|
|
| Pagina 11 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: De stad Roeselare investeert 2 miljoen euro in de nieuwe tribune voor SV Roeselare... De stad Aalst investeert 1,5 miljoen euro in de aankoop van 60 veiligheidscamera's... Maar in Roeselare gaan ze wel nie kunnen meedoen aan Videodinges hé .
Eigenlijk toch triest hé, daar hebben ze geld genoeg voor, maar voor de rest smijten ze den helft van hun personeel buiten om budgettaire redenen. |
| 27 Jun 2005, 13:27 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2005, 13:28 Berichten: 42 |
Bartos schreef: tympanum2 schreef: De stad Roeselare investeert 2 miljoen euro in de nieuwe tribune voor SV Roeselare... De stad Aalst investeert 1,5 miljoen euro in de aankoop van 60 veiligheidscamera's... Maar in Roeselare gaan ze wel nie kunnen meedoen aan Videodinges hé .Eigenlijk toch triest hé, daar hebben ze geld genoeg voor, maar voor de rest smijten ze den helft van hun personeel buiten om budgettaire redenen. Bedoel je de helft van het personeel dat werkt of de helft van het personeel dat er ingeschreven is? |
| 27 Jun 2005, 17:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Als u stad nie achter de voetbalploeg staat, moogt het vergeten.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Jun 2005, 18:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Als u stad nie achter de voetbalploeg staat, moogt het vergeten. Zie maar naar Anderlecht, misschien wel de ploeg in eerste klasse die het meeste tegenkanting krijgt van het stad (al zeg ik dit dus niet graag) en ze kunnen zelfs Proto niet betalen . |
| 28 Jun 2005, 8:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Het bestuur van Red Star Waasland heeft in samenspraak met de supportersclub, de veiligheidscel van de politie en stad St-Niklaas, laten weten dat de omheining in het stadion verdwijnt. Zo wordt het weer gezelliger voetbal kijken voor jong en oud op Puyenbeke.
Momenteel is dit enkel het geval voor de thuissupporters. Voor de bezoekende supporters is het overleg nog volop aan de gang, maar naar alle waarschijnlijkheid worden deze hekken ook verlaagd tot op een hoogte van één meter. “De supporters moeten weer plezier hebben in het voetbal. Hopelijk zorgt onze toegeving voor minder agressiviteit bij fans wanneer ze hun team aanmoedigen” laat voorzitter Roossens weten. Red Star Waasland volgt hiermee het voorbeeld van eersteklasser Westerlo, waar de omheining vorig jaar ook in het volledige stadion werd weggehaald. Wanneer een supporter toch het veld betreedt zal deze bestraft worden met minimum 2 jaar stadionverbod en een geldboete van 2500 EUR. |
| 28 Jun 2005, 14:45 |
|
|
Hopelijk volgen er nog, als da in Engeland kan, moet dat hier toch ook kunnen.
Kijk maar naar Hamme, ondanks de afwezigheid van hekkens is er daar nog nooit een probleem geweest. Ik vind het zelfs één van de leukste verplaatsingen. |
| 28 Jun 2005, 14:58 |
|
|
moest da bij ons geweest zijn dan at dieje albiter tegen GBA er ni zo goe vanaf gekome as ne sjot in zijn kont pijsek
![]() |
| 28 Jun 2005, 16:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
da moet bij ons toch ook lukken??zonder hekkens?
Ik ben der voorstander van! Maar daar zullen wij ni moete op rekenen vrees ik |
| 28 Jun 2005, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Gunni schreef: da moet bij ons toch ook lukken??zonder hekkens? Ik ben der voorstander van! Maar daar zullen wij ni moete op rekenen vrees ik geloof me, bij ons lukt da nie ... der zitten er nen deel tussen die het nooit nie zullen leren. Hoeveel keer zijn er van ons niet 'over de platen' gekropen ons vorige verblijf in 3e? Zelfs thuis, toen de staantribune dicht was, kropen er een paar idioten over, daar achter de goal bij het minste dat er tegen ging. En op verplaatsing dit seizoen heb ik er ook regelmatig vanboven op de hekkens zien hangen, apen precies. Als we eerlijk zijn en naar onszelf kijken hebben we nie echt meer die brave Iendracht aanhang van pakweg 10 jaar geleden. Er zitten ook "marginalen" tussen. |
| 28 Jun 2005, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Da moet zeker lukken, geeft ze 2 jaar stadionverbod een een boete van 2500 euro ze zullen het dan niet meer doen zeit daar maar zeker van ...
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Jun 2005, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Engeland schreef: Da moet zeker lukken, geeft ze 2 jaar stadionverbod een een boete van 2500 euro ze zullen het dan niet meer doen zeit daar maar zeker van ... oke, dan kunnen we inderdaad klappen, maar anders vrees ik er inderdaad voor ... |
| 28 Jun 2005, 20:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Engeland schreef: Da moet zeker lukken, geeft ze 2 jaar stadionverbod een een boete van 2500 euro ze zullen het dan niet meer doen zeit daar maar zeker van ... da s zoiezo altijd de minimumverreiste daarvoor he, zonder da moet ge da in t begin nie proberen volgens mij |
| 28 Jun 2005, 20:54 |
|
|
Deze avond werd bevestigd dat Björn Vleminckx een contract heeft getekend bij KV Oostende. De 19-jarige aanvaller komt over van KSK Beveren.
Hij speelde 19 wedstrijden voor Beveren en scoorde daarin 3x. Hij genoot zijn opleiding bij Puurs en Bornem, alvorens naar KSKB te gaan. De 1m84 grote spits zal moeten wegen op de verdediging van de tegenstanders. kvo.be |
| 28 Jun 2005, 21:32 |
|
|
the_red_ant69 schreef: geloof me, bij ons lukt da nie ... der zitten er nen deel tussen die het nooit nie zullen leren. Hoeveel keer zijn er van ons niet 'over de platen' gekropen ons vorige verblijf in 3e? Zelfs thuis, toen de staantribune dicht was, kropen er een paar idioten over, daar achter de goal bij het minste dat er tegen ging. En op verplaatsing dit seizoen heb ik er ook regelmatig vanboven op de hekkens zien hangen, apen precies. Als we eerlijk zijn en naar onszelf kijken hebben we nie echt meer die brave Iendracht aanhang van pakweg 10 jaar geleden. Er zitten ook "marginalen" tussen. Bwa, ge zegt da. Geef nu toe, Engeland was toch het hooliganland bij uitstek, maar ze hebben het ginder toch ook geleerd hé. Ze mogen er vaneigest wel enkele maanden voor gaan werken als ze hun manieren niet houden. |
| 28 Jun 2005, 22:25 |
|
|
officiële site PSV schreef: Timmy Simons (28) speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De transfer van de aanvoerder van Club Brugge en het Belgische nationale team is vandaag officieel rond gekomen, zo meldt PSV. Ik gun het Simons wel, dit is toch een serieuze stap vooruit, hij gaat toch naar de bijna-finalist van de CL, waar hij met Guus Hiddink mag werken, misschien wel de beste trainer ter wereld. En volgens mij kan Simons er mee ook, ik ben echt benieuwd om hem nog een niveau hoger eens bezig te zien. |
| 29 Jun 2005, 14:06 |
|
| Pagina 11 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 126 Volgende |