|
|
| Pagina 23 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Weet ge? Gisteren ging ik echt met tegenzin naar de wedstrijd. Het is al het derde jaar op rij dat ik met hoge verwachtingen Europees ga kijken en ik kom steeds teleurgesteld terug. Natuurlijk heb ik al schitterende momenten live meegemaakt: thuis tegen Benfica, Boekarest, Lyon, Celtic en in een verder verleden PSV, Man Utd, Dynamo Kiev, Lazio Roma en Real Madrid. Net als je sommige competitiematchen nooit zal vergeten (5-1 tegen Brugge, vorig jaar 2-0 tegen Standard en het jaar voordien 3-2 in de laatste minuut ook al tegen Standard). En zo zijn er veel momenten. Maar het kost zo veel, zeker omdat ik dan nog eens shirts verzamel en 80 euro betaal voor een abonnement op Opwijk. Maar dit zeg ik elk jaar en weet ge wie er volgend jaar weer hetzelfde gaat doen, puur alleen omdat we kampioen zijn gewonnen in de mickey mouse competite? Jep, that's me... en het moet ook wijs zijn da ge een abonnement voor het seizoen koopt en dan den bond de kalender begint te schuiven, en plots zit ge met vrijdagavondmatchen en zondags om 18u of 20u Dat is het. Vroeger (voor Belgacom TV dus) was het: elke match op zaterdag avond. En heel af en toe is op een vrijdag. Nu is het vrijdag om 20u30, zaterdag om 18u of 20u, zondag om 13u, 18u en 20u30. Ze zouden beter doen: uw thuismatchen op zaterdag, risico op vrijdag en dan hebt ge ne gansen zondag om thuis te zitten of om naar uw andere ploeg te gaan kijken. |
| 07 Dec 2006, 18:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Benfica 0-1 voor, wa ne pot De manier waarop Manchester Benfica nadien bij de keel greep was wel waanzinnig. Zelden voetbal gezien aan zo een hoog tempo zonder dat er iets fout liep. En daar dan nog af en toe een prachtige flits tussen van Christiano Ronaldo... subliem. |
| 07 Dec 2006, 19:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bartos schreef: Fillou schreef: abo's zijn er toch schandalig duur he, in anderlecht? 350 euro voor een abo voor de gewone competitiematchen. Ik betaal(de) op Club Brugge 175 euro, dat is de helft. En 't is nu niet dat Brugge maar de helft van de punten heeft van rsca. Er is echter wél even weinig te zien dit seizoen... Ik kan me eigenlijk echt wel onmogelijk voorstellen dat ge dit seizoen met uw 350 euro op Anderlecht of uw 175 euro op Club Brugge beter af zijt dan met de 95 euro die ge hier op den Eendracht betaalt. + al die regelneverij: een charter tekenen, uwe mond houden, kweetnihoelang op den bus....... pfffff |
| 07 Dec 2006, 21:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik blijf moeilijk snappen waarom Aalstenaars voor Brugge of Anderlecht kiezen. Ok, het voetbal is kwalitatief hoger maar de sfeer, my ass. Ben vorig seizoen naar Anderlecht-Beerschot en Gent-Brugge gaan zien, twee keer sfeer nihil. Oilsjt is tenminste een ploeg met een ziel en geen samenraapsel van succesfans uit gans het land.
|
| 07 Dec 2006, 22:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
zo denk ik er ook al jaren over
bij brugge en anderlecht is de sfeer ver te zoeken, en als ze verliezen direct negatief, tegenover ons altijd blijven steunen, das echt het toffe aan een iets kleinere club....
Alhoewel klein.... |
| 07 Dec 2006, 22:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
AlostanA schreef: Ik blijf moeilijk snappen waarom Aalstenaars voor Brugge of Anderlecht kiezen. Ok, het voetbal is kwalitatief hoger maar de sfeer, my ass. Ben vorig seizoen naar Anderlecht-Beerschot en Gent-Brugge gaan zien, twee keer sfeer nihil. Oilsjt is tenminste een ploeg met een ziel en geen samenraapsel van succesfans uit gans het land.
De mensen op dit forum zijn wel al tot inkeer gekomen. Nu de rest nog ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Dec 2006, 22:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Aalst is iets unieks. Hier heerst nog echt het "wij gevoel", massaal aanwezig op thuiswedstrijden, en als ge dan ziet dat we thuis een klein 3000 man hebben en op Bornem meer als 1500 man meereist..
