|
|
| Pagina 9 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik voel er me redelijk slecht bij (tegenover de mensen met wie ik oorspronkelijk ging skiën), maar zonet laten weten dat ik niet mee ga skiën, mijn plaats die week is tussen de Geordies. Vanals ik zag dat er hier een nieuw bericht was bijgekomen wist ik wat er gepost ging zijn ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 18 Dec 2006, 22:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik voel er me redelijk slecht bij (tegenover de mensen met wie ik oorspronkelijk ging skiën), maar zonet laten weten dat ik niet mee ga skiën, mijn plaats die week is tussen de Geordies. Verstandige beslissing Bartos ! |
| 18 Dec 2006, 22:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gaskonijn schreef: Bartos schreef: Ik voel er me redelijk slecht bij (tegenover de mensen met wie ik oorspronkelijk ging skiën), maar zonet laten weten dat ik niet mee ga skiën, mijn plaats die week is tussen de Geordies. Vanals ik zag dat er hier een nieuw bericht was bijgekomen wist ik wat er gepost ging zijn ![]() a man has got to do what a man has got to do. Football!!! _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Dec 2006, 10:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Een skireis zou nek daarvoor toch ni afzeggen ze
![]() |
| 20 Dec 2006, 0:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
roeckie schreef: Een skireis zou nek daarvoor toch ni afzeggen ze ![]() Ik zou alleszins tzelfde van den Bartos gedaan hebben, Go Bartos Go _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Dec 2006, 9:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mariner schreef: roeckie schreef: Een skireis zou nek daarvoor toch ni afzeggen ze ![]() Ik zou alleszins tzelfde van den Bartos gedaan hebben, Go Bartos Go En ik zen content da ik het nu niet moet organiseren! GO BARTOS GO! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Dec 2006, 17:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Mariner schreef: roeckie schreef: Een skireis zou nek daarvoor toch ni afzeggen ze ![]() Ik zou alleszins tzelfde van den Bartos gedaan hebben, Go Bartos Go En ik zen content da ik het nu niet moet organiseren! GO BARTOS GO! ![]() ![]() |
| 20 Dec 2006, 17:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hiernet naar Waregem gebold voor tickets. Spijtig genoeg niet aan tickets geraakt voor het vak van Newcastle, maar kom, ik heb toch de tickets voor de match, in een neutraal vak dus. Ik vernoemde daar dat ik fan ben van Newcastle en die madam heeft ons dan toch zo dicht mogelijk bij het vak van Newcastle gezet
.
Van woensdag tot vrijdag zitten er trouwens twee Engelse maten op hotel in Aalst. Da worden dus enkele zware dagen . |
| 12 Feb 2007, 20:24 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: Van woensdag tot vrijdag zitten er trouwens twee Engelse maten op hotel in Aalst. Da worden dus enkele zware dagen .Spijtig dat ze vrijdag niet meer mee kunnen naar Boom! _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Feb 2007, 20:30 |
|
|
boris clitoris schreef: Bartos schreef: Van woensdag tot vrijdag zitten er trouwens twee Engelse maten op hotel in Aalst. Da worden dus enkele zware dagen .Spijtig dat ze vrijdag niet meer mee kunnen naar Boom! Ja, ik weet het, dat had wel eens de max geweest. Ze moeten vrijdag om 10 al terug op den Eurostar zitten, da zal wel serieus pikken peis ek. Net zoals het zal pikken voor degene die ze vrijdagochtend naar het station van Aalst gaat voeren |
| 12 Feb 2007, 20:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Bartos schreef: Van woensdag tot vrijdag zitten er trouwens twee Engelse maten op hotel in Aalst. Da worden dus enkele zware dagen .Spijtig dat ze vrijdag niet meer mee kunnen naar Boom! Ja, ik weet het, dat had wel eens de max geweest. Ze moeten vrijdag om 10 al terug op den Eurostar zitten, da zal wel serieus pikken peis ek. Net zoals het zal pikken voor degene die ze vrijdagochtend naar het station van Aalst gaat voeren Mijn vervoer is al geregeld _________________
|
| 12 Feb 2007, 22:54 |
|
|
Jawadde jongens, als ik wil, begin ik een heuse zaak in tickets voor Zulte Waregem - Newcastle. Ik word op het forum van Newcastle zowat overspoeld door mannen die me vragen of ik hen een ticket kan halen voor de match en daar zelfs voor boven de prijs van het ticket willen gaan. Ondanks het feit dat ik niet liever zou doen dan ze allemaal te helpen, geraak ik spijtig genoeg morgen niet meer in Waregem en ben ik ook uitverkocht op gebied van copies van paspoorten (ge moet per ticket een copie van een Belgisch paspoort hebben). Der gaan der daar echt veel zonder ticket toekomen.
|
| 14 Feb 2007, 0:15 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Jawadde jongens, als ik wil, begin ik een heuse zaak in tickets voor Zulte Waregem - Newcastle. Ik word op het forum van Newcastle zowat overspoeld door mannen die me vragen of ik hen een ticket kan halen voor de match en daar zelfs voor boven de prijs van het ticket willen gaan. Ondanks het feit dat ik niet liever zou doen dan ze allemaal te helpen, geraak ik spijtig genoeg morgen niet meer in Waregem en ben ik ook uitverkocht op gebied van copies van paspoorten (ge moet per ticket een copie van een Belgisch paspoort hebben). Der gaan der daar echt veel zonder ticket toekomen. Ik ben morgen thuis (allé ja, ondertussen al straks als ik het uur goe bezie _________________
|
| 14 Feb 2007, 2:10 |
|
|
Jaja, vanavond Zulte Waregem - Newcastle!
Ik vertrek binnen een uurken al naar Gent zi. Daar al wa gaan drinken _________________
|
| 15 Feb 2007, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Sven KSK Opwijk schreef: Jaja, vanavond Zulte Waregem - Newcastle! Ik vertrek binnen een uurken al naar Gent zi. Daar al wa gaan drinken :D Aiaiai a begintj de Jan zijn trekken te krijgen... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 15 Feb 2007, 14:17 |
|
| Pagina 9 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 48 Volgende |