Iendracht fan-merchandise - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 Iendracht fan-merchandise 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Casual1919 schreef:
Er moet gewoon een goede organisatie achter zitten. Het maken, aan de man brengen, ... van die zaken is het moeilijkste. Misschien een idee om dat met alle supportersclub gezamelijk te doen?!

Ik vond de organisatie van de polo's ook goed en da was ook maar met e paar man ze...Jeroen is wel van plan om meer te kunnen bestellen via het internet

25 Okt 2006, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Stijn schreef:
Casual1919 schreef:
Er moet gewoon een goede organisatie achter zitten. Het maken, aan de man brengen, ... van die zaken is het moeilijkste. Misschien een idee om dat met alle supportersclub gezamelijk te doen?!

Ik vond de organisatie van de polo's ook goed en da was ook maar met e paar man ze...Jeroen is wel van plan om meer te kunnen bestellen via het internet
Haha, de organisatie was goed, eigen lof stinkt ze kerel ;)

al was het wel in orde zenne.
Heel veel werk is daar nu ook niet aan ze maja....
't is gewoon het financieel risico dat ge loopt hé.
'k heb zo al meerdere ideën naar voor gebracht... zonder startkapitaal kunde nu eenmaal weinig kanten op. bovendien zien ze u als jonge gasten ook niet overal even graag komen ;)

25 Okt 2006, 20:02
Freak

Leeftijd: 42
betalen voor bestelling kan veel doen. as ge zegt, de eerste bestelling moet tegen datum x binnenzijn, dan edde al e schoon pak da ge ineens kunt laten maken ent geld edde

25 Okt 2006, 20:03
Vaste Waarde

Ieder zijn gedacht, mor ge zou beter naar de club stappen met dergelijke voorstellen. Zij zijn volop op zoek naar extra items voor in de fanshop. Voordeel is dat de club dan "het risico" neemt.

Koen

25 Okt 2006, 20:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik zal is ne mail sturen naar Geert met de vraag wat mogelijk is.. Dan kunnen we met het ontwerp van Tom iets meer doen, en kunnen we ook vragen of er een bepaald percent kan afgehouden worden voor de supporters, waarmee we misschien op termijn iets zoals een grote vlag kunnen kopen.

25 Okt 2006, 21:03
nieuw in de eerste ploeg

ik zou ook naar de club stappen moestk van ulle zijn... maar euh, ik vind eigenlijk wel dat er van het oorspronkelijke idee wat wordt afgeweken, ik dacht toch dat er een 'casuallijn' zou worden gemaakt... ik bedoel maar, ge moet zien dage ni gewoon terug polokes gaat maken zoals van die sfeergroep, dat is zo eenmalig terug, vandaar dat ge best naar het bestuur stapt met de ideeën

25 Okt 2006, 22:59
Iendracht.be - beheer

El Falco schreef:
ik zou ook naar de club stappen moestk van ulle zijn... maar euh, ik vind eigenlijk wel dat er van het oorspronkelijke idee wat wordt afgeweken, ik dacht toch dat er een 'casuallijn' zou worden gemaakt... ik bedoel maar, ge moet zien dage ni gewoon terug polokes gaat maken zoals van die sfeergroep, dat is zo eenmalig terug, vandaar dat ge best naar het bestuur stapt met de ideeën

dat is ook de bedoeling. Ik zal morgen is ne mail opstellen en het antwoord zult ge hier lezen.

25 Okt 2006, 23:34
Nationale Ploeg

de sint brengt volgende week bij onze zoon een authentiek Iendracht-trainingspak! De kastaar (vier jaar) zal niet weten waar hij het heeft.

Voor die polo's en zo, ik wil daar gerust aan meedenken. Lijkt me ook 't beste om dat samen met de Club te doen. Ik heb er al eens een mailtje voor gestuurd, de merchandise wordt niet door 'n iendracht zélf gedaan. Ik vermoed dat dat door de mensen van Fast Trade is. Mailtje sturen naar hen met de vraag om samen te werken. Dan maken we gebruik van hun know how en connecties en van hun shops. Als je daar dan een percentje kan afpietsen om dan een actie mee te doen, of een vlag of spandoek mee te kopen, ben je gelanceerd he.

