|
|
| Pagina 229 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 227 228 229 230 231 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: Jeroen schreef: Casual1919 schreef: Vanwaar zit gij op het internet ? Dan ga ik dat lokaal een dezer ook eens bezoeken ... En die uitstap maken we wel eens we hadden proefexamen van powerpoint, dermee dat ik opt internet zat ![]() anders zitten we op café alst geen les is :) Chance dat er nog mensen zijn di hun studies serieus opnemen... ![]() just thuis ze ikke ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Okt 2006, 20:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Trouwens even vermelden dat de match op Woluwe Zaventem de allerlaatste wordt waarvoor ik een bril nodig heb om wa van de match te zien. Ik draag nu bril voor per auto te rijden, tv te kijken, naar de voetbal te kijken enz., maar ik zit eigenlijk nogal op de limiet voor zonder bril rond te lopen in het dagelijkse leven. En volgende week, op vrijdag 3 november, word ik dus met laser geopereerd om mijn ogen weer perfect te zetten. A big day dus. Enige nadeel is dat ik na en voor de match op Opwijk, waar ik wel zal kunnen bijzijn, het café zal moeten vermijden omdat ik uit de sigarettenrook moet blijven. Maar op Opwijk zal ik dus voor het eerst naar de match kunnen zien zonder bril.
|
| 27 Okt 2006, 8:51 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
@bartos : ik heb op afraden van mijn vrouw dat niet laten doen omdat ze beweert dat
"ik met een bril zie wat ik niet moet zien, maar soms niet zie wat iedereen wel ziet". (in 't voetbal kan dat van nut zijn |
| 27 Okt 2006, 9:32 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 17 Mei 2005, 12:31 Berichten: 31 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Trouwens even vermelden dat de match op Woluwe Zaventem de allerlaatste wordt waarvoor ik een bril nodig heb om wa van de match te zien. Ik draag nu bril voor per auto te rijden, tv te kijken, naar de voetbal te kijken enz., maar ik zit eigenlijk nogal op de limiet voor zonder bril rond te lopen in het dagelijkse leven. En volgende week, op vrijdag 3 november, word ik dus met laser geopereerd om mijn ogen weer perfect te zetten. A big day dus. Enige nadeel is dat ik na en voor de match op Opwijk, waar ik wel zal kunnen bijzijn, het café zal moeten vermijden omdat ik uit de sigarettenrook moet blijven. Maar op Opwijk zal ik dus voor het eerst naar de match kunnen zien zonder bril. Laat eens weten hoe het geweest is. Ik zou da ook graag laten doen, maar na het lezen van de informatiebrochure had ik al schrik. _________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 27 Okt 2006, 10:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
muizemieken schreef: Bartos schreef: Trouwens even vermelden dat de match op Woluwe Zaventem de allerlaatste wordt waarvoor ik een bril nodig heb om wa van de match te zien. Ik draag nu bril voor per auto te rijden, tv te kijken, naar de voetbal te kijken enz., maar ik zit eigenlijk nogal op de limiet voor zonder bril rond te lopen in het dagelijkse leven. En volgende week, op vrijdag 3 november, word ik dus met laser geopereerd om mijn ogen weer perfect te zetten. A big day dus. Enige nadeel is dat ik na en voor de match op Opwijk, waar ik wel zal kunnen bijzijn, het café zal moeten vermijden omdat ik uit de sigarettenrook moet blijven. Maar op Opwijk zal ik dus voor het eerst naar de match kunnen zien zonder bril. Laat eens weten hoe het geweest is. Ik zou da ook graag laten doen, maar na het lezen van de informatiebrochure had ik al schrik. Mja, ik ken er meerdere die het laten doen hebben (o.a. boris) en ik ga dan toch liever voort op reacties van mensen die het meegemaakt hebben en die zijn toch positief. Allé, ik ben wel al verwittigd dat die eerste dag allesbehalve aangenaam zal zijn. Maar 's anderendaags wordt ge wakker en hebt ge al perfect zicht, allé buiten nog een klein beetje wazig zien dan. Dus enen dag afzien, heb ik er wel voor over zenne. |
| 27 Okt 2006, 11:03 |
|
|
Natuurlijk als ge mij op Opwijk niet tegenkomt, kan het wel zijn dat er iets fout gelopen is en dan doet ge het misschien beter niet
. |
| 27 Okt 2006, 11:04 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 17 Mei 2005, 12:31 Berichten: 31 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem WLM: [email protected] |
K heb gene schrik voor de pijn ze. Ik ken ook mensen die da laten doen hebben en die er heel content van zijn. T is gewoon die operatie zelf waar ik zo tegenop zie (letterlijk). T gedacht da ze effekes in mijn ogen gaan snijden daar krijg ik het benauwd van.
