de Dendertopic - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Duivelke

Leeftijd: 44
de iendrachters schreef:
Voor DE topper in 2de klas en nota bene op Antwerp is 500 man voor ons inderdaad maar een hand vol...
Als ge weet dat julie maar met 2 bussen zijn afgezakt moet ik er zeker geen tekeninske bij maken :fluit:

Het grote Eendracht Aalst kon vorig seizoen voor de derby tegen FCD, dé match van het jaar voor beide ploegen, ook slechts 700 man bijeenkrijgen...

17 Dec 2006, 20:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
wij schreef:
de iendrachters schreef:
Voor DE topper in 2de klas en nota bene op Antwerp is 500 man voor ons inderdaad maar een hand vol...
Als ge weet dat julie maar met 2 bussen zijn afgezakt moet ik er zeker geen tekeninske bij maken :fluit:

Het grote Eendracht Aalst kon vorig seizoen voor de derby tegen FCD, dé match van het jaar voor beide ploegen, ook slechts 700 man bijeenkrijgen...

De match van het jaar waarbij wij in de onderste regionen verzeild waren en waarbij we veel verloren. En 700, ik denk dat een duizend man realistiser is. Dus ik denk niet da ge dat kunt vergelijken met de topper in TWEEDE KLASSE waarbij jullie eerste staan.

17 Dec 2006, 20:24
Rode kaart
Rode kaart

Waarom valt dat niet te vergelijken, Titus? Voor jullie stond er toen meer, veel meer op het spel dan voor ons gisteren. Duizend man? Vergeet dat maar: achter doel kan er welgeteld 900 man en dat vak was zeker geen 3/4de gevuld. Soit, voor ons is 500 man op verplaatsing een mooi aantal: heel veel ploegen geraken nog niet eens aan dat aantal voor thuismatchen.

17 Dec 2006, 20:39
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Waarom valt dat niet te vergelijken, Titus? Voor jullie stond er toen meer, veel meer op het spel dan voor ons gisteren. Duizend man? Vergeet dat maar: achter doel kan er welgeteld 900 man en dat vak was zeker geen 3/4de gevuld. Soit, voor ons is 500 man op verplaatsing een mooi aantal: heel veel ploegen geraken nog niet eens aan dat aantal voor thuismatchen.

Ik denk dat ge toeschouwersaantallen van een degradatiekanidaat en die van een promotiekanidaat ni kunt vergelijken. Zet ons in de positie waarin jullie zitten en ik denk dat er een volksverhuizing komt naar Antwerpen.

17 Dec 2006, 20:48
Rode kaart
Rode kaart

Die volksverhuizing moest er vorig seizoen geweest zijn, naar Denderleeuw, toen het water jullie tot aan de lippen stond, toen het slecht ging. En for the record, wij zijn geen promotiekandidaat, nooit geweest. Ge kunt hier moeilijk van een volksverhuizing spreken eh, we zen ne vesschoët groët. Veel ploegen in eerste pakken nog geen 100 man mee, of het nu goed of slecht gaat, 'k zie niet in waarom we ons zouden moeten generen.

17 Dec 2006, 21:47
Freak

marcel schreef:
Die volksverhuizing moest er vorig seizoen geweest zijn, naar Denderleeuw, toen het water jullie tot aan de lippen stond

Zever niet kerel, er was een pak volk van ons.Akkoord niet zoveel als nu, wat normaal is, maar een pak volk. Na twee jaar achtereen degraderen twijfel ik zelf of Antwerp en Mechelen ons dit nadoen. over de rest van Belgie zal ik maar zwijgen zeker ...

17 Dec 2006, 21:57
Rode kaart
Rode kaart

In 2de hadden jullie tegen ons veel volk mee, voor een match die -buiten prestige- eigenlijk niets van inzet had, dat was vorig seizoen voor jullie even anders en toen zat er beduidend minder volk, zeker niet meer dan wat wij in Aalst meehadden. In Mechelen hebben ze ook genoeg miserie gehad, die stonden er altijd. Antwerp, das wat anders. 500 man is voor ons veel, 1/3de van onze vaste kern thuis. Lijkt me niet slecht.

Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 17 Dec 2006, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Dec 2006, 22:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
4 bussen waren er van dender op antwerp heb ik horen zeggen, dus 500 man zal het nie geweest zijn he, en als ge rekent da nen bus gemiddeld 50 man kan vervoeren zit ge maar aan 200 rendacboys (als ge u buskes volkrijgt natuurlijk), dus moeten er nog 300 met den auto geweest zijn, ik twijfel er sterk aan.... :fluit:

enfin, dik op hun doos gehad das wa telt he... :zat:

en smijt dieje gast is van 't forum want da marcelleke hangt dik mijn ****** uit :kots:

als er van ons worden buitengesmeten op hun forum moeten de moderators hier ook is kuis houden.... :twisted:

17 Dec 2006, 22:05
Freak

marcel schreef:
In 2de hadden jullie tegen ons veel volk mee, voor een match die -buiten prestige- eigenlijk niets van inzet had, dat was vorig seizoen voor jullie even anders en toen zat er beduidend minder volk, zeker niet meer dan wat wij in Aalst meehadden. In Mechelen hebben ze ook genoeg miserie gehad, die stonden er altijd. Antwerp, das wat anders. 500 man is voor ons veel, 1/3de van onze vaste kern thuis. Lijkt me niet slecht.

Logisch dat ge niet meer volk meepakt als ge laatste staat. Maar er zal toch een pakje meer geweest zijn als dat jullie in Aalst meehadden ... Enfin, zeveren over numbers is belachelijk.

Maar, face it, jullie mogen momenteem de ploeg van de denderstreek zijn. wij zijn, en blijven, de club van de denderstreek !!!

17 Dec 2006, 22:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Casual1919 schreef:
marcel schreef:

Logisch dat ge niet meer volk meepakt als ge laatste staat. Maar er zal toch een pakje meer geweest zijn als dat jullie in Aalst meehadden ... Enfin, zeveren over numbers is belachelijk.

Maar, face it, jullie mogen momenteem de ploeg van de denderstreek zijn. wij zijn, en blijven, de club van de denderstreek !!!

da vindk de beste reactie, laat ze maar eventjes genieten van ploegje van de denderstreek te zijn, maar eingelijk ist er maar 1 club in de denderstreek en da is ons aller iendracht oilsjt!

17 Dec 2006, 23:55
Nationale Ploeg

michael0473 schreef:
Casual1919 schreef:
marcel schreef:

da vindk de beste reactie, laat ze maar eventjes genieten van ploegje van de denderstreek te zijn, maar eingelijk ist er maar 1 club in de denderstreek en da is ons aller iendracht oilsjt!

Mwhoehaha, 500 man, yeah right, en Rendac stinkt niet :fluit:

18 Dec 2006, 1:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

please,

hou ermee op! ge moe dezen topic is lezen asge nuchter zet, egt wel grappig,

nietes, welles, nietes... :fluit:

:mrgreen:

( http://www.youtube.com/watch?v=bCrN9gk87dc machtig!)

18 Dec 2006, 1:30
forumlegende

Aan allen,
om den druk van deze dendertopic-ketel
te halen kan ik misschien beginnen over
FCD :mrgreen: , Standaard, 'n SK, den Hoke,
allemaal Denderploegen met een verleden om U
tegen te zeggen.

18 Dec 2006, 9:25
forumlegende

Alles is beter dan da Dendergezever!

18 Dec 2006, 10:34
Nationale Ploeg

Daarom dat in één topic staat, das toch fun zeker...

18 Dec 2006, 13:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 711