| Auteur |
Bericht |
|
Dirk
Nationale Ploeg
|
Dirk schreef: Vér te beginnen mé de cafékes in de gebieren van't stadion. Die droien nie allién op den omzet van een match zenne, moesten ze doar allién op rekenen tein meegen ze eir deeren toe doen. Oeik al komt er veel volk zien nor den Iéndracht.
Dirk schreef: Tein zoin de toiden noig veranderd, ik em altoid gralék goe oeverién gekommen mé de Johan van de Mascot van vrieger. Dienen eet mé dikwels genoeg gezeid dat em mé de voetbal allién der nie zou kommen. En past op hein da was tein in de glorietoid van den Iéndracht, iérste klas, europees.
Mor ge kenjt geloik emmen, messchien kommen ze na zoeveel nie miér boiten hein, allién mor mé de voetbal.
Woar spreekek mén oigen tegen ?
Anders willek et isj in et AN zetten oeik zelle 
|
| 10 Nov 2006, 8:15 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
't ligt misschien aan mij, maar ik vind dat er toch een serieuze nuance in zit 
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 10 Nov 2006, 10:04 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
Tja, als kleinere club moet ge zelf al iets organiseren, als ge altijd moet rekenen op het stadsbestuur dan zal 't rap gedaan zen peisek me sporten. En dan da gezeik over sporthal Ter Rozen : daar mogen we nog blij zijn dat ze nog een inspanning gedaan hebben om die te verfraaien, ze wilden ze eerst afbreken! Die aannemer heeft al 500.000 euro boetes aan zen been omdat hij te laat is, natuurlijk hebben ze der weer ne goeien uitgekozen zoals bij zoveel werken (ons werken aan de straat hebben al meer dan een half jaar vertraging door aannemers).
En der zen tientallen sportploegen (zowel korfbal, handbal, zaalvoetbal enz...) die zich in de aanpalende kleedkamers van de veldvoetbal moeten omkleden en douchen!
Moet ik dan als speler bij een Aalsterse zaalvoetbalploeg ook gaan kreften voor subsidies als we nen nieven bal moeten kopen of ons inschrijvingsgeld moeten betalen?
De uitstraling die een voetbalploeg heeft is zeker van invloed op de stad, het is nu eenmaal zo dat voetbal een van de populairste sporten is in België die het meest in het nieuws komt en waarover het meest gepraat wordt. Hoe dat artikel alweer in de krant belandt en wat de nieuwswaarde ervan is... 
|
| 10 Nov 2006, 10:11 |
|
 |
|
Dirk
Nationale Ploeg
|
placietjen schreef: 't ligt misschien aan mij, maar ik vind dat er toch een serieuze nuance in zit 
Legget mé tein isj oit in ne PB hein.
Messchien zen ekik zoe slim nie 
|
| 10 Nov 2006, 10:53 |
|
 |
|
Dani
forumlegende
|
En korfbal is toch een jeanettensport?
|
| 10 Nov 2006, 14:27 |
|
 |
|
AN
Reserve
|
Vandaag in t nieuwsblad een intervieuw met Van Den Bulcke,genaamd "de verschoppeling".Hopelijk brengt het geen nieuwe moeilijkheden mee.
|
| 10 Nov 2006, 15:51 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
AN schreef: Vandaag in t nieuwsblad een intervieuw met Van Den Bulcke,genaamd "de verschoppeling".Hopelijk brengt het geen nieuwe moeilijkheden mee.
Kan er hier iemand posten wat er zoal in dat artikel staat?
|
| 10 Nov 2006, 15:54 |
|
 |
|
Romario
nieuw in de eerste ploeg
|
Er staat in dat hij op zijn gemak bij de B-kern blijft trainen. Hij vindt dat hij die jonge gasten daar kan mee sturen. Hoopt nog steeds op een selectie bij de A-kern maar zegt dat den trainer hem gezegd heeft dat hij daar niet meer hoeft op te rekenen. Hij zegt ook dat hij op zijn lip bijt om niet alles te zeggen want hij blijft het hier toch een schitterende entourage vinden.