_________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 27 Okt 2006, 11:06 |
|
|
muizemieken schreef: K heb gene schrik voor de pijn ze. Ik ken ook mensen die da laten doen hebben en die er heel content van zijn. T is gewoon die operatie zelf waar ik zo tegenop zie (letterlijk). T gedacht da ze effekes in mijn ogen gaan snijden daar krijg ik het benauwd van. Nu ge het zo stelt, krijg ik het plots ook benauwd . |
| 27 Okt 2006, 11:07 |
|
|
Ge hebt gelijk. Zoals bij vele dingen ist resultaat da telt. Ooit zal ik mijn angst wel overwinnen want lenzen zijn ook ni alles ze. Als mijne portemonnee het goed vindt, want die operatie is ook ni echt goedkoop e.
_________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 27 Okt 2006, 11:10 |
|
|
muizemieken schreef: Ge hebt gelijk. Zoals bij vele dingen ist resultaat da telt. Ooit zal ik mijn angst wel overwinnen want lenzen zijn ook ni alles ze. Als mijne portemonnee het goed vindt, want die operatie is ook ni echt goedkoop e. Goedkoop is het inderdaad zeker niet. Op lange termijn wel goedkoper dan lenzen, ik bedoel dan over meer dan 10 jaar bezien, omdat ge er hiermee wel vanaf zijt. Maar tis wel direct in ene keer een serieuze brok dat ge moet betalen. |
| 27 Okt 2006, 11:17 |
|
|
Bartos schreef: Goedkoop is het inderdaad zeker niet. Op lange termijn wel goedkoper dan lenzen, ik bedoel dan over meer dan 10 jaar bezien, omdat ge er hiermee wel vanaf zijt. Maar tis wel direct in ene keer een serieuze brok dat ge moet betalen. Ik draag al 11 jaar lenzen. T zal voor volgend jaar ofzo zijn want momenteel zijn we met verbouwingen bezig en das ook een serieuze brok om te betalen. Tegelijk ook de reden waarom ik al een paar matchen heb moeten missen dit seizoen ![]() _________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 27 Okt 2006, 11:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Mijn mitjen heeft da laten doen en ze heeft da eerst nog kweetniehoelang uitgesteld, maar nu heeft ze spijt dat ze het nie vroeger laten doen heeft. Ze heeft ne razende schrik van al wat klinieken of operaties zijn en zij maakt er niks van, dus ik zou mij weinig zorgen maken
_________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Okt 2006, 11:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
heb daar ook al es aangedacht, maar kdacht da je ook zeker moest zijn dat je zicht niet verder meer ging achteruitgaan... wa in mijn geval dus nog ni zeker is
![]() |
| 27 Okt 2006, 11:56 |
|
|
tingel schreef: heb daar ook al es aangedacht, maar kdacht da je ook zeker moest zijn dat je zicht niet verder meer ging achteruitgaan... wa in mijn geval dus nog ni zeker is ![]() Ja, ik denk dat uw ogen 2 jaar (of was het 1 jaar?) minstens al stabiel moeten zijn. Wat oog ergens logisch is, want als ze uw ogen terug op 0 zetten, maar ze blijven achteruit gaan, kunt ge het jaar erna weeral met -1 of zo zitten. Dus ze moeten alleszins zeker stabiel zijn. |
| 27 Okt 2006, 12:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het benauwlijkste vond ik toen ge de geur van uw verbrand netvlies kon ruiken. Creepy...
Voor de rest is da vrij pijnloos aangezien uw ogen verdoofd zijn. Maar toch doet het vies hé, da ze daar vanalles aan uw oog doen en ge da allemaal ziet en meemaakt. Avond zelf kunnen ogen pikken wanneer verdoving uitgewerkt is. Beetje zoals wanneer je shampoo in je ogen hebt. Dag erna, wakker worden, ogen open doen en alles perfect zien, da's fantastisch hé! Dan beseft ge dat het het allemaal waard is geweest! _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Okt 2006, 14:08 |
|
| Pagina 229 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 227 228 229 230 231 … 885 Volgende |