de Dendertopic - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
:lachen:

Het Kiel is van alle verplaatsingen die ik in eerste klasse meemaakte (en van de huidige eersteklassers is Mons de enige waar ik nog nooit was) veruit de schrikwekkendste vind ik. Het Kiel ademt een veel vijandigere sfeer uit dan de Bosuil. Achteraf ook alle zijstraten met prikkeldraad afgesloten en zo. Ge hebt daar ook meer pittakoten dan huizen en achteraf komen die mannen ook dikwijls met stokken buiten en zo, genen bal geïnteresseerd in voetbal, maar wel zin om te knokken vantiennegen. Daar hing gewoon iets in de lucht waar ge een onbehaaglijk gevoel van krijgt. Zowa gelijk Racing Mechelen, daar hebt ge ook constant het gevoel dat ge op uw gezicht kunt krijgen.
Dat heb ik ook altijd aant stadion van de Racing gevonden. Ik vind dat dat zoiets weg heeft van een oorlogs-Duitse burcht zo, moet altijd denken aant Fort van Breendonk :hmm: desondanks hebben we daar altijd al het geluk aan onze zijde gehad. 't Kiel hebbek nooit meegemaakt.

15 Dec 2006, 12:30
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
Zowa gelijk Racing Mechelen, daar hebt ge ook constant het gevoel dat ge op uw gezicht kunt krijgen.

Inderdaad, daar voelde ik me toch ook niet op mijn gemak.

Verplaatsingen naar het Antwerpse behoren sowieso niet tot mijn favorieten.

15 Dec 2006, 12:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
Bartos schreef:
:lachen:

Het Kiel is van alle verplaatsingen die ik in eerste klasse meemaakte (en van de huidige eersteklassers is Mons de enige waar ik nog nooit was) veruit de schrikwekkendste vind ik. Het Kiel ademt een veel vijandigere sfeer uit dan de Bosuil. Achteraf ook alle zijstraten met prikkeldraad afgesloten en zo. Ge hebt daar ook meer pittakoten dan huizen en achteraf komen die mannen ook dikwijls met stokken buiten en zo, genen bal geïnteresseerd in voetbal, maar wel zin om te knokken vantiennegen. Daar hing gewoon iets in de lucht waar ge een onbehaaglijk gevoel van krijgt. Zowa gelijk Racing Mechelen, daar hebt ge ook constant het gevoel dat ge op uw gezicht kunt krijgen.
Dat heb ik ook altijd aant stadion van de Racing gevonden. Ik vind dat dat zoiets weg heeft van een oorlogs-Duitse burcht zo, moet altijd denken aant Fort van Breendonk :hmm: desondanks hebben we daar altijd al het geluk aan onze zijde gehad. 't Kiel hebbek nooit meegemaakt.

Toen wij indertijd in eerste klasse naar Germinal Beerschot gingen, was dat nog voor de verbouwingen op het Kiel ook, dus als bezoeker staanplaatsen achter de goal en nog met die piste rond het veld. Doordat dat stadion enorm ovaal was, stond ge daar achter de goal een half plein achter de dichtste goal denk ik. Dat was trouwens de enige verplaatsing waar we altijd content waren dat we niet wonnen :grijns: .

Leuke anecdote ook. Toen we eens naar het Kiel gingen, stonden we met den bus in de file in Antwerpen net aan een tramhalte. En daar staat ne gast juist naast den bus aan die halte die aanstalten maakt om een meisje te kussen waarop die hare knie vol tussen zijn benen plaatst ... en waarop gans dienen bus begint te juichen :grijns: . Diene gast verschoot nogal toen hij achter zich dienen bus zag :grijns: . Het deed alleszins precies geen deugd.

15 Dec 2006, 12:35
forumlegende

Zeg , Marcel, asge schrik ét op den Antweirp ;
tein kiejje nog veranderen va gedacht en
zondag nor den Standaard goan zien.
Zé doent oek nog goed as ploegske van Lieje :mrgreen:

15 Dec 2006, 13:12
Freak

Leeftijd: 42
der zijn idd van die verplaatsingen waar de sfeer echt zeer gespannen is (door hun geschiedenis, het stadion, ...). maar in principe nog liever da dan elke week tegen half dode ploegskes te moeten spelen gelijk vant jaar ;)

15 Dec 2006, 13:20
Rode kaart
Rode kaart

jowwan schreef:
Zeg , Marcel, asge schrik ét op den Antweirp ;
tein kiejje nog veranderen va gedacht en
zondag nor den Standaard goan zien.
Zé doent oek nog goed as ploegske van Lieje :mrgreen:

Nor de Doggen moenek vant jour nie gon om voetbal te zien, das een foit. :twisted:

Op de Standaard lept er ne zwetten, nort schentj me een broin toverfloit, ik teirf nie gon, das maskien beter iet veer a, choco. :mrgreen:

15 Dec 2006, 13:32
Nationale Ploeg

Verbechio schreef:
der zijn idd van die verplaatsingen waar de sfeer echt zeer gespannen is (door hun geschiedenis, het stadion, ...). maar in principe nog liever da dan elke week tegen half dode ploegskes te moeten spelen gelijk vant jaar ;)

als clubsupporter op anderlecht undercover in de staanvakken staan en een paar van je groepje beginnen springen bij een goal van ceh ... dan is het even slikken. Flikken 't vak binnen en langs een erehaag naar buiten geleid. De laatste in de rij hebben toch nog klop gehad hoor. Maar ze zijn ons toen netjes in 't vak van Club gaan posteren.

