|
|
| Pagina 15 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
en hij heeft dan nog nen dikke nek ook.
|
| 01 Nov 2006, 17:42 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
lotj eir toch nimmer oppieren deur da volk. ik laat mij dor nimmer on vangen zelle
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 01 Nov 2006, 17:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
FCVD Ganstah schreef: de match van de periode titel waster 2800 maan:) maja ni veel verschil mo toch gellen doet ni veel beter ze me +/- 2500 man elke week.. wa weinig es ver ulle statuut niwaar.. Bol het hier is af me u gezever!Ik ga één ding zeggen; Mensen die ik goed ken zijn gaan zien naar u ploegske en ten eerste vonden ze dat er weinig volk en ambiance was en ten tweede kon het gebrachte voetbal hen niet bekoren.1 persoon hiervan weet goed wat er binnen de club leeft daar bij jullie,en ik zeg je,ze zeggen misschien wel da ze de kans grijpen om naar eerste te gaan,maar staan er zeker niet voor te springen,omwille van het financiele en nog verscheidene reden! En het gaat hier over ONZEN IËNDRACHT !!!! _________________
|
| 01 Nov 2006, 17:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
geen geld, geen supporters,.... daar sta je dan in 1ste klasse
klaar om direct weer te degraderen! ![]() |
| 01 Nov 2006, 18:03 |
|
|
Miniem
belgianiron schreef: geen geld, geen supporters,.... daar sta je dan in 1ste klasse klaar om direct weer te degraderen! ![]() = weinig geïnteresseerde sponsors |
| 01 Nov 2006, 18:31 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
In Lieje is er , voor mij althans, maar één ploeg die historisch de naam Denderleeuw
waardig is , namelijk de Standaard FCVDEH is een kakafonie van fusies en van overnames van ploegen met een achterban kleiner dan Hoke Erembodegem. Een echte inwoner van Denderleeuw weet dat, een supporter of wat er voor doorgaat van FCVDEH is nu een FC fan gewoon omdat ze het sportief goed doen. Laat ze sportief wat zakken en de Bokkal Boys oit Oilsjt haalt meer aanhang. |
| 01 Nov 2006, 18:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
FCVD Ganstah schreef: :roll: Ganstah is eigenlijk "Gangstah" geschreven maar tis al heel flink dat ge voor de rest heel goed uit uw woorden geraakt, wetende wat uw achtergrond is. |
| 01 Nov 2006, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Laat die gast van Dender gerust jongens, onze tijd komt wel, heb gewoon een beetje geduld!
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 01 Nov 2006, 19:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
FCVD Ganstah schreef: de match van de periode titel waster 2800 maan:) maja ni veel verschil mo toch gellen doet ni veel beter ze me +/- 2500 man elke week.. wa weinig es ver ulle statuut niwaar.. Dwaze kloot,wa komde gij hier nu zeveren. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Nov 2006, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Engeland schreef: Laat die gast van Dender gerust jongens, onze tijd komt wel, heb gewoon een beetje geduld! reageer toch eens niet zo overdreven op zo 1 idioot.! _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Nov 2006, 20:33 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Gunni schreef: Bol het hier is af me u gezever!Ik ga één ding zeggen; Mensen die ik goed ken zijn gaan zien naar u ploegske en ten eerste vonden ze dat er weinig volk en ambiance was en ten tweede kon het gebrachte voetbal hen niet bekoren.1 persoon hiervan weet goed wat er binnen de club leeft daar bij jullie,en ik zeg je,ze zeggen misschien wel da ze de kans grijpen om naar eerste te gaan,maar staan er zeker niet voor te springen,omwille van het financiele en nog verscheidene reden! En het gaat hier over ONZEN IËNDRACHT !!!! Mja, over dat constant gezever over die toeschouwersaantallen ga ik niet te veel zeveren: Aalst trekt meer volk, de redenen zijn gekend, al hebben we voor ons doen zeker niet te klagen. Discussies over sfeer zijn zinloos: de voorbije 2 seizoenen kon je bij een thuismatch van Aalst ook een speld horen vallen. Uw referentiepersonen zijn echter niet op de hoogte van onze interne keuken, ik kan u zeggen dat alle opties in alle rust worden bekeken, om te zien wat mogelijk is, en er zijn zeker mogelijkheden (de contacten met een aantal zeer grote sponsors zijn al zeer goed gevorderd, en met grote sponsors heb ik het niet over kiekenboer Vandensteen of Vijverman). Wie tenslotte niet kan genieten van ons gebrachte voetbal, is m.i. ne malloot die zich een abo op Barcelona moet nemen. In een reeks vol jannekes en miekes is het met een stevige ploeg als Aalst gemakkelijker om wervelend voetbal te brengen, dan in 2de klasse. Soit, 't is gelijk Engeland zegt: mits het nodige geduld zullen jullie er ook wel geraken, maar voor sommigen kan het hier precies niet rap genoeg gaan, wij zijn ook maar met veel moeite terug in 2de geraakt |
| 01 Nov 2006, 20:37 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: Wie tenslotte niet kan genieten van ons gebrachte voetbal, is m.i. ne malloot die zich een abo op Barcelona moet nemen. In een reeks vol jannekes en miekes is het met een stevige ploeg als Aalst gemakkelijker om wervelend voetbal te brengen, dan in 2de klasse. vooral op dat stuk van jannekes en miekes.... wat dan te zeggen over 2e klasse ??? Als Dender (amper versterkt tegenover vorig seizoen) er al met kop en schouders bovenuit steekt !!!! Veel makkelijk lijkt het te gaan dan vorig seizoen in 3e dan zou ik mij vooral over die reeks eens vragen stellen
't was misschien geen geen idee om verder te gaan in deze discussie maar alst nodig is splits ik dan wel op en sluit ik de Dender- Aalst discussie _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Nov 2006, 20:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
we zijn wel versterkt eh placietjen, over onze aanwinsten werd hier stuk voor stuk smalend gedaan, maar het blijken allemaal aanwinsten te zijn zenne. we spelen trouwens veel beter dan vorig seizoen, toen henri alles op z'n eentje mocht oplossen. 3de klasse is idd een zware reeks om in kampioen te spelen, ge zult het volgend seizoen wel merken.
soit, tis de discussie hier niet waard; 'k vind gewoon dat er nie te smalend moet worden gedaan over onze supsaantallen, die vallen op zich zeker mee voor ons. |
| 01 Nov 2006, 20:45 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
proficiat olé, ge hebt uwe zeg weer es kunnen doen. Laat ge ons nu weer gerust aub? das precies de gewoonte da me de regelmaat vd klok enen van FCD ier moe komme melken
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 01 Nov 2006, 21:13 |
|
|
'k weet nu niet of het een met het andere te maken heeft, maar ik heb al paar dagen moeite met het bereiken van hun forum.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Nov 2006, 21:23 |
|
| Pagina 15 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 497 Volgende |