Nooit Off-topic - Pagina 233 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 231 232 233 234 235 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
marcel schreef:
boris, ge moet met nie veel zijn om u te amuseren zenne. trouwens, het moet maar raar aandoen bij jullie, als ge rond u kijkt en ge 3/4de gewoon nie herkent wegens niet aanwezig de voorbije 2 seizoenen. :fluit:

Ik zou die cijfers maar eens checken jongen, mss die van ons vorig jaar vergeleken met die van jullie nu.

02 Nov 2006, 21:23
Freak

Leeftijd: 42
LOOOL letj erop, volgende match est uk de lololo van pipi langkous, gezongen deur 2 man en ne peirekop :lol:

FCD: Willen mor ni kunnen :oops:

02 Nov 2006, 21:58
Vaste Waarde

Bomber schreef:
nee, wij lachen gewoon met jullie, jullie die niet van ons wakker liggen, maar dan toch de meest belachelijke bandieri's maken over ons.
allé, bandieri, nen doek me wa letterkes op.
Hier hangt dat niet omhoog hoor, zulke dingen.

tegen fcd is hier nooit aversie geweest trouwens, tegen fcvdeh (opslorper der streekclubs) daarentegen..

:haha: :Worship: in dender allemaal :goan: ers
nog es WEIR ZEN ANTI FUSIECLUB!!!!!!!!! :kots:

02 Nov 2006, 23:36
Vaste Waarde

volgens mij is dienen harde kern daar allemaal familie van elkaar, 12 broers uit hetzelfde incestueuze gezin! :mrgreen:

02 Nov 2006, 23:41
Vaste Waarde

nee die worden nar dender gestuurd vandaar da ze dei liedjes mo half kenne en kunne
en by the way is der ginder op uwe site ni genoeg te beleven da ge hier moet kome memmen :huh:

02 Nov 2006, 23:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Eventjes melden dat de volgende keer dat ik op het forum zal inloggen ik alles een beetje helderder zal zien :D . Morgenvroeg om 10u is het dus zo ver.

03 Nov 2006, 0:02
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Eventjes melden dat de volgende keer dat ik op het forum zal inloggen ik alles een beetje helderder zal zien :D . Morgenvroeg om 10u is het dus zo ver.

alle tis te hopen da ge op opwijk ni me zo e wit stoksken moe lopen e ;)

03 Nov 2006, 0:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
borre31 schreef:
Bartos schreef:

alle tis te hopen da ge op opwijk ni me zo e wit stoksken moe lopen e ;)

Roept in da geval neig genoeg dan ek hoor wat er gebeurt hé jongens :grijns: .

03 Nov 2006, 0:18
Nationale Ploeg

De fiere leider in tweede klasse heeft in elk geval een indrukwekkend supporterslegioen. De tien-maan-en-ne-peirekop-crew zingt elke thuisfan overal ten velde zo naar huis.

Ik ben vooral blij voor die jongens dat ze in een club als dender warm onthaald worden en er een thuis vinden. Respect voor Dender dat ze ook de sociaal en mentaal achtergestelden een kans geven op vrije tijd.

03 Nov 2006, 9:00
Nationale Ploeg

Ze moeten trouwens niet lang nadenken om het "ajooooooinen" te kopieren he. Bij hen is dat gewoon "doeie biiiiiiiejsten - doeie biiiiiiiiejsten"

03 Nov 2006, 9:02
Rode kaart
Rode kaart

Fillou schreef:
Ik ben vooral blij voor die jongens dat ze in een club als dender warm onthaald worden en er een thuis vinden. Respect voor Dender dat ze ook de sociaal en mentaal achtergestelden een kans geven op vrije tijd.

tis dat eh, hier kunnen ze op hun gemakske naar de voetbal zien, zonder het risico te lopen dat ze klop krijgen, stoelkes of reclameborden op zich krijgen. ge ziet, die mensen zijn slimmer dan dat ge denkt! ben content dat de marginaalste soort uit onze samenleving dan weer een kans bij jullie krijgt, respect!

03 Nov 2006, 10:02
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Fillou schreef:

tis dat eh, hier kunnen ze op hun gemakske naar de voetbal zien, zonder het risico te lopen dat ze klop krijgen, stoelkes of reclameborden op zich krijgen. ge ziet, die mensen zijn slimmer dan dat ge denkt! ben content dat de marginaalste soort uit onze samenleving dan weer een kans bij jullie krijgt, respect!

zolang er eikeltjes op het veld lopen die naar klop solliciteren, moet je nergens van schrikken he.

En ja, 't is inderdaad zo dat je op Dender weinig risico loopt om stoeltjes of reclameborden op je kop te krijgen, ze vragen ernaar en als het er op aankomt, zie je ze nergens.

Trouwens, op de twintig jaar dat ik zo goed als wekelijks naar 't voetbal ga kijken, heb ik één keer een steen op een paar cm van mijn kop zien voorbijvliegen ... 't was toch wel op Dender zeker? Allez, 't was toen nog FC Denderleeuw, tegen Union. Maar daar hebben jullie niet te veel meer mee te maken zeker he, met fc denderleeuw? Hoogmoed komt voor de val, jongen. Volgend jaar Van Roy weg als sponsor en 't is gedaan met de zotten die er hun geld instoppen uit liefdadigheid. Dan gaan we eens zien hoe ver jullie het schoppen.

03 Nov 2006, 10:12
Rode kaart
Rode kaart

diene zelfde zever heb ik vorig seizoen oek gelezen toen vijverman vertrok (blijven proberen om aan z'n mouw te trekken, gasten, het lukt jullie toch nooit, net zomin als aan die van vandensteen), en zie ons staan blinken in 2de klasse. trouwens sponsors vertrekken? goed zot, den enen dikke sponsor na den andere vindt zijne weg naar het FBS-stadion en er staan er nog een aantal klaar. ik kan trouwens den bal terugkaatsen: zonder eerst Garré en nu de Schots bestonde zelf nie meer, heel wat clubs moeten overleven bij de goodwill van een paar zotten: zij content dat zo'n mensen nog bestaan, of we konden allemol nor anderlecht of brugge gon zien. :roll:

soit, off-topic zeker.

03 Nov 2006, 10:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
gastjes.... stop met die zinloze discussies verder dan verwijten gaan we niet komen zenne ...

03 Nov 2006, 11:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Feit is gewoon dat ze daar in Dender niks van ons aantrekken, wij het 'vierdeklasserke' zijn en zij de topclub met ambitie ;) , maar dan vind ik het toch vrij komisch dat ze daar een spandoek maken met de naam van een ploeg die al jaren gefuseerd is, en er dan nog bijzetten who the fuck is E.Aalst ?

+ dat ze van die "marginale buren" de liekes nog gaan pikken ook.

(of zingen ze overal in Belgie nu al "stoat er hoar op" :mrgreen:

03 Nov 2006, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 231 232 233 234 235 885