Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
acrid schreef:
filipeveraert schreef:
acrid schreef:
spijtig da Stijn Vergeylen levenslang geschorst is,hij komt altijd zien naar den eendracht en was nen dikke speler,ook nog maar 26

wat heeft dienen uitgespookt. speelde die nie bij hofstade?

da weet ik nie,maar heb hem zondag na de match gezien in Bornem en hij zei dat hij levenslang geschorst was

Kdacht da diene tijdens de match tegen Erembodegem de ref aangevallen heeft :huh:

05 Okt 2006, 12:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
Verbechio schreef:
acrid schreef:
filipeveraert schreef:
acrid schreef:
spijtig da Stijn Vergeylen levenslang geschorst is,hij komt altijd zien naar den eendracht en was nen dikke speler,ook nog maar 26

wat heeft dienen uitgespookt. speelde die nie bij hofstade?

da weet ik nie,maar heb hem zondag na de match gezien in Bornem en hij zei dat hij levenslang geschorst was

Kdacht da diene tijdens de match tegen Erembodegem de ref aangevallen heeft :huh:

Ja, dat klopt, heeft tijdens de match Erembodegem-Hofstade de scheidsrechter aangevallen en is daardoor levenslang geschorst. Moet wel hard aankomen voor hem.

05 Okt 2006, 12:43
Freak

Leeftijd: 42
tis er ook nooit echt uitgekomen wa erin zat. spijtig einde, da alleszins

05 Okt 2006, 12:44
forumlegende

Leeftijd: 45
supertalent in den tijd onder hulshof

05 Okt 2006, 13:19
forumlegende

Heeft in de wedstrijd tegen ons -net na het eindsignaal- de scheidsrechter aangevallen en meermaals enkele klappen toegebracht.
Volgens mij deed hij niet eens mee maar was hij gewoon toeschouwer.

05 Okt 2006, 13:32
forumlegende

Leeftijd: 69
Bomber schreef:
speelt nu mtsa-voetbal bij dressel (denk ik, hebben er vorige zomer nog tegen geoefend).
heeft ook daar al de nodige schorsingen achter de rug

Wel ja dat zegt hiermee dan ook vèèl over zijn persoon hè :boks:

05 Okt 2006, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bomber schreef:
speelt nu mtsa-voetbal bij dressel (denk ik, hebben er vorige zomer nog tegen geoefend).
heeft ook daar al de nodige schorsingen achter de rug
inderdaad... die jongen is ondertusse praktisch overal slecht uitgespeeld de laatste jaren.... wel allemaal zen eigen fout natuurlijk.

'k denk dat hij eerst eens lange tijd geschorst was hier op de Wilskracht omdat hij zwaar rood had gepakt, nadien eens als toeschouwer nen arbiter aangevallen en nadien nog van die toestanden die ze zelfs op den MTSA nog niet veel hadden gezien (en die maken ook een en ander mee hé ;) )

had inderdaad nochtans veel voetbaltalent.
Doorliep bij Hofstade trouwens dezelfde jeugdreeksen met Schockaert in de ploeg. 't verbaast waarschijnlijk niemand dat die ploeg elk jaar kampioen speelde.

05 Okt 2006, 18:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
@ placietjen: Ik was klein peterken van die ploeg, want da's mijn generatie. Dat was niet Stijn, maar Axel Vergeylen aka onze kleinen die nu bij Racing Mechelen speelt en mij vorig jaar kwam uitlachen. Mmmm, heb nog iets in petto volgend jaar op Racing Mechelen.

Ik was toevallig op die match tegen Erembodegem en ook tegen Nieuwerkerken toen de Wilskracht door de flikken van het veld is gehaald.

Toch altij ambi op Steenberg (Daar het IK het geleerd: hooliganisme. Schockaert is begonnen als achterspeler met de Kevin (beter gekend als De Muylie in de spits

Het ging zelfs zo ver dat die mannekes aan mij kwamen vragen wie de penalty moest sjotten en als we misten, kreeg ik nog onder mijn toen nog kleine sjokkedeizen ook....zaligen tijd:-
:cheer:

Sorry hé, nostalgie, moest eruit.

P.S.: Nu weer werken, aja Placietjen ben nen date voor u ah regelen

30 Okt 2006, 15:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Wambacq, Lorré, Haentjes en Akanakima zijn afgevoerd naar de B-Kern. Wellicht goedgenoeg voor bevordering, maar wel iets te zwak voor een afgescheiden titelfavoriet in bevordering.
Geen kritiek hierop. Ik twijfel er niet aan dat deze jongens hun best doen, maar bij Eendracht is er slechts plaats voor de allerbesten: zowel de trainer, de ploeg zelf en het bestuur hebben aangetoond dat ze het bij het rechte eind hebben. De verwachtingen worden ingelost en de resultaten zijn er immers. -So What?

Maar Podevijn, De Zutter, Van Vaerenbergh en de broers Spotbeen komen naar de A-kern.
Deze beslissing komt vrij plots..
Hun prestaties in de B-kern zjn me onbekend omdat ik de reserveploeg niet heb gevolgd.
Wat zijn de sterke punten van deze nieuwkomers?
Wie kan hier iets meer over zeggen dat deze jongens hun promotie naar de A-ploeg hebben afgedwongen?

24 Dec 2006, 17:03
nieuw in de eerste ploeg

volgens mij weinig afgedwongen, maar als het toch maar is om tot de Aselectie te horen kunnen ze evengoed jongens pakken zonder contract nietwaar

24 Dec 2006, 18:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Als dit ook sportief verantwoord is, lijkt me dit een intelligente oplossing van het bestuur.

Daarom ook mijn vraag naar de sportieve capaciteiten van deze jongens; en hun 'gewicht' voor de eerste ploeg.
Wellicht zullen die toch al iets hebben laten zien in de B-kern?

25 Dec 2006, 8:16
Ancien

Leeftijd: 38
ik las hiernet in HLN dat Lorré besloten heeft om een andere club te zoeken.

Hij onderhandelt met enkele eerste- en tweedeklassers.

26 Dec 2006, 14:45
Junior

kvrees dat vo lorré bij onderhandelen zal blijven:)

26 Dec 2006, 15:04
Freak

Talent maar hij zal veel chance moeten hebben om de kans te krijgen. Zoals De Ridder die bij Gent toch ook nog niet veel heeft gedaan.

26 Dec 2006, 16:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ach ja, er gaan zoals altijd zoveel geruchten, Matthijs ging indertijd toch ook naar 1e klasse (FC Brussels?)?

Maar een fitte Lorré kan misschien wel in de 16 raken bij een team ala Deinze of Ronse dat klopt.

Misschien kunen we hem ruilen met Dender voor Franck? :fluit:

26 Dec 2006, 16:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 27