Champions League - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 161
 Champions League 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
ik zal er alleszins nooit nen euro aan uitgeven, tis elke week champions leauge op den iendracht :cheer:

07 Dec 2006, 12:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik betaal voor een Champions League abonnement veel geld, inderdaad.

Twee jaar geleden €135 voor de matchen tegen Inter, Valencia en Bremen.

Vorig jaar tegen Liverpool, Betis en Chelsea betaalde ik €140.

En dit jaar heb ik €155 gegeven. Samen met een abonnement van ongeveer €350 euro heb ik echt al waar gekregen voor mijn geld... :-s

:zot: goe zot

07 Dec 2006, 13:25
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

roeckie schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

En dit jaar heb ik €155 gegeven. Samen met een abonnement van ongeveer €350 euro heb ik echt al waar gekregen voor mijn geld... :-s

Ik denk niet dat ik aan supporters van Eendracht moet uitleggen, dat als ge echt zot zijt van uw ploeg en als dat uw passie is, ge die ploeg altijd blijft steunen, wat er ook gebeurt.

07 Dec 2006, 14:24
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:

Ik denk niet dat ik aan supporters van Eendracht moet uitleggen, dat als ge echt zot zijt van uw ploeg en als dat uw passie is, ge die ploeg altijd blijft steunen, wat er ook gebeurt.

Nee das waar, daarin hebde gelijk. Maar toch vin ek het schandalig dat die prijzen zo hoog liggen en dat terwijl ze al 3 campagnes ni meer gewonnen hebben :hmm:

07 Dec 2006, 15:19
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
roeckie schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

abo's zijn er toch schandalig duur he, in anderlecht? 350 euro voor een abo voor de gewone competitiematchen. Ik betaal(de) op Club Brugge 175 euro, dat is de helft. En 't is nu niet dat Brugge maar de helft van de punten heeft van rsca. Er is echter wél even weinig te zien dit seizoen...

07 Dec 2006, 15:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Fillou schreef:
abo's zijn er toch schandalig duur he, in anderlecht? 350 euro voor een abo voor de gewone competitiematchen. Ik betaal(de) op Club Brugge 175 euro, dat is de helft. En 't is nu niet dat Brugge maar de helft van de punten heeft van rsca. Er is echter wél even weinig te zien dit seizoen...

Ik kan me eigenlijk echt wel onmogelijk voorstellen dat ge dit seizoen met uw 350 euro op Anderlecht of uw 175 euro op Club Brugge beter af zijt dan met de 95 euro die ge hier op den Eendracht betaalt.

07 Dec 2006, 15:26
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Fillou schreef:

Ik kan me eigenlijk echt wel onmogelijk voorstellen dat ge dit seizoen met uw 350 euro op Anderlecht of uw 175 euro op Club Brugge beter af zijt dan met de 95 euro die ge hier op den Eendracht betaalt.

denk je dat het toeval is dat ik dit seizoen nog maar 1 (één) gaatje in mijn abo laten prikken heb? Omdat het vééél plezanter is in Oilsjt. Tot groot jolijt van de madam, hoewel ik eigenlijk nooit vroeger thuis ben ... integendeel.

07 Dec 2006, 15:29

twee weken geleden was het Ukkel-Opwijk om 15u en Anderlecht-Roeselare om 18u. Alhoewel ik makkelijk op tijd in Anderlecht zou raken had ik er echt gewoon geen zin meer in.

07 Dec 2006, 17:10
forumlegende

Anderlecht :mrgreen: Brugge :huh: , zo mogen mijn
naft nog betalen, 't zegt mij echt niks, die
opgefokte profs met het imago van een mislukt
godendom.
Liever amateurs uit bevordering/3e of boerepeiren
uit provinciale (fcd).

07 Dec 2006, 17:16
Nationale Ploeg

jowwan schreef:
Anderlecht :mrgreen: Brugge :huh: , zo mogen mijn
naft nog betalen, 't zegt mij echt niks, die
opgefokte profs met het imago van een mislukt
godendom.
Liever amateurs uit bevordering/3e of boerepeiren
uit provinciale (fcd).

eigenlijk heb je gelijk.

Hoewel ik op de Club toch ook wel schitterende momenten meegemaakt heb hoor. Maar door omstandigheden ken ik die spelers een beetje beter en ik raak er steeds meer gedegouteerd van. Een balaban die een doelpunt scoort in een europese match en gewoon terugwandelt ... bah, dikkenekken! Als je dat vergelijkt met de spelers in Aalst. Ik zal bijvoorbeeld nooit vergeten hoe er vorig jaar na de match tegen Kapellen een paar tranen met tuiten stonden te bleiten. Da's nog met je hart ergens spelen. En daarvoor kan je supporteren. Voor overbetaalde would be-sterren gaat dat steeds moeilijker.