't Zelfde voor gehad op STVV waar de kletsen al aan het vallen waren voor de flikken erbij waren. En op Genk. Zit zeker honderd man, onder het vak van Club. Wel nogal speciale gasten allemaal. Ze scoren nul-een en er springen er een pak recht. Flikken en veiligheidsverantwoordelijken erbij. Zijn jullie Brugge? Ja, maar wat ga je er aan doen? Euhm ... ok dan, maar houd het rustig he jongens ... Ze hebben dan maar gezorgd dat de Genkies er niet geraakten.

Op Beerschot valt dat allemaal wel mee hoor. Zolang je daar in hun tribune de fooraap niet gaat uithangen, moet je je weinig zorgen maken. Ooit eens via via op de hoodtribune geraakt en voor de match een pint gaan drinken. Blijkt dat daar vol te zitten met game boys ..

In Wenen ooit eens meer chance gehad. Met de auto naar ginder, tegen Austria Wien. Ganse nacht gereden, om tien uur in ons hotel, vijf minuten later de eerste halve liter. 's Avonds nemen we de metro naar het stadion, dat naast het praterpark ligt, een grote vaste kermis. Daarnaast ligt een park waar we door moesten. Daar is zo'n soort melkhuizeke, zoals in aalst in 't park, en we beslissen nog een tussenstop in te lassen. Bleek dat de verzamelplaats te zijn voor de plaatselijke mob. We zijn daar weggelopen toen een fietsenrek door de lucht vloog, maar ze zijn gelukkig niet achter ons gekomen. Daar stond toch een mannetje of vijftig-zestig, allemaal de juiste kleren aan, druk telefonerend ... Na de match was het daar dan ook een nest buiten, niet te doen. Iedereen liep er door iedereen. Wij kwamen het stadion buiten aan de busparking voor de thuisfans. Overal waren ze aan het boksen, de flikken wisten niet wie wie was, daar trams tussen ... jongens toch. Kaos!

15 Dec 2006, 14:08
forumlegende

Azu een betjen gelek on 't stausje ier in Oilsjt allé... :grijns:

15 Dec 2006, 14:15
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Azu een betjen gelek on 't stausje ier in Oilsjt allé... :grijns:

dat es boiten kategorie, mor ge meigt da ni zeggen of g'etj veiroeirdiejlen...

15 Dec 2006, 16:02
Vaste Waarde

marcel schreef:
veel mensen zien die verplaatsing niet zitten om zeer uiteenlopende redenen. trouwens, meer dan 500 man op verplaatsing is voor ons al uitzonderlijk, deze match is daar geen uitzondering op. soit, me ons 2 tractoren naar den antwerp! :cheer:

Das dan den topper ze! Ferm sups zeker nu ze eerste staan! :roll:

15 Dec 2006, 16:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
jaja de dendersupps...dik op hun doos gaan ze krijgen...
den antwaarp blaast ze weg, let maar op... :mrgreen:
ik zie ze zelf nog kampioen spelen en de kv :boks: tweede...

16 Dec 2006, 1:28
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
belgianiron schreef:
jaja de dendersupps...dik op hun doos gaan ze krijgen...
den antwaarp blaast ze weg, let maar op... :mrgreen:
ik zie ze zelf nog kampioen spelen en de kv :boks: tweede...

da zoude gerren emmen é belgianiron :dans: ; ik denk daze ook gene kampioen zullen spelen, antwerp word kampioen, en dender toch tweede denkk

16 Dec 2006, 13:13
Freak

Leeftijd: 42
kben feitelijk wel benieuwd hoe het ginder gaat aflopen. Als Dender wint, hou ze dan maar es tegen.

16 Dec 2006, 13:37
Freak

Ik ben na een jaar van het denderforum gesmeten, en hoe ...

Ik had opgevangen dat Dender op training een blessure van Thiebaut in scene zou zetten om de aanwezig Antwerpscouts in de luren te leggen. Toen ik dat had gepost op het denderforum (waar ook menig Antwerpfan op aanwezig was) verwijderde ze al mijn posts. Koppig als ik ben heb ik dan maar een pm gestuurd naar iemand van Antwerp. Uiteindelijk weet nu iedereen dat Thiebaut wel zal spelen ... resultaat, geen toegang meer tot het denderforum.

Hopen dat die achterbakse lafaards straks afgaan als een gieter !

16 Dec 2006, 15:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Casual1919 schreef:
Ik ben na een jaar van het denderforum gesmeten, en hoe ...

Ik had opgevangen dat Dender op training een blessure van Thiebaut in scene zou zetten om de aanwezig Antwerpscouts in de luren te leggen. Toen ik dat had gepost op het denderforum (waar ook menig Antwerpfan op aanwezig was) verwijderde ze al mijn posts. Koppig als ik ben heb ik dan maar een pm gestuurd naar iemand van Antwerp. Uiteindelijk weet nu iedereen dat Thiebaut wel zal spelen ... resultaat, geen toegang meer tot het denderforum.

Hopen dat die achterbakse lafaards straks afgaan als een gieter !
PROFICIAT :cheer: ge kunt nog altijd eens proberen op hun forum onder nen andere nick, ik ken er zo nog die da kunnen :mrgreen:

16 Dec 2006, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 711