versterkingen volgend seizoen - Pagina 94 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Steven schreef:
Da zou zeker tof zijn, ik volg Dender niet zo goed kwa ploegopstelling.

Speelt hij trouwens veel, of zit hij dikwijls op de bank?

Ik volg da eigenlijk ook totaal niet :D

30 Nov 2006, 21:55
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Dirk schreef:
P.S. de veerzitter eet oeik gezeid da em em isj geiren zou emmen da ge in de plosj van " stotj recht, as ge vér den Iéndracht zetj" ne kiér zotj zingen "Zetj eir neer as gé vér den iéndracht zetj". Vér de mensjen van de stoantribuun.

hahahaha da was ooit in turnhout het meest indrukwekkende da er ooit is gebeurd.. we waren er ni massaal (max 300 man maar op turnhout zijn we'r toen in geslaagd om op da lieken ALLEMAAL te gaan zitten! het was uniek!!!!

daarom pleit ik voor een supportersactie

"zetj aa neer as ge ver 'n iendracht zetj"

ik garandeer u: Hilarisch maar vooral INDRUKWEKKEND!!!!! en alleen den iendracht kan da

30 Nov 2006, 22:52
Reserve

Dirk schreef:
Tja sorry zelle as ge et allemoal al wist :fluit:

Ik weet dat al lang zenne, maar zwijgen is de kunst :roll: :roll:

30 Nov 2006, 23:41
Nationale Ploeg

superjuin schreef:
Dirk schreef:
P.S. de veerzitter eet oeik gezeid da em em isj geiren zou emmen da ge in de plosj van " stotj recht, as ge vér den Iéndracht zetj" ne kiér zotj zingen "Zetj eir neer as gé vér den iéndracht zetj". Vér de mensjen van de stoantribuun.

hahahaha da was ooit in turnhout het meest indrukwekkende da er ooit is gebeurd.. we waren er ni massaal (max 300 man maar op turnhout zijn we'r toen in geslaagd om op da lieken ALLEMAAL te gaan zitten! het was uniek!!!!

ik garandeer u: Hilarisch maar vooral INDRUKWEKKEND!!!!! en alleen den iendracht kan da

bwah ... eens meegemaakt met tweeduizend bezoekers op Barcelona, een jaar of drie geleden. Er zijn er dus nog wel een paar die dat kunnen....

01 Dec 2006, 8:52
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Fillou schreef:
superjuin schreef:
Dirk schreef:

bwah ... eens meegemaakt met tweeduizend bezoekers op Barcelona, een jaar of drie geleden. Er zijn er dus nog wel een paar die dat kunnen....

ja da's wel zjust... maar dan toch binnen belgië he :-)

01 Dec 2006, 8:57
Freak

Leeftijd: 45
Dirk schreef:
Kém dorjust mé onze veerzitter op café gezeten.
We emmen isj goe geklapt oever onzen Iéndracht.
Em eet gezeid dat er alweer geruchten rondgoan dat er fusiegesprekken zoin mé een ander ploeg oit de denderstreek. "Over mén loik" eet em gezeid.
Oeik al spelen weir een poar klassen liéger, weir zoin zeker nie de vroagende partoi ! Die ander ploeg wel, omda de accomodausje nie in orde es vér ....
Em wist oeik te vertellen da de relausje mé de nieven bergemiéster in Oilsjt optimoal es, wa da em dormee wou zeggen weetek nie.
En na kommek on-topic, we zoin bezig mé droi spelers, ne keeper, ne verdediger en ne vleugel, de verwachtingen liggen zoe da ze ons mé nievejoar goan versteirken. Wait and see woaren zoin leste woerden.

Ik kan't eir verzekeren, onze veerzitter es giéne gewoeinen :grijns:

spelers lezen dit forum, als vd abbeele dit leest, zal hij gelukkig zijn!!!!

01 Dec 2006, 9:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Sammy Van Den Bossche zegt vandaag in HLN dat hij graag nog eens zou terugkeren naar Iendracht en dat hij hoopt dat het bestuur dat ook ziet zitten...

