|
|
| Pagina 20 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: placietjen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: placietjen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dat is dus diegene met die streep. Dewelke uit Brussel? Ik heb al gehoord paars-wit maar hij heeft verklaard om er nooit te gaan spelen. Mja dacht ik ook, maar zou er toch al door gevolgd zijn. Niet vergeten: bij RSCA zitten ze met serieuze problemen op rechtsback. Maar zal wel een gerucht zijn. Ik heb weet van interesse uit Dender en Hamme. Hij was volgens mij wel de enige die zondag goed speelde en die probleemloos bij jullie zou mee kunnen spelen hebben zondag (pas op: is mijn mening hé). Kdenk niet dat de nieuwe rechtsback van RSCA uit vierde klasse zal komen hoor , en zeker niet dat streepke zal zijn !!!Maar nee, ik geloof het ook ni. Ik durf u zeggen dat 'streepke' den beste rechtsback is dat ik al in vierde heb zien spelen. En ik heb vorig jaar ook alle vierdeklassers in onze reeks bezig gezien. Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. |
| 07 Nov 2006, 12:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk . |
| 07 Nov 2006, 13:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk .Maar echt waar, toen dien vorig jaar hier met Wilrijk kwam spelen was dien archislecht. Ge kunt natuurlijk geen speler beoordelen op 1 match maar die supporters van Wilrijk geloofden da toen zelf niet |
| 07 Nov 2006, 13:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk .Maar echt waar, toen dien vorig jaar hier met Wilrijk kwam spelen was dien archislecht. Ge kunt natuurlijk geen speler beoordelen op 1 match maar die supporters van Wilrijk geloofden da toen zelf niet Ik peis dat Lierse dan ook gewoon de spelers van Aalst of zelfs Opwijk niet kan betalen hoor . |
| 07 Nov 2006, 13:03 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk .Maar echt waar, toen dien vorig jaar hier met Wilrijk kwam spelen was dien archislecht. Ge kunt natuurlijk geen speler beoordelen op 1 match maar die supporters van Wilrijk geloofden da toen zelf niet Ik peis dat Lierse dan ook gewoon de spelers van Aalst of zelfs Opwijk niet kan betalen hoor .Zou wel is kunnen ![]() |
| 07 Nov 2006, 13:06 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk .Maar echt waar, toen dien vorig jaar hier met Wilrijk kwam spelen was dien archislecht. Ge kunt natuurlijk geen speler beoordelen op 1 match maar die supporters van Wilrijk geloofden da toen zelf niet Ik peis dat Lierse dan ook gewoon de spelers van Aalst of zelfs Opwijk niet kan betalen hoor .nie veel budget??? officieel budget zult ge bedoelen. De zwette kas is anders wel goe voorzien.... Zou wel is kunnen ![]() |
| 07 Nov 2006, 13:08 |
|
|
filipeveraert schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Sorry, maar als je ziet dat dien Seth De Witte mag meedoen in eerste klasse maar dan kan de eerste ploeg van Aalst en twee of drie spelers bij Opwijk of Bornem dat ook ze. Het gevolg is wel dat Lierse nog maar 2 punten heeft natuurlijk .Maar echt waar, toen dien vorig jaar hier met Wilrijk kwam spelen was dien archislecht. Ge kunt natuurlijk geen speler beoordelen op 1 match maar die supporters van Wilrijk geloofden da toen zelf niet Ik peis dat Lierse dan ook gewoon de spelers van Aalst of zelfs Opwijk niet kan betalen hoor .nie veel budget??? officieel budget zult ge bedoelen. De zwette kas is anders wel goe voorzien.... Zou wel is kunnen ![]() Wat weet gij nu wat ons officieel budget is? En van de zwette kas? Het is toch duidelijk dat ullen budget minstens tien keer zo groot is als het onze? |
| 07 Nov 2006, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
tja da komt ni zomaar e
en zwette kas zal wel ni vet zen ze na _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Nov 2006, 16:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Mja dacht ik ook, maar zou er toch al door gevolgd zijn. Niet vergeten: bij RSCA zitten ze met serieuze problemen op rechtsback. Maar zal wel een gerucht zijn. Ik heb weet van interesse uit Dender en Hamme. Hij was volgens mij wel de enige die zondag goed speelde en die probleemloos bij jullie zou mee kunnen spelen hebben zondag (pas op: is mijn mening hé).[/quote]
daar heeft hij te veel streken en te weinig karakter voor zenne ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Nov 2006, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ik vond hem nu toch ook helemaal niet slecht spelen (eerste helft dan vooral) eens de 0-2 gevallen kwam niemand bij Opwijk er nog aan te pas en zijn moed was dan ook in zen schoenen gezonken.
Maar er zit wel iets in die kerel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Nov 2006, 18:12 |
|
|
speelde wel tege claesens e was nr mn gedacht ewa vermoeid
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 07 Nov 2006, 18:40 |
|
|
forumlegende
Het enige wat me aan dieje gast is opgevallen was zen dwaas kapsel, en da is meestal geen goed teken...
|
| 08 Nov 2006, 11:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
tympanum2 schreef: Het enige wat me aan dieje gast is opgevallen was zen dwaas kapsel, en da is meestal geen goed teken... Strike, weeral..._________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Nov 2006, 13:18 |
|
|
tympanum2 schreef: Het enige wat me aan dieje gast is opgevallen was zen dwaas kapsel, en da is meestal geen goed teken... Mja... |
| 08 Nov 2006, 15:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
op http://www.sport.be
zowel rupel als bornem vallen mij op!!! Vier of meer Het aantal wedstrijden dat een ploeg vier of meer keer scoorde team result 1 VC.Eendr.Aalst 2002 4 2 Rupel-Boom 3 3 SK.ST.P.Opwijk 3 4 Berchem Sport 2004 2 5 Eendracht Opstal 2 6 KSV Temse 2 7 K.SC.Grimbergen 1 8 SK. Lebeke-Aalst 1 9 Dilbeek Sp. 0 10 K. Kampenhout SK 0 11 K.FC.Schoten SK. 0 12 KSV Bornem 0 13 KV Woluwe-Zaventem 0 14 Leopold Ukkel 0 15 Ol.Wijgmaal 0 16 Verbroedering Meldert |
| 08 Nov 2006, 20:13 |
|
| Pagina 20 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 497 Volgende |