|
|
| Pagina 12 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik heb allezins al ne protestmail gestuurd naar het laatste nieuws met vermelding dat zij onze club beschaden door zoiets te publiceren.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 27 Okt 2006, 9:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
tja dei manne willen oeik alleen sensatje e
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Okt 2006, 14:16 |
|
|
Freak
er werd hier veel tam tam rond 1 smsje gemaakt! t Kan ne jeker van Denjer geweest zen.
Zo rap onrust, typisch n'iendracht, wit of zwet mor niks tussenin! |
| 27 Okt 2006, 14:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Pfff... Gaan we ons nu echt al druk maken om een smsje van één of anderen onnozelen? 'k Vind da trouwens belachelijk dat dienen de gazet smst... Precies of het gaat zo opgelost worden (als er dan al echt een probleem zou zijn...)
Ale, moet voort, weefselleer roept! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Okt 2006, 14:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het gaat niet om dat smsje of om de dwaas die het stuurde. Maar om de mogelijke nadelen die het bestuur in de toekomst zou kunnen ondervinden bij het zoeken naar spelers/sponsers.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Okt 2006, 16:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ok, tis nie zo positief da zoiet in de krant komt, maar sommigen blazen da ier weer verschrikkelijk op zelle. Da voor een stom sms'ke seg. Laten we ons gewoon concentreren op zondag. Op naar een nieuwe overwinning!
![]() |
| 27 Okt 2006, 16:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
da vind ik ook, het belangrijkste zijn de resultaten he!!! Het is natuurlijk niet tof dat er wa rotte appels de sfeer verpesten door dingen uit hun botten te slaan, maar ja....
come on iendracht!! ![]() |
| 27 Okt 2006, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ALLES GIEVE!!!!!!!!!!
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 27 Okt 2006, 18:28 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
wat trouwens zeer raar is, is dat de krant dit zomaar opneemt, meestal publiceren die een bericht nadat er meerdere in dezelfde sfeer over eenzelfde onderwerp binnenkomen.
Hier publiceren ze een - veronderstel ik toch - éénmalig bericht over een voor hen publicitair niet zo belangrijk onderwerp als 4de klasse.
ben gewoon aan het denken en het typen tegelijkertijd maar ik blijf da raar vinden, volgens mij kent diene schrijver daar iemand jong! is in ieder geval dom en ondoordacht............ |
| 27 Okt 2006, 19:35 |
|
|
toevallige voorbijganger
Misschien wast Garré
|
| 28 Okt 2006, 10:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
GunneR schreef: wat trouwens zeer raar is, is dat de krant dit zomaar opneemt, meestal publiceren die een bericht nadat er meerdere in dezelfde sfeer over eenzelfde onderwerp binnenkomen. Hier publiceren ze een - veronderstel ik toch - éénmalig bericht over een voor hen publicitair niet zo belangrijk onderwerp als 4de klasse. ben gewoon aan het denken en het typen tegelijkertijd maar ik blijf da raar vinden, volgens mij kent diene schrijver daar iemand jong! is in ieder geval dom en ondoordacht............ ik kan u alleen maar gelijk geven, kheb ook al ooit is ne lezers brief gestuurd naar HLN maar dan was daar eerst een artikel over geschreven. al die lezersbrieven gaan over zaken die gebeurt zijn in de actualiteit, waar al eerder een artikel over geschreven was. maar zoals de meeste hier ook al zeiden, tkan iedereen zijn aja, wel heel dom dat hln zoiets wil erin zetten. ze konde even goed iemand anders ingezet mm over een ander onderwerp, er staan er dagelijks zoveel in de kou, dat hun reactie niet gepost word. en een lezersms da gewoon uit de lucht word gehaald zetten ze erin. een of andere roddel wss. vorige week hadk ook zo ne roddel gehoord, daze ons stadion gingen afbreken. da is dan deze week natuurlijk ontkracht geweest doort stad me de gunstige huurprijzen. |
| 28 Okt 2006, 13:16 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
@ michael : vooreerst proficiat met jullie verkiezingsoverwinning in Lieje
ik kan , ivm het stadion, wel stellen dat het huidige huurcontract een is dat tegemoetkomt aan beide partijen . De stad als eigenaar is zeker ivm het correct onderhouden van het gebouw "als een goed huisvader" door het huidige EA bestuur. In verband met het "lage" huurgeld (nog geen 2000 euro per maand voor 't stadion en zandberg) : 1/ de stad erkent EA als een "uitgangbord met wel een sociale en economisch draagvlak" en heeft dit huurcontract opgemaakt om EA gelijk te stellen met ons andere Oilsjters club nl Okapi. 2/ de stad erkent de gemaakte investeringen van de laatste jaren (oa chalets Landbouwersstraat) en compenseert : de waarde van deze investeringen Min achterstallig huurgeld gedeeld door +/- 2000 euro per maand = 77 maanden dat EA huurvrijstelling kent. 3/ enkel de ploeg met EA stamnummer mogen de infrastructuur gebruiken Om deze redenen heeft de VB fractie dit akkoord mede goedgekeurd. Wat betreft "afbreken" van het PC stadion : is dit ooit ter sprake geweest ? Ja, door nen pippo gemeenteraadslid een 10 tal maanden geleden , in de commissie financien. Maar deze werd door ondergetekende wel serieus aangepakt. Deze pippo is gelukkig Jowwan |
| 28 Okt 2006, 14:05 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
jowwan schreef: @ michael : vooreerst proficiat met jullie verkiezingsoverwinning in Lieje ik kan , ivm het stadion, wel stellen dat het huidige huurcontract een is dat tegemoetkomt aan beide partijen . De stad als eigenaar is zeker ivm het correct onderhouden van het gebouw "als een goed huisvader" door het huidige EA bestuur. In verband met het "lage" huurgeld (nog geen 2000 euro per maand voor 't stadion en zandberg) : 1/ de stad erkent EA als een "uitgangbord met wel een sociale en economisch draagvlak" en heeft dit huurcontract opgemaakt om EA gelijk te stellen met ons andere Oilsjters club nl Okapi. 2/ de stad erkent de gemaakte investeringen van de laatste jaren (oa chalets Landbouwersstraat) en compenseert : de waarde van deze investeringen Min achterstallig huurgeld gedeeld door +/- 2000 euro per maand = 77 maanden dat EA huurvrijstelling kent. 3/ enkel de ploeg met EA stamnummer mogen de infrastructuur gebruiken Om deze redenen heeft de VB fractie dit akkoord mede goedgekeurd. Wat betreft "afbreken" van het PC stadion : is dit ooit ter sprake geweest ? Ja, door nen pippo gemeenteraadslid een 10 tal maanden geleden , in de commissie financien. Maar deze werd door ondergetekende wel serieus aangepakt. Deze pippo is gelukkig Jowwan Het kan misschien aan mij liggen maar een 'uitgangbord', wat is dat? _________________ iendracht! |
| 28 Okt 2006, 16:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik wist niet dat dit hier het dictee der nederlandse talen was
![]() |
| 28 Okt 2006, 17:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
en nu DE MATCH aub?
das toch belangrijker dan diene gek me zen artikelken! Hij weet nie wat da hij zegt
come on iendracht ![]() |
| 28 Okt 2006, 18:08 |
|
| Pagina 12 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 497 Volgende |