01 Dec 2006, 10:41
Freak

elfahem schreef:
Sammy Van Den Bossche zegt vandaag in HLN dat hij graag nog eens zou terugkeren naar Iendracht en dat hij hoopt dat het bestuur dat ook ziet zitten...

liever nie, als ze ten toch persé iene willen vedrom hoalen, da ze ten chunga pakken!!!

01 Dec 2006, 10:42
Nationale Ploeg

Overtlest nog een fotooken van Chunga gezien, hij is er niet op verfelt zelle, hij is ewa dikker geworden. Als coach zienek hem nog zitten.

"While the likes of Shaya and Grobbelaar failed to make it as coaches, Chunga is widely regarded as one of the best coaches if not the best coach in the Premiership at the moment."

't Schijnt dat het wel gene gemakkelijken is, 'em is ontslagen geweest als hulpcoach bij Zimbabwe enkele jaren geleden na kritiek op den Bond peis ek...

http://www.zimmirror.co.zw/sundaymirror ... e=previous

Heb al gehoord dat het om de keeper van Diegem zou gaan, zeg 'gehoord' he...

Edit: hier is Moses: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 173685.stm

Laatst gewijzigd door elfahem op 01 Dec 2006, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Dec 2006, 11:07
Nationale Ploeg

elfahem schreef:
Overtlest nog een fotooken van Chunga gezien, hij is er niet op verfelt zelle, hij is ewa dikker geworden. Als coach zienek hem nog zitten.

"While the likes of Shaya and Grobbelaar failed to make it as coaches, Chunga is widely regarded as one of the best coaches if not the best coach in the Premiership at the moment."

't Schijnt dat het wel gene gemakkelijken is, 'em is ontslagen geweest als hulpcoach bij Zimbabwe enkele jaren geleden na kritiek op den Bond peis ek...

http://www.zimmirror.co.zw/sundaymirror ... e=previous

Heb al gehoord dat het om de keeper van Diegem zou gaan, zeg 'gehoord' he...

Chunga trainer op 'n iendracht, dat es gelek as de Caje of Papin in Brugge hein. Tein goon ek schriejen ...

01 Dec 2006, 11:12
Nationale Ploeg

Zou graag een interviewke met Chunga proberen te versieren. Ben dus op zoek naar zijn e-mailadres. Heb al een mailke naar de Sunday Mirror gedaan. Iemand nog ideekes? Zouden die daar trouwens e-mail hebben of stuur ik beter nen telegram?

01 Dec 2006, 11:55
Freak

elfahem schreef:
Zou graag een interviewke met Chunga proberen te versieren. Ben dus op zoek naar zijn e-mailadres. Heb al een mailke naar de Sunday Mirror gedaan. Iemand nog ideekes? Zouden die daar trouwens e-mail hebben of stuur ik beter nen telegram?

probeert anders ne ker me een postdoif...

01 Dec 2006, 11:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
elfahem schreef:
dat heb ik ook al meermaas geprobeerd hoor.... vrij hopeloos

aangezien ik nu redelijk wat man al achter de hand heb (waar ik dus wel contactgegevens van heb) is Chunga geen prioriteit voor mij, maar als iemand hem weet te contacteren... feel free

Wat wel dikwijls helpt is een mailke naar de ambasade (die mensen hebben blijkbaar niet veel meer andere dingen te doen)
Had graag al eens een interview van hem aangeboden, maar 't is niet simpel om hem te pakken te krijgen.

01 Dec 2006, 11:59
Freak

placietjen schreef:
elfahem schreef:
dat heb ik ook al meermaas geprobeerd hoor.... vrij hopeloos

aangezien ik nu redelijk wat man al achter de hand heb (waar ik dus wel contactgegevens van heb) is Chunga geen prioriteit voor mij, maar als iemand hem weet te contacteren... feel free

Wat wel dikwijls helpt is een mailke naar de ambasade (die mensen hebben blijkbaar niet veel meer andere dingen te doen)
Had graag al eens een interview van hem aangeboden, maar 't is niet simpel om hem te pakken te krijgen.

wie???

01 Dec 2006, 12:03
forumlegende

'k Zie ook uit naar een interview met een nog
oudere glorie : Pié VD Meirsch; gewezen doelman
en volgens d'oudjes :cheer: de beste EA doelman ooit.

01 Dec 2006, 12:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 92 93 94 95 96 106