Dat betekent dus meer als 50 procent vd het thuispubliek gaat ook mee op verplaatsing. En dat ziet ge nergens in Belgie !!! En de sfeer in Aalst is gewoon ook nergens te beleven. Als we vanuit een gezonde basis weer hogerop kunnen klimmen en bovenaan gaan blijven meedraaien, dan is het elke week carnaval ! |
| 08 Dec 2006, 0:54 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
AlostanA schreef: Ik blijf moeilijk snappen waarom Aalstenaars voor Brugge of Anderlecht kiezen. Ok, het voetbal is kwalitatief hoger maar de sfeer, my ass. Ben vorig seizoen naar Anderlecht-Beerschot en Gent-Brugge gaan zien, twee keer sfeer nihil. Oilsjt is tenminste een ploeg met een ziel en geen samenraapsel van succesfans uit gans het land. Dus, omdat ge voor een Brugge of Anderlecht kiest zijt ge een successupporter? Ok, misschien hebt ge het nu op de Aalstenaars, maar scheer aub niet iedereen over dezelfde kam. Supporter wordt je niet door resultaten, dat komt door een bepaalde speelstijl, door een grandeur van een bepaalde club, door vader-op-zoon. Alle andere, ja dat zijn successupporters. Ik ben voor Anderlecht sinds Enzo Scifo terugkwam en dat was een regelrecht kutseizoen. Het seizoen erna hetzelfde. Een doelpunt in de laatste minuut van de compitie van Taument bezorgde ons toen UEFA-Cup. Het seizoen daarna 6-0 tegen Westerlo, zelfs laatste gestaan. Daarna is het beginnen beteren. De charme van RSCA is ook hun zwakte. Het arrogante, de dikkenekkerij, de hoge eisen van supporters,... Sorry, maar het trekt mij gewoon aan. En dat keert zich nu tegen de club. Zelfs moest RSCA op deze manier veel winnen, is er nog gemor want het voetbal trekt op niets. Successupporters kwamen erbij toen RSCA Europese grootheden thuis voetballes gaf en dat zijn diegene die nu ook fluiten en morren. Je ploeg fluit je niet uit, maar je steunt ze. Natuurlijk doet het als liefhebber van technisch voetbal pijn om een Juhasz, Van Damme, Deschacht, Goor, Mpenza, Vanderhaeghe en consoorten op dit bezig te zien, maar je club blijft je club... Ik ben maar op 1 vlak successupporter en dat is op het vlak van Opwijk. Het is nog maar mijn tweede seizoen dat ik ze ALTIJD volg en niet af en toe zoals de jaren ervoor. Succes trekt aan, maar ik weet nu, dat als ze zakken, ik toch zal blijven gaan kijken. En dan ben je, volgens mij, geen successupporter. |
| 08 Dec 2006, 1:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat zijn geen succesupporters maar ik begrijp gewoon niet dat ge elk weekend naar Brugge of Brussel (dat is nog te begrijpen) bolt voor een wedstrijd, waar ge dan waarschijnlijk bijna niemand kent, en in een sfeerloos stadion zit..
Geef mij dan maar Den Iendracht, wekelijks komt ge kameraden en bekenden tegen, spelers die er nu 150 procent voor strijden (als is dat geen vereiste, de vorige 3 jaar was dat bij iedereen niet het geval en kben daardoor niet minder gaan zien). |
| 08 Dec 2006, 8:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Dat zijn geen succesupporters maar ik begrijp gewoon niet dat ge elk weekend naar Brugge of Brussel (dat is nog te begrijpen) bolt voor een wedstrijd, waar ge dan waarschijnlijk bijna niemand kent, en in een sfeerloos stadion zit.. Geef mij dan maar Den Iendracht, wekelijks komt ge kameraden en bekenden tegen, spelers die er nu 150 procent voor strijden (als is dat geen vereiste, de vorige 3 jaar was dat bij iedereen niet het geval en kben daardoor niet minder gaan zien). bwa, je ziet dat toch een beetje verkeerd hoor. Ik ben beginnen gaan met vier vrienden van hier in Aalst. Ik was al fan van in de tijd van Assubel nog, gewoon omdat mijn pa daar toen werkte (bij assubel) en al eens een truitje kon meebrengen. Als kleine kadee ben je snel vertrokken he (daarom heeft onze zoon nu een trainingske van 'n iendracht)en dat is blijven kriebelen. Tot ik zelf niet meer voetbalde op zondag en zelf met de auto naar daar kon. Intussen ken ik daar tientallen en tientallen