Artikels - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Ik zeg maar wat ik hoor en nu zeker na dat smsje in de krant. Dt ze u daar geel voor geven daar kan ik niets aan doen. Het wil niet zeggen omdat het negatief is dat het niet mag gezegd worden e.

Mja, ne mens hoort zoveel zeggen zeker. Het meeste daarvan is ongetwijfeld cafépraat die een eigen leven gaat leiden. Hou er wel rekening mee dat spelers en trainers ook dit forum lezen hé en dat al die roddels van horen zeggen soms wel eens gevolgen kunnen hebben.

26 Okt 2006, 15:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Titus schreef:
Ik zeg maar wat ik hoor en nu zeker na dat smsje in de krant. Dt ze u daar geel voor geven daar kan ik niets aan doen. Het wil niet zeggen omdat het negatief is dat het niet mag gezegd worden e.

Mja, ne mens hoort zoveel zeggen zeker. Het meeste daarvan is ongetwijfeld cafépraat die een eigen leven gaat leiden. Hou er wel rekening mee dat spelers en trainers ook dit forum lezen hé en dat al die roddels van horen zeggen soms wel eens gevolgen kunnen hebben.

Ja ik vond het ook spijtig, zeker nu het zo goed gaat. Het viel me gewoon op da ge da eerst hoort zeggen en dat het ineens via nen sms in de krant staat. En spelers en trainers mogen dit toch lezen? Als spelers ben je of zowel tevreden of zowel ontevreden een berichtje op een forum over cafépraat gaat daar niets aan veranderen.

26 Okt 2006, 15:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Titus schreef:
Bartos schreef:
Titus schreef:

Ja ik vond het ook spijtig, zeker nu het zo goed gaat. Het viel me gewoon op da ge da eerst hoort zeggen en dat het ineens via nen sms in de krant staat.
En spelers en trainers mogen dit toch lezen? Als spelers ben je of zowel tevreden of zowel ontevreden een berichtje op een forum over cafépraat gaat daar niets aan veranderen.

Misschien heeft diene mens dat da smsje gestuurd heeft, da ook van iemand gehoord dat eigelijk ook nie weet of da waar is.
t is nie omdat in de gazet staat, da het juist is he, de reporters slaan er al met hun botten naar, laat staan degenen die die gazetten lezen en er smskes naar sturen.

26 Okt 2006, 15:15
Ancien

Leeftijd: 45
Jawadde jongens, hoe sommigen erin slagen om toch nog iets negatiefs te vinden om op te memmen, da kunnen ze alliejn in oilsjt!

En 't is niet omdat da via nen sms in de krant staat, dat het ineens de waarheid is hé... :roll:

NEVER CHANGE A WINNING TEAM! en daarmee basta! da's voetbal

26 Okt 2006, 15:37
Freak

boris clitoris schreef:
Jawadde jongens, hoe sommigen erin slagen om toch nog iets negatiefs te vinden om op te memmen, da kunnen ze alliejn in oilsjt!

En 't is niet omdat da via nen sms in de krant staat, dat het ineens de waarheid is hé... :roll:

NEVER CHANGE A WINNING TEAM! en daarmee basta! da's voetbal

voila da peis ik er uk van. pakt da ge vdb ver landuyt eruit doet en lorré ver verheyden, tein gotj het hier zijn van : waarom moeten die mannen eruit???

en zo blijft ge bezig :dans: :dans:

26 Okt 2006, 15:47
Ancien

we hebben een fantastische ploeg, zowaar een typeploeg! dat is jaren geleden!

bijna allemaal belgen, vechters, goei karakters, ze voelen elkaar al zeer goed aan, ze staan op kop, ze hebben 19 op 21 (!)..... en toch, EN TOCH zijn er mensen die het nodig vinden bepaalde dingen in twijfel te trekken

werkelijk te zot voor woorden...

26 Okt 2006, 16:14
Vaste Waarde

Die gast van da artikel in de krant zouden ze beter stadionverbod geven op den eendracht.Zo brengt ge de club ook in slecht daglicht bij geinteresseerde sponsors.Dat ge hier op het forum kritiek levert, tot daar toe, maar niet in een krant die door 1 miljoen mensen wordt gelezen.

26 Okt 2006, 17:53
Freak

de langen schreef:
Die gast van da artikel in de krant zouden ze beter stadionverbod geven op den eendracht.Zo brengt ge de club ook in slecht daglicht bij geinteresseerde sponsors.Dat ge hier op het forum kritiek levert, tot daar toe, maar niet in een krant die door 1 miljoen mensen wordt gelezen.

