|
|
| Pagina 99 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 97 98 99 100 101 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tis nog geen 1 april hé, dat ze die choco-prince maar houden
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2006, 16:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Volgens sups van Dender,zou Aalst intresse hebben in Kevin Franck. Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 12 Dec 2006, 17:09 |
|
|
forumlegende
Der zen inderdaad soms garçons te weinig in de kantine...
|
| 12 Dec 2006, 17:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Mss is dat om de verkoop van handschoenen aan te zwengelen in de fanshop...
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 12 Dec 2006, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tympanum2 schreef: Der zen inderdaad soms garçons te weinig in de kantine... ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Dec 2006, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Hmmm, dit zal wel weer een nieuwtje zijn met een hoog gehalte cafépraat, maar moest het echt waar zijn zou een vertrek van Troch precies dichter bij zijn dan we denken.
|
| 12 Dec 2006, 17:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De laatste die ik naar hier wil zien komen (buiten Persoons) is diene vuile dikkenek van ne Franck hé. Kwestie van de groepsfeer is te willen verpesten moeten ze dienen vooral kopen. Vorige zomer nog lachen int stad met Aalst toen we degradeerden ..
|
| 12 Dec 2006, 18:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: De laatste die ik naar hier wil zien komen (buiten Persoons) is diene vuile dikkenek van ne Franck hé. Kwestie van de groepsfeer is te willen verpesten moeten ze dienen vooral kopen. Vorige zomer nog lachen int stad met Aalst toen we degradeerden .. De Marcel wou ons hier doen geloven als Thiebaut ons te min vond om bij te komen spelen, bij diene Frank ook vant zelfde vorige jaar leedvermaak en nu vragende partij om toch maar aan spelen toe te komen... Hier int verleden hebben wij trouwens ook al gezien hoe snel een speler verandert in zen uitspraken nekeer ze hier weg zijn. 't is niet meer dan logisch dat ge uw eigen club niet gaat zwart maken opt moment dat ge er speelt (die van vorig jaar bij ons, buiten bescouwing gelaten) Waarmee ik wel niet wil zeggen dat Franck van mij mag komen ze, zulke spelers zijn we in deze groep beter kwijt dan rijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2006, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: Jeroen schreef: De laatste die ik naar hier wil zien komen (buiten Persoons) is diene vuile dikkenek van ne Franck hé. Kwestie van de groepsfeer is te willen verpesten moeten ze dienen vooral kopen. Vorige zomer nog lachen int stad met Aalst toen we degradeerden .. De Marcel wou ons hier doen geloven als Thiebaut ons te min vond om bij te komen spelen, bij diene Frank ook vant zelfde vorige jaar leedvermaak en nu vragende partij om toch maar aan spelen toe te komen... Hier int verleden hebben wij trouwens ook al gezien hoe snel een speler verandert in zen uitspraken nekeer ze hier weg zijn. 't is niet meer dan logisch dat ge uw eigen club niet gaat zwart maken opt moment dat ge er speelt (die van vorig jaar bij ons, buiten bescouwing gelaten) Waarmee ik wel niet wil zeggen dat Franck van mij mag komen ze, zulke spelers zijn we in deze groep beter kwijt dan rijk. Maja ik heb van mijne slager gehoord dat masina terug kwam, ook niet de meest betrouwbare bron natuurlijk . Ik weet niet of we moeten rekenen op namen zoals Masina of Franck. De groep hangt goed aaneen en de kwaliteit is er zeker + was er in HLN sprake van versterkingen in de breedte (uitspraak trainer). Daarmee bedoelen ze denk ik niet Masina of Franck, want als ge dat al in de breedte noemt Nog een punt, wanneer zouden de eerste contractverlengingen komen ? Want als ge de prestaties bekijkt van Dugardeyn, Verheyden, Van Holm allemaal jongens met een eenjarig contract. Maja ik denk wel dat het bestuur daar mee bezig is, ze zijn er immers op korte termijn in geslaagd om ne prachtige kern voor vierde bijeen te krijgen. |
| 12 Dec 2006, 18:42 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
........... hij kan wel tegen een balleke stampen anders!
|
| 12 Dec 2006, 19:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kdenk damment volste vertrouwen mogen emmen in ons bestuur. en vergeet ni da ze even hard iendrachter zen als de rest!
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Dec 2006, 21:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
moeten me ons laatste match voor de winterstop nog maar es de hele ploeg afgaan en ze nog maar es late hore hoe plezant dat twel is om bij ons te spele!
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 12 Dec 2006, 23:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Nog een punt, wanneer zouden de eerste contractverlengingen komen ? Want als ge de prestaties bekijkt van Dugardeyn, Verheyden, Van Holm allemaal jongens met een eenjarig contract. Ik dacht dat die voor twee jaar getekend hadden. Toch zeker Dugardeyn en Van Holm denk ik. |
| 12 Dec 2006, 23:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: Titus schreef: Nog een punt, wanneer zouden de eerste contractverlengingen komen ? Want als ge de prestaties bekijkt van Dugardeyn, Verheyden, Van Holm allemaal jongens met een eenjarig contract. Ik dacht dat die voor twee jaar getekend hadden. Toch zeker Dugardeyn en Van Holm denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Dec 2006, 0:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Jeroen schreef: De laatste die ik naar hier wil zien komen (buiten Persoons) is diene vuile dikkenek van ne Franck hé. Kwestie van de groepsfeer is te willen verpesten moeten ze dienen vooral kopen. Vorige zomer nog lachen int stad met Aalst toen we degradeerden .. jongen, ge kent hem niet, dus maak jezelf niet belachelijk. ge had hem in de zomer natuurlijk niet eerst zitten uitdagen. 't is écht aandoenlijk hoe gij u altijd in een slachtofferrol wentelt. gij daagt natuurlijk NOOIT uit toffe gast en hij kan een serieus stukske voetballen, alleen nogal frêle. dattem niet gelukkig is omdat hij nauwelijks speelt, is te begrijpen. een overgang naar aalst zou verrassend zijn, maar 'k zou het hem wel gunnen. ondanks het feit dattem nauwelijks speelt, mort hij niet en stelt hij zich positief op tegenover de groep en sportieve staf. Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 13 Dec 2006, 0:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Dec 2006, 0:15 |
|
| Pagina 99 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 97 98 99 100 101 … 106 Volgende |