|
|
| Pagina 10 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
kd'ke schreef: belgianiron schreef: de begeleiding van den black & white???? wa moeten we ons daar bij voorstellen??? ![]() De gehele omkadering bij b&w is in orde, met regeling voor tickets, nieuwjaarsreceptie... Hehe ... Merci voor de reclame kd'ke Zo horen ze da ier ook ne keer van een ander. |
| 28 Dec 2006, 0:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is al goed, houdt nu maar al op.
voor dat ik de klachten over mij heen krijg ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 0:16 |
|
|
Vaste Waarde
placietjen schreef: 't is al goed, houdt nu maar al op. voor dat ik de klachten over mij heen krijg ![]() Mij hoorde toch nie klagen ![]() |
| 28 Dec 2006, 0:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Ajuin schreef: placietjen schreef: 't is al goed, houdt nu maar al op. voor dat ik de klachten over mij heen krijg ![]() Mij hoorde toch nie klagen ![]() Der staat een klein foutje in uw zin koen! Mij hoorde toch nog niet klagen ![]() _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Dec 2006, 14:18 |
|
|
Vaste Waarde
??? Sorry Bram, maar snap je opmerking niet.
|
| 28 Dec 2006, 17:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ajuin schreef: ??? Sorry Bram, maar snap je opmerking niet. Je was gewoon je T vergeten bij het woord niet. |
| 28 Dec 2006, 17:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
s@té schreef: Ajuin schreef: ??? Sorry Bram, maar snap je opmerking niet. Je was gewoon je T vergeten bij het woord niet. Ik denk dat hij het verkeerde woord vet heeft gezet en dat hij nog in het vet wou zetten... ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 28 Dec 2006, 17:46 |
|
|
Vaste Waarde
Muggenzifterij dus
![]() |
| 28 Dec 2006, 17:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gaskonijn schreef: s@té schreef: Ajuin schreef: ??? Sorry Bram, maar snap je opmerking niet. Je was gewoon je T vergeten bij het woord niet. Ik denk dat hij het verkeerde woord vet heeft gezet en dat hij nog in het vet wou zetten... ![]() ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 17:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zal ik dan nu maar moderator spelen en zeggen OFF TOPIC
als lorré nr Beveren vertrekt hoop ik dat hij daar ni op de bank moet zitten terwijl er nen ivoriaan opt plein aant klungele is wel vreemd dat ze lorré laten gaan en delanghe bv houden, lorré eeft vind ik veel meer potentieel en is veel beter ook, ge gaat ntrlk voor- en tegenstanders daarvan vinden maar kameraden van mij hebben in hun oefenwedstrijden tegen de reserven van aalst gespeeld en als er 1 iemand was waar ze het over hadden was lorré, en na wat ik delanghe heb zien doen tot nog toe vind ik het vreemd maar bon ik betrouw op geert en co |
| 29 Dec 2006, 14:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bij Beveren zal dat niet anders zijn dan bij Eendracht.
Lorre zal zijn kans krijgen, getest worden in het geheel, en als hij voldoening geeft, zal hij bij Beveren spelen. Het zijn niet altijd loutere individuele eigenschappen die tellen, maar de cohesie, met de ploeg. Als Lorre de beste schakel is die in de ploeg past, zal hij spelen. Zijn er betere vervangers, dan zal Lorré reserve blijven. De toekomst zal het uitwijzen. Voor de rest blijft het blijkbaar stillekes op het transferfront. Ik ben er 200% gerust in dat ons Bestuur geen domme dingen zal doen. Er is geen enkele reden om het eerste elftal uit te dunnen en de betere spelers te laten vertrekken. Het zou ook compleet onverstandig zijn van de spelers om op dit moment die toer op te gaan. Iedereen speelt nu in een sfeer van 2de klasse in 4de klasse : een 1ste klasse stadion, een ongelooflijk supporterspubliek ...en de glorie is er. Wie wilt nu omwisselen naar een onzekere positie die zij opnieuw moeten bewijzen voor onzekere voetbalvreugde. En dit in de wetenschap dat we volgend jaar alweer een gooi naar de titel wensen te doen... met nog meer animo dan dit jaar ... Ik sprak deze week met een boezemvriend van een huidig speler van Bornem: nl. de speler die de strafschop miste tegen Eendracht (tegen Leuven) en daarmee dus de promotie aan Eendracht moest laten. Die zit alweer met een nieuwe frustratie: Die spelers daar in Bornem, zijn hartstikke jaloers van Eendracht omdat hun ploeg de top speelt in 4de(achter Aalst) en misschien ook kunnen promoveren via de eindronde..... MAAR absoluut geen (eigen)publiek hebben. Men heeft daar een gevoel dat al hun inspanningen voor de koeien en de paarden zijn, die er vanuit de wei staan op te kijken. Ik kan dat absoluut geloven : voor Eendracht kunnen/mogen spelen is niet alleen een geldzaak, maar ook een niet onbelangrijke "prestige"-kwestie voor een voetballer. Dergelijke wedstrijdsfeer kan de eigen spelerskwaliteiten een trapje optrekken. Zelfs in een minder wedstrijdniveau is er nog altijd een winningmood. En dat is de oorzaak waarom Bornem en Opwijk af en toe 'steken laten vallen'... Als er voetbaltechnisch weinig verschil is tussen de 3 topploegen in 4de klasse .... maken wij Eendracht-supporters dat verschil... op de crussiale momenten voor de spelers. |
| 29 Dec 2006, 14:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Helemaal de waarheid. Maar,waauw, toch ferm geformuleerd
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Dec 2006, 15:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik vermoed dat em gestudeerd eeft
maar der kan wel iets van zijn, met het oog op toekomstige transfers, mss al eind dit seizoen kan dat natuurlijk in ons voordeel spelen want ik vermoed dat dit niet enkel bij Bornem het geval is.. volgens mij willen veel goeie inheemse spelers voor eendracht aalst spelen, onder de huidige omstandigheden natuurlijk die gecreëerd werden door ons bestuur |
| 29 Dec 2006, 16:04 |
|
|
forumlegende
daarom ben ik er vrij gerust in dat niemand weg wil...
integendeel; ik denk dat veel spelers maar al te graag naar eendracht willen komen nu... |
| 29 Dec 2006, 16:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jean schreef: daarom ben ik er vrij gerust in dat niemand weg wil... integendeel; ik denk dat veel spelers maar al te graag naar eendracht willen komen nu... da is heel just. en das wa Geert ook zegt. Waar wilt ne speler die ni in 1ste (of kop van 2de) kan spelen tliefst naartoe? das een serieuze troef, zeker nu het terug zo goe gaat. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Dec 2006, 16:09 |
|
| Pagina 10 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 27 Volgende |