Ajuin schreef:
Jeroen schreef:

ik weet heel goed dat dat geen rascistisch symbool is, maar ik zie gewoon geen reden omdat op iets van Aalst te zetten, heeft daar niks mee te maken, want dan zet ge het symbool van eigelijk al u tegenstanders (spelen nu toch allemaal in Vlaanderen ;) ) op uwe pull.

19 Okt 2006, 12:58

Leeftijd: 11
Jeroen schreef:
Ajuin schreef:
Jeroen schreef:

ik weet heel goed dat dat geen rascistisch symbool is, maar ik zie gewoon geen reden omdat op iets van Aalst te zetten, heeft daar niks mee te maken, want dan zet ge het symbool van eigelijk al u tegenstanders (spelen nu toch allemaal in Vlaanderen ;) ) op uwe pull.

ik dacht dat we er hier al lang over eens waren dat het er niet opkomt, stop dan met daarover te neuten

19 Okt 2006, 13:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14