|
|
| Pagina 3 van 3 |
[ 34 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
ook van mij sterkte aan de verschillende families
(iemand in de klas bij mij aar tante en nonkel zijn die 2 andere personen) |
| 04 Dec 2006, 19:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ook van mij, de ganse familie wens ik de getroffen mensen veel sterkte toe. Willy was zeker een rechtvaardig man, die opkwam voor alle geledingen van het gezin en actief in het vereningsleven.
Fam. Steven De Pelsmaker, CD&V- voorzitter, Denderhoutem. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Dec 2006, 21:55 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hier vlakbij worden plots 3 levens ons ontnomen. De wreedheid van de weg staat ook voor onze deur.
Vele familieleden en vrienden blijven achter zonder enig vaarwel of afscheid te kunnen nemen.Dat plotse verlies ,dat maakt het zoveel erger. Willy Bosteels zette zich jaren in voor zijn partij zowel in de gemeenteraad als onder de bevolking. Jarenlang heeft hij zijn mandaat trouw uitgevoerd , tot het noodlot toesloeg. Op de komende gemeenteraad van Aalst zullen wij hem gedenken. |
| 05 Dec 2006, 0:56 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Voor wie het moest interesseren :
Dinsdagavond 02/01/2007 te 20.00 uur worden de eedafleggingen gedaan in 't Belfort en vindt de installatie van de gemeenteraad/ schepenen/ burgemeester plaats.Alsook de stemmingen voor de OCMW-verkozenen. ...en zijn we dus vertrokken voor 6 jaar op rollen |
| 26 Dec 2006, 13:00 |
|
| Pagina 3 van 3 |
[ 34 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 |