Denderleeuw - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 21
 Denderleeuw 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
poipeplekker schreef:
Wat houdt er je tegen?

Ik verwijt hier niemand, daag niemand uit en gebruik steeds dezelfde nick (en misbruik geen andere). Ik begin het stillekes aan kotsbeu te worden, ge moogt gerust zijn. Die kinderozje hier en bij ons komt mijn strot uit, en dan moet de voorbereiding notabene nog beginnen. Eerst komen zeiken als ze hier tegenwind krijgen, om dan op ons gastenboek anoniem en onder 85 nicks wat te komen stoken. Het mag stoppen.
Maar gvd Nuri gebruik dan een forum waar je veel makelijker kan banne hé man, ge zet verdorie de kat bij de melk en dan gaade nog een beeke de verontwaardigde gaan uithangen ook :huh:

28 Jun 2005, 19:12

Jeroen schreef:
poipeplekker schreef:
Ik bekijk ons gastenboek even, en dan zijn de heren verwonderd dat ze worden geband. Laat die misplaatste verontwaardiging aub achterwege. Leef jullie nog maar es goed uit, kinders, binnenkort is het gedaan met de pret.

stopt is me kreften man, het steekt serieus tegen hoor :hmm:
mij steekt het ook dik tegen, dat ze daar zelf hun problemen nekeer oplossen, wat heeft dit forum daar nu in hemelsnaam mee te maken ? Ik zen daar toch ook niet gaan kreften omdat Bawa hier den onozelen kwam uithangen ?

28 Jun 2005, 19:17
Mijn terechte verontwaardiging is, dat ik hier een aantal zaken lees over onze webmaster al zou ze elke Aalst-sup zonder pardon bannen, om dan op ons gastenboek de meest gore onzin te lezen van Aalst-sups. Commentaar die er uitsluitend op gericht is om commotie te veroorzaken. Die hypocrisie mag dus stoppen. Onze webmaster moet zich godverdomme nog verantwoorden, om dan eerst zo'n troep op ons gastenboek te moeten lezen. Erg.

Jongens toch, met wat zijn we eigenlijk nog bezig zeg? Zo erg is het op al die jaren nog nooit geweest. Enfin, 'k ga er bij onze webmaster toch op aandringen dat op ons forum de boel wordt kortgehouden, want zo'n zever wil ik dus geen gans seizoen lezen.

28 Jun 2005, 19:27
Ancien

Leeftijd: 38
Placietjen schreef:
Jeroen schreef:
poipeplekker schreef:
Ik bekijk ons gastenboek even, en dan zijn de heren verwonderd dat ze worden geband. Laat die misplaatste verontwaardiging aub achterwege. Leef jullie nog maar es goed uit, kinders, binnenkort is het gedaan met de pret.

stopt is me kreften man, het steekt serieus tegen hoor :hmm:
mij steekt het ook dik tegen, dat ze daar zelf hun problemen nekeer oplossen, wat heeft dit forum daar nu in hemelsnaam mee te maken ? Ik zen daar toch ook niet gaan kreften omdat Bawa hier den onozelen kwam uithangen ?

voila, da noeme ze nu is de nagel op de kop zie.
kvin oek da er hier nu ni moe kome geblijt worre van die doen da en dieje doet da, Bawa kwam ier genoeg zjieveren.

EDIT : waarmee ik ni wil zegge dak da goekeur van degene die da gaan zeveren ook.

28 Jun 2005, 19:29
Ancien

Leeftijd: 45
poipeplekker schreef:
...over onze webmaster al zou ze elke Aalst-sup zonder pardon bannen, om dan op ons gastenboek de meest gore onzin te lezen van Aalst-sups.

daarin volg ik u volledig

maar daarmee hebben Bartos en anderen (die geen gore onzin plaatsen) nog steeds geen reden waarom ze geband werden

28 Jun 2005, 19:31

Nuri : ede ooit diene ticker bekijken van Planetea ? daar konde ook op zonder te registeren, awel dat was ook 1 GROTE ZEVER, ook allemaal van mannen van Denderleeuw en manne van Mechelen, dus kom nu ook niet den heilige uithangen hé... ok gij waart er niet bij, maar jij veralgemeent er hier ook op los.

Als ge een gastenboek open en bloot zet waar iedereen opkan, dan moete kunne verdragen dat er zulke posts komen, hier konde int begin op 1 forum ook berichten posten zonder te registreren, er zijn ook 6 posts moeten verwijderd worden.... zaag ik daarop ? neen omdat ik weet dat ge daarin nuchter moet blijven en vooral beseffen dat daarin de fout ook heel veel bij u zelf ligt.