Inderdaad, nu het eens goed gaat met de ploeg en de club komen er zulke berichten in het nieuws. Ik vraag me echt af wie zulke dingen schrijft?!

Dan doe je als bestuur, speler en supporter alles om de club (na lange tijd) eindelijk weer in een goed daglicht te stellen en dan komt er 1 dwaas die met een bericht (waarvan hij zelfwaarschijnlijk niet weet of er enige waarheid inzit) ons imago weer een flinke deuk geeft.

Vraag me af of het een supporter is van onze club, en dan zeker of die persoon besef hoe dom hij/zij wel is.

26 Okt 2006, 18:23
Nationale Ploeg

Ik vind het SCHANDALIG !!!!!!!!Het gaat nu eens goed na vele jaren en dan dit stom klote artikel(sorry voor taalgebruik)van ne zekere De Brandt!
speler die ontevreden zijn en zeggen dat den trainer tweedracht zaait??Heb ik nog niks van gemerkt.Waarom is de ontlading dan zo groot na een overwinning en wordt het gevierd met trainerstaf en al??Ze vliege godver om mekaars nek van kontentement na het eindsignaal!Ik zie ze da anders ni doen ze.
En de bankzitters ni tevreden?De ploeg draait schitterend!Dus...
Een artikelken van enen die is in de belangstelling wil staan ja!
Het zou me ni verwonderen da da ene is die jare ni meer kome zien is ... :fluit:

Respect voor iedereen van den Iëndracht!Spelers trainers bestuur,noem ma op!

Zondag is zinge op Zaventem "waar is De Brandt!" :dom:

26 Okt 2006, 19:14
Scholier

ach ja.....wie zegt da dienen echt supporter es van n'iendracht. Em kaan even goe vér denjer zèn en da in de gazet zetten vér ons te kloeiten.
En as em echt vér oilsjt moest zèn ten es't echt sonne....

nen trainer da punten pakt/den 1sten staat heeft altijd gelijk

26 Okt 2006, 20:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
heb het ook gelezen, langs de ene kant weet ik nie of hij aan vriendjespolitiek doet de trainer, zou mij verbazen!!
feit is wel dat hij glorieux erop zet en na 15min hem er weer afpakt!!! :huh:
ma nu da alles goe gaat moet dienen DE BRANDT ons nie afbreken he!
Wie is da eigenlijk, ne supporter? :no:

En dan nog in de gazet, jongens toch!!

26 Okt 2006, 21:02
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Dat zal wel ene van Denderleeuw zijn aja. Dieje moet nu toe liggen van het lachen als ge ziet hoeveel blz'en er daarover wordt gezeverd.

Heel schitterend ook van de gazet om zoiets te publiceren.

26 Okt 2006, 21:13
Vaste Waarde

ast em techt goe meent me den iendracht zou em wel zne smoel houde zal wel ene van bornem ofzo zen :fy: gewoon voesj doen gelijk wen bezig zen want zie ast gene van den iendracht was ten etem wel zen doel berijkt doorda we der over bloive lullen

26 Okt 2006, 22:40
Vaste Waarde

:dom: :dom: :dom: :dom:

Een domme kl*** die waarschijnlijk met zijn zatte botten nen sms stuurt nor een gazet om eens in de belangstelling te komen !!!

Natuurlijk springen die er direct op en dan gaat het snel hé ... In de late namiddag al telefoon van Radio Contact met de vraag of deze lezersbrief het standpunt is van de supportersclubs :dom: :dom: !!!

Heb duidelijk gemaakt dat wij (B&W) volledig afstand nemen van die brief en het onbegrijpelijk vinden dat er zo'n idioten zijn die zulke onzin verkopen. Als ge ne kern hebt van 15 "evenwaardige" spelers is het normaal dat ge enkele spelers hebt die tegen hun zin op de bank zitten ... Het zou abnormaal zijn dat spelers liever op de bank zitten dan spelen ... Maar zo'n onzin, daar heb ik het lastig mee ...

Zo kan 1 dommerik direct al het geleverde werk van ons bestuur in 1 keer om zeep helpen ...

Een bestuur dat trouwens opnieuw een serieuze inspanning heeft geleverd in onze geliefde K ... wacht maar af voor de volgende thuismatch :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

26 Okt 2006, 23:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik vind het eigenlijk al even verontrustend dat media zoals Radio Contact zo een lezersbrief of nen SMS opsteld door nen halve gare nog eens serieus opnemen ook en er zelfs menen de mening van het ganse supporterslegioen in te zien.

27 Okt 2006, 8:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 497