mensen. Mensen die ik zo goed als alleen op de club zie of zag. Ik ga bijvoorbeeld volgend weekend op weekend met een gast uit Brussel en enen uit Turnhout, allebei leren kennen op de club brugge en intussen kameraden voor 't leven. Wat dat sfeerloze betreft: dat wordt toch een beetje overdreven ook hoor. Ik heb momenten meegemaakt in brugge en op verplaatsing die je in je leven toch niet te vaak kan beleven. De you'll never walk alone voor brugge-anderlecht toen club kampioen speelde, de cl-matchen tegen galatassaray en ajax bijvoorbeeld ... dat is onevenaarbaar. Maar er is een verschil met supporteren voor 'n eendracht. Om te beginnen ben ik op tien minuten met de fiets (als 'm niet gepikt wordt) aan het stadion. Ik ben daarom niet vroeger thuis, maar dat heb ik zelf niet in de hand. Maar het voelt anders aan. Als Aalstenaar heb je toch het gevoel van voor je eigen stad te supporteren, je bent chauvinistischer he. En da's wel plezant. Maar goed, als we ons maar amuseren he. Successupporter ben ik in elk geval niet. Het is immers vorig jaar na nieuwjaar dat het vuur voor 'n iendracht opnieuw beginnen branden is. Veel slechter dan toen kon het niet he ... |
| 08 Dec 2006, 9:21 |
|
|
Jeroen schreef: Dat zijn geen succesupporters maar ik begrijp gewoon niet dat ge elk weekend naar Brugge of Brussel (dat is nog te begrijpen) bolt voor een wedstrijd, waar ge dan waarschijnlijk bijna niemand kent, en in een sfeerloos stadion zit.. Geef mij dan maar Den Iendracht, wekelijks komt ge kameraden en bekenden tegen, spelers die er nu 150 procent voor strijden (als is dat geen vereiste, de vorige 3 jaar was dat bij iedereen niet het geval en kben daardoor niet minder gaan zien). Mja, Anderlecht is sowieso al de ploeg die het dichtste bij ligt, dus dat is mijn probleem zit. En wat dat volk betreft, dat valt echt goed mee hoor. in het begin is dat anders, dan ging ik met mijn va, maar nu begin ik stilaan toch een beetje volk te kennen. Sfeerloos stadion is ook overdreven. Het afscheid van Zetterberg (gebleit als een klein kind toen), de overwinningen in de CL (heeeeeeeeeel lang geleden |
| 08 Dec 2006, 12:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
en die schitterende peler bij Anderlecht is fantastisch e!iedereen zingt er uit volle borst op mee
Ollie zwaai zwaai, ollie zwaai zwaai ,ollie zwaai zwaai!ollie zwaai zwaai!ollie zwaai zwaai... ![]() _________________
|
| 08 Dec 2006, 15:28 |
|
|
Knaap
AlostanA schreef: Ik blijf moeilijk snappen waarom Aalstenaars voor Brugge of Anderlecht kiezen. Ok, het voetbal is kwalitatief hoger maar de sfeer, my ass. Ben vorig seizoen naar Anderlecht-Beerschot en Gent-Brugge gaan zien, twee keer sfeer nihil. Oilsjt is tenminste een ploeg met een ziel en geen samenraapsel van succesfans uit gans het land. Goh, je bent klein, je hebt een kozijn die gek is van Anderlecht en je als klein jongetje eens meeneemt. Je krijgt van hem (hij is 17 jaar ouder :P) RSCA gerelateerde cadeaus ... Dan zijde vertrokken eh lik dat Fillou zegt |
| 10 Dec 2006, 5:24 |
|
|
Knaap
roeckie schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik denk niet dat ik aan supporters van Eendracht moet uitleggen, dat als ge echt zot zijt van uw ploeg en als dat uw passie is, ge die ploeg altijd blijft steunen, wat er ook gebeurt. Nee das waar, daarin hebde gelijk. Maar toch vin ek het schandalig dat die prijzen zo hoog liggen en dat terwijl ze al 3 campagnes ni meer gewonnen hebben ![]() Vraag <=> Aanbod Gelijk wat ze vragen, ze raken toch uitverkocht |
| 10 Dec 2006, 5:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
pff is gemakkelijk om ne kleine vo een winnende ploeg te doen supportere
ma ze de ziel van een ploeg bijbrenge... meer respect vo e ploegske da 100 sups heeft die blijve komme ast mis gaat ze! _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 10 Dec 2006, 23:01 |
|
| Pagina 23 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 161 Volgende |