|
|
| Pagina 98 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ik stel voor da de jowman de massina gaat hale (hij komt toch ookvan daar everast
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 05 Dec 2006, 10:01 |
|
|
Freak
er was hier sprake van de keeper van diegem, is dat dan dienen De Veirman misschien???
|
| 05 Dec 2006, 10:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben.
|
| 05 Dec 2006, 10:09 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben. awel, ik moet zeggen da ik in t begin absoluut nie positief was over onze keeper. Maar zoals hij de laatste weken staat te keepen hebben we inderdaad geen versterking nodig voor in t doel. Hij staat er op de cruciale momenten. (en das nie simpel) ik vind het raar dat het bestuur dan met ne keeper bezig is, allez as ge de rumours moogt geloven tenminste. |
| 05 Dec 2006, 10:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Keeper van Diegem heb ik gehoord ja. Veirman is de eerste keeper, dus ik denk dat het om diene zal gaan. Met nen 2de keeper zullen ze zeker niet bezig zijn.
|
| 05 Dec 2006, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
borre31 schreef: nog azo een gerucht... dennis massina terug nar aalst Da zou de moeite zijn. Herinner mij de uitmats op Hamme waar den back van Hamme alle sterrekes heeft gezien tegen Massina. Diene kreeg al vapeurkes als den bal zijne kant op kwam... |
| 05 Dec 2006, 10:22 |
|
|
Freak
elfahem schreef: borre31 schreef: nog azo een gerucht... dennis massina terug nar aalst Da zou de moeite zijn. Herinner mij de uitmats op Hamme waar den back van Hamme alle sterrekes heeft gezien tegen Massina. Diene kreeg al vapeurkes als den bal zijne kant op kwam... zou inderdaag super zijn. ik herinner mij die match op hamme ook nog. Maar dan vooral naar diene maat van Masina (ook ne zwarte), diene stond gedurig met een rode kaart te zwaaien... Machtige pé! |
| 05 Dec 2006, 10:27 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
El Corredor schreef: zou inderdaag super zijn. ik herinner mij die match op hamme ook nog. Maar dan vooral naar diene maat van Masina (ook ne zwarte), diene stond gedurig met een rode kaart te zwaaien... Machtige pé! da was schitterend, en achteraf die mannen mee op den bus naar aalst (hoe ze in hamme zijn geraakt en wie daar achteraf naar hen heeft lopen zoeken weten we nog altijd niet ze) het enige woord nederlands da ze kenden was: "ee pintje" de einduitslag van die match was wel veel minder ![]() |
| 05 Dec 2006, 10:41 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben. awel, ik moet zeggen da ik in t begin absoluut nie positief was over onze keeper. Maar zoals hij de laatste weken staat te keepen hebben we inderdaad geen versterking nodig voor in t doel. Hij staat er op de cruciale momenten. (en das nie simpel) ik vind het raar dat het bestuur dan met ne keeper bezig is, allez as ge de rumours moogt geloven tenminste. Bestuur zal wel weten waar ze mee bezig zijn zeker ... Ik heb er alvast 200% vertrouwen in dat ze ervoor zullen zorgen dat we volgend seizoen in derde opnieuw meedoen voor de titel ! Koen |
| 05 Dec 2006, 12:58 |
|
|
Freak
Ajuin schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben. awel, ik moet zeggen da ik in t begin absoluut nie positief was over onze keeper. Maar zoals hij de laatste weken staat te keepen hebben we inderdaad geen versterking nodig voor in t doel. Hij staat er op de cruciale momenten. (en das nie simpel) ik vind het raar dat het bestuur dan met ne keeper bezig is, allez as ge de rumours moogt geloven tenminste. das nog altijd koffiedik kijken... Bestuur zal wel weten waar ze mee bezig zijn zeker ... Ik heb er alvast 200% vertrouwen in dat ze ervoor zullen zorgen dat we volgend seizoen in derde opnieuw meedoen voor de titel ! Koen |
| 05 Dec 2006, 13:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ajuin schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben. awel, ik moet zeggen da ik in t begin absoluut nie positief was over onze keeper. Maar zoals hij de laatste weken staat te keepen hebben we inderdaad geen versterking nodig voor in t doel. Hij staat er op de cruciale momenten. (en das nie simpel) ik vind het raar dat het bestuur dan met ne keeper bezig is, allez as ge de rumours moogt geloven tenminste. Bestuur zal wel weten waar ze mee bezig zijn zeker ... Ik heb er alvast 200% vertrouwen in dat ze ervoor zullen zorgen dat we volgend seizoen in derde opnieuw meedoen voor de titel ! Koen ik vind da normaal, sulmon lang gekwetst geweest en Persoons (ik heb hem gezien bij de reserven) nog niet klaar voor de 1ste ploeg. dan is nen extra keepr toch geen overbodige luxe? _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2006, 13:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
mss ma da zen der wel 4 e vo te betale...
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 05 Dec 2006, 16:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik hoop alleszins uit de grond van mijn hart dat er geen nieuwe keeper komt. Andy staat al weken fantastisch te keepen en ligt bovendien heel goed in de groep. Daarnaast heb je dan met Sulmon nog een zeer groot talent, waar ik nog altijd enorm in geloof, achter de hand. Ik vind dit een positie waar we absoluut geen versterking nodig hebben. Ik deel uw mening volledig! |
| 05 Dec 2006, 18:48 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kheb die geruchten gehoord in de periode toen Andy nog ni zeker stond te keepen. wat hij de laatsten tijd laat zien, bewijst dat hij nr 1 is en verdiend te zijn. En met iemand als Kristof op de bank, hoeft het ook voor mij zeker niet om een nieuwe 1ste keeper te kopen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Dec 2006, 19:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Volgens sups van
Dender,zou Aalst intresse hebben in Kevin Franck._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Dec 2006, 16:48 |
|
| Pagina 98 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 96 97 98 99 100 … 106 Volgende |