28 Jun 2005, 19:33
Ik kan best begrijpen dat ze niet gediend is met commotie op ons gastenboek, ik evenmin trouwens. Het spijt me, maar 't zijn altijd de goei die het moeten bekopen voor het gedrag van anderen (ik kan er hier van meespreken). Ik ben trouwens voor absolute nultolerantie, en van mijn part mogen jullie dat hier voortaan ook toepassen. Elke onschuldige discussie mondt uit in gezever, 't lukt gewoon niet om deftig te discussiëren. Met dat in het achterhoofd, kan ik de reactie van onze webmaster begrijpen.

@Palcietje: de fout bij mezelf? Ik hoef zo'n trash niet te pikken, geregistreerd forum of niet. Dat die leeghoofden misschien voortaan es hun zever voor zichzelf houden, dan zou er zo niet gepikeerd gereageerd worden en zou een deftige discussie mogelijk zijn. 't Is verdekke nog den omgekeerde wereld.

Laatst gewijzigd door poipeplekker op 28 Jun 2005, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Jun 2005, 19:35

Dat pak ik er graag bij, af en toe wat zever.
Als ge daarmee tenminste keer een discussie kunt hebben, is dat toch geen probleem... zorgt trouwens voor wat leven in de brouwerij ;)

Want laat het duidelijk zijn, ik vin al die zever ferm opgeblazen zelle.

28 Jun 2005, 19:37
Op een forum kunde over bepaalde zaken overlezen eh, op een gastenboek niet. Soit, dat zal binnenkort veranderen. Trouwens, ik kan gerust ook met wat zever lachen, maar het merendeel van die opmerkingen zijn niet al lachen bedoeld hein. Da's puur om ambras uit te lokken, ik vind niet dat zo'n zaken daar moeten blijven opstaan. En dat zo'n kerels geband worden, welbestetj.

28 Jun 2005, 19:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
poipeplekker schreef:
Op een forum kunde over bepaalde zaken overlezen eh, op een gastenboek niet. Soit, dat zal binnenkort veranderen. Trouwens, ik kan gerust ook met wat zever lachen, maar het merendeel van die opmerkingen zijn niet al lachen bedoeld hein. Da's puur om ambras uit te lokken, ik vind niet dat zo'n zaken daar moeten blijven opstaan. En dat zo'n kerels geband worden, welbestetj.

inderdaad, maar dan moet dat bij dezelfde soort opmerkingen over EA ook gedaan worden.. En moet ge het hier nie elke keer komen zeggen, want wie zegt dat diegene die daar posten hier zitten ? En zelf dan nog, wat doet ge deraan met er hier telkens over te beginnen. Hun nog wat stimuleren misschien, want ze weten dat het op u zenuwen werkt ;)

28 Jun 2005, 19:44

ook opmerken dat dit forum er door omstandigheden juist gekomen is doordat elke vorm van discussie uitgesloten werd ;) ietske wat onder meer gij, hilarisch vond ;) niet ? ...

28 Jun 2005, 19:49
Placietjen schreef:
ook opmerken dat dit forum er door omstandigheden juist gekomen is doordat elke vorm van discussie uitgesloten werd ;) ietske wat onder meer gij, hilarisch vond ;) niet ? ...

Aan sommige reacties te zien, is het soms beter dat elke vorm van discussie uitgesloten is. Het officiële forum is dan ook niet zonder enige reden verdwenen he. Hilarisch idd, in die zin dat jaren geleden ons gastenboek om krak dezelfde reden ook verdwenen is. Pas op, ik ben voor meningsvrijheid, maar dat wil niet zeggen dat we moeten vervallen in platvloerse en zinloze discussies.

PS. Jeroen, ik ga hier geen namen noemen, maar wees maar 200% zeker dat er van die onruststokers hier zitten.

28 Jun 2005, 19:52
Scholier

en naa geven we mekanderen een diiiiiiiiike bees. :kus:

28 Jun 2005, 20:08
Ancien

Leeftijd: 38
de snor schreef:

iejn mor? :lachen:

28 Jun 2005, 20:29

s@té schreef:
de snor schreef:

iejn mor? :lachen:
bij moogt Bawa er een gaan geven zé ;) :hmm:

28 Jun 2005, 21:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 21