Er zijn gasten die me vragen hoe ik het kan, de Club zo laten vallen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig moeite mee. Vroeger heel veel voor gedaan, veel meer dan alleen naar de matchkes gaan kijken, maar ik heb er allemaal geen zin meer in. Zoals ze nu spelen, verdienen ze die inspanningen van zo veel mensen niet. "Je laat je ploeg in de steek" zeggen ze dan. Tja, ik vind dat het eerder de ploeg is die de spelers in de steek laat.

Enneuh ... anti fc doggen!

07 Dec 2006, 17:26

Weet ge? Gisteren ging ik echt met tegenzin naar de wedstrijd. Het is al het derde jaar op rij dat ik met hoge verwachtingen Europees ga kijken en ik kom steeds teleurgesteld terug.

Natuurlijk heb ik al schitterende momenten live meegemaakt: thuis tegen Benfica, Boekarest, Lyon, Celtic en in een verder verleden PSV, Man Utd, Dynamo Kiev, Lazio Roma en Real Madrid.

Net als je sommige competitiematchen nooit zal vergeten (5-1 tegen Brugge, vorig jaar 2-0 tegen Standard en het jaar voordien 3-2 in de laatste minuut ook al tegen Standard). En zo zijn er veel momenten.

Maar het kost zo veel, zeker omdat ik dan nog eens shirts verzamel en 80 euro betaal voor een abonnement op Opwijk.

Maar dit zeg ik elk jaar en weet ge wie er volgend jaar weer hetzelfde gaat doen, puur alleen omdat we kampioen zijn gewonnen in de mickey mouse competite? Jep, that's me...

07 Dec 2006, 17:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Sven KSK Opwijk schreef:
Weet ge? Gisteren ging ik echt met tegenzin naar de wedstrijd. Het is al het derde jaar op rij dat ik met hoge verwachtingen Europees ga kijken en ik kom steeds teleurgesteld terug.

Natuurlijk heb ik al schitterende momenten live meegemaakt: thuis tegen Benfica, Boekarest, Lyon, Celtic en in een verder verleden PSV, Man Utd, Dynamo Kiev, Lazio Roma en Real Madrid.

Net als je sommige competitiematchen nooit zal vergeten (5-1 tegen Brugge, vorig jaar 2-0 tegen Standard en het jaar voordien 3-2 in de laatste minuut ook al tegen Standard). En zo zijn er veel momenten.

Maar het kost zo veel, zeker omdat ik dan nog eens shirts verzamel en 80 euro betaal voor een abonnement op Opwijk.

Maar dit zeg ik elk jaar en weet ge wie er volgend jaar weer hetzelfde gaat doen, puur alleen omdat we kampioen zijn gewonnen in de mickey mouse competite? Jep, that's me...

en het moet ook wijs zijn da ge een abonnement voor het seizoen koopt en dan den bond de kalender begint te schuiven, en plots zit ge met vrijdagavondmatchen en zondags om 18u of 20u

07 Dec 2006, 17:48
forumlegende

Ik betaal met plezier , zoals alle voorgaande jaren,
3 abbonementen op EA (staanplaatsen).
Een gans jaar plezier met mijn gasten (of verdriet, zoals de vorige jaren).
Ik zou graag eens de wedde van al die profs weten
(dus zonder iemand te viseren), de goesting zal
over zijn, vrees ik (eigenlijk zeker van :mrgreen: ).
Als je gisteren Deschacht zag spelen, het prototype
van een witgeschilderdhoutenhekken :

is die nu echt beter als Van Holm ? :mrgreen:

07 Dec 2006, 17:51
Nationale Ploeg

Mariner schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

en het moet ook wijs zijn da ge een abonnement voor het seizoen koopt en dan den bond de kalender begint te schuiven, en plots zit ge met vrijdagavondmatchen en zondags om 18u of 20u

zaterdag om zes uur, zondag om één uur, zondag om zes uur, zondag om halfnegen, vrijdag om halfnegen ... in Brugge is dat seizoen nog bijna geen enkele match op 't normale uur geweest.

Ik denk niet dat ik volgend jaar nog een abonnement neem. 't Zal kriebelen, maar ik heb het er niet meer voor over. Zondag om één uur tegen Standard, da's om een uur of tien thuis vertrekken en tegen ten vroegste vijf uur terug. Een ganse zondag weg dus. Vorige week hebben we dat met 'n eendracht ook gedaan, we waren om tien uur 's ochtends met de pompier op de baan naar Meldert, maar da's zo anders ....

En vroeger ... bijna elke week wel eens vergadering in Brugge voor 't één of 't ander, thuis en uit gaan kijken, één of twee europese verplaatsingen, ooit eens 's morgens om vijf uur vertrokken om een tifo te gaan klaarleggen (27000 vlagskes, tegen anderlecht) ... en nu zou ik soms bijna niet meer kijken als het op tv is.

07 Dec 2006, 17:53
forumlegende

De jaren van verstand komen ALTIJD met de ouderdom.
:cheer:

07 Dec 2006, 18:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 161