Om alles in eigen beheer te doen, dat is niet makkelijk. Het kan natuurlijk, maar er gaan zo veel meer deuren open als je het kan met iemand die de weg weet. Praktisch, als je 't zelf doet, moet je bijvoorbeeld bij Samdam of zo en daar heb je keuze uit drie polo's en ben je redelijk beperkt in soort bedrukking. Iemand die in de sector zit, heeft wel voldoende connecties om alles volledig te laten ontwerpen zoals hij of zij het wil. Een heel groot verschil, ook prijsmatig.

Laat maar iets weten als ik een handje moet helpen.

26 Okt 2006, 8:16
Vaste Waarde

Fillou schreef:
Ik vermoed dat dat door de mensen van Fast Trade is. Mailtje sturen naar hen met de vraag om samen te werken.

Deze info klopt niet !! Voor dergelijke zaken betreffende de fanshop moet je wel degelijk contact opnemen met het clubbestuur en niet met de mensen van FastTrade.

Wat die percent betreft ... Hoe ga je dat regelen ? Op wie zijn naam gaat dat gezet worden ? Wie gaat dat allemaal regelen ?

Zou het niet beter zijn om met de club af te spreken dat er in geval van de verkoop van X € van "jullie" goederen, door de club zelf als return het nodige gedaan wordt om zo'n vlag te maken bvb. ?

Dit om mogelijke problemen achteraf te vermijden.

Koen

26 Okt 2006, 8:41
Ancien

Leeftijd: 45
Als je met de club zou samenwerken, kan je er alleszins het officieel logo opzetten, wat ik enkel kan toejuichen!

26 Okt 2006, 10:18
Iendracht.be - beheer

Ajuin schreef:
Fillou schreef:
Ik vermoed dat dat door de mensen van Fast Trade is. Mailtje sturen naar hen met de vraag om samen te werken.

Deze info klopt niet !! Voor dergelijke zaken betreffende de fanshop moet je wel degelijk contact opnemen met het clubbestuur en niet met de mensen van FastTrade.

Wat die percent betreft ... Hoe ga je dat regelen ? Op wie zijn naam gaat dat gezet worden ? Wie gaat dat allemaal regelen ?

Zou het niet beter zijn om met de club af te spreken dat er in geval van de verkoop van X € van "jullie" goederen, door de club zelf als return het nodige gedaan wordt om zo'n vlag te maken bvb. ?

Koen

dat is inderdaad een goed idee, maar dan zouden we eerst wel een voorbeeld en prijs van die vlag moeten weten.

De mail is onderweg, normaal gezien zal ik dus vandaag of morgen antwoord kunnen geven

26 Okt 2006, 10:33
Nationale Ploeg

Ajuin schreef:
Fillou schreef:

Koen

euhm ... ik had het ook alleen maar over een "vermoeden". Met mijn heel oprechte excuses voor deze onvergeeflijke fout. Dat ik zelf via mail al een ander verhaal hoorde, zal ik even door de vingers zien. Sjongejonge ...

Je kan het ook "positief" proberen benaderen in plaats van een initiatief van een paar jonge gasten af te schieten.

26 Okt 2006, 10:56
Iendracht.be - beheer

Ik heb is wat rondgesurfd en heb een voorbeeld gevonden.

Tgaat wel om twee steden die hier niet echt populair zijn, maar dat zijn details :D

De grote vlag van de Real Buffalo Fanatics is 5 op 20 meter breed en heeft 1200 euro gekost bij een Dendermonds bedrijf.

http://www.realbuffalofanatics.be/bijl_ ... avlag2.jpg

Dit om een idee te geven van de prijs van zoiets..

26 Okt 2006, 11:10
Vaste Waarde

Fillou schreef:
Ajuin schreef:
Fillou schreef:

Koen

euhm ... ik had het ook alleen maar over een "vermoeden". Met mijn heel oprechte excuses voor deze onvergeeflijke fout. Dat ik zelf via mail al een ander verhaal hoorde, zal ik even door de vingers zien. Sjongejonge ...

Je kan het ook "positief" proberen benaderen in plaats van een initiatief van een paar jonge gasten af te schieten.

??? Ik schiet niks af hoor. Ik geef je gewoon aan dat je best met Geert De Ridder contact opneemt om zaken betreffende de fanshop te bespreken.

Ik vind het een "positief" initiatief. Maar let gewoon goed op met wat je doet. Dat je achteraf niet met een financiële kater blijft zitten.

Koen

26 Okt 2006, 11:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 49
WLM: [email protected]
bedrag klopt redelijk, denk dat je daar wel van uit kan gaan :D

26 Okt 2006, 11:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14