Meer staat er eigenlijk niet in.
|
| 10 Nov 2006, 15:58 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
Romario schreef: Er staat in dat hij op zijn gemak bij de B-kern blijft trainen. Hij vindt dat hij die jonge gasten daar kan mee sturen. Hoopt nog steeds op een selectie bij de A-kern maar zegt dat den trainer hem gezegd heeft dat hij daar niet meer hoeft op te rekenen. Hij zegt ook dat hij op zijn lip bijt om niet alles te zeggen want hij blijft het hier toch een schitterende entourage vinden. Meer staat er eigenlijk niet in.
Bedankt
|
| 10 Nov 2006, 16:01 |
|
 |
|
AN
Reserve
|
Hij zegt dat hij ontgoocheld is omdat hij niet meer geselecteerd werd en dat zijn ongenoegen die hij daarover uitte tegen de trainer hem niet in dank werd afgenomen, vandaar de "verbanning" naar de b-kern(volgens hem).Hij zegt ook dat de trainer zou gezegd hebben dat hij nooit nog een beroep op hem zal doen.Maar afhaken doet Van Den Bulcke niet omdat hij Aalst de titel wil zien halen.Hij hoopt dat hij alsnog zijn kans krijgt op een mooi afscheidsjaar en wil graag zijn onschuld uitschreeuwen, maar houdt de lippen stijf op elkaar omdat hij vreest anders zijn ruiten helemaal in te gooien.
|
| 10 Nov 2006, 16:02 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
AN schreef: Hij zegt dat hij ontgoocheld is omdat hij niet meer geselecteerd werd en dat zijn ongenoegen die hij daarover uitte tegen de trainer hem niet in dank werd afgenomen, vandaar de "verbanning" naar de b-kern(volgens hem).Hij zegt ook dat de trainer zou gezegd hebben dat hij nooit nog een beroep op hem zal doen.Maar afhaken doet Van Den Bulcke niet omdat hij Aalst de titel wil zien halen.Hij hoopt dat hij alsnog zijn kans krijgt op een mooi afscheidsjaar en wil graag zijn onschuld uitschreeuwen, maar houdt de lippen stijf op elkaar omdat hij vreest anders zijn ruiten helemaal in te gooien.
Hij zit blijkbaar toch nog in met de club. Ik weet niet wat er juist gebeurd is, maar ik denk dat het goed is dat hij niet afhaakt. We kunnen hem dit seizoen zeker nog gebruiken. Want VDB blijft toch ne goeie speler. En als Van Den Bulcke blijft komen, heeft Glorieux ook geen probleem om op de training te geraken.
|
| 10 Nov 2006, 16:47 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
Waar woont Glorieux precies?
|
| 10 Nov 2006, 17:03 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
tympanum2 schreef: Waar woont Glorieux precies?
Net over de franse grens. Waterloze of zoiets. En Van Den Bulcke in Moeskroen. Die wonen ni ver van elkaar, zodat glorieux (heeft geen rijbewijs) altijd kan meerijden met VDB
|
| 10 Nov 2006, 17:12 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Smetje schreef: tympanum2 schreef: Waar woont Glorieux precies? Net over de franse grens. Waterloze of zoiets. En Van Den Bulcke in Moeskroen. Die wonen ni ver van elkaar, zodat glorieux (heeft geen rijbewijs) altijd kan meerijden met VDB
Vandaag staat in HLN een interview met Glorieux. Hij wil zijn kans afwachten en als hij ze krijgt ze grijpen. Hij weet dat er zeker nog kansen komen. Er werd gevraagd waarom hij minder presteerde in de voorbereiding, zijn uitleg was dat hij op het einde van het seizoen een knieblessure had opgelopen en dat deze moest genezen daarom heeft hij niets gedaan in het tussenseizoen en moest hij weer ritme opdoen. Verder staat er in dat hij binnenkort in Moeskroen gaat wonen plus dat hij op korte tijd ene rijbewijs wil.
|
| 10 Nov 2006, 20:23 |
|
 |
|
El Falco
nieuw in de eerste ploeg
|
het zal u niet verbazen als ik zeg dat glorieux een speler naar men hart is zeker
en de hoeding van VDB vind ik anders best professioneel
|
| 11 Nov 2006, 13:39 |
|
|