de Dendertopic - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
gohoh! who's the man? :dans: :fluit:

20 Dec 2006, 20:54
Rendac-supporter

Stijn schreef:
piwi from FCD schreef:
Stijn schreef:
Kzeg jullie 1 ding...als Dender verloren heeft dan is den elegast wel the place to be :lol: ( wel ver op mijn kloten had mor alé :lol:)

toch niet van mij he stijntje. elkaar wa kloten is toch zo plezant he.

Jommor khad die denderhooligans daar anders e paar :boks: verkocht ;)

Manman alsek naar dieje foto kijk met diejen sjaal van super antwerp liggek nog altijd strike van tlachen :mrgreen:

Ahja ge hebt vorig jaar genoeg met mij gelachen e,ieder op zijn beurt :kwijl:

das een feit

20 Dec 2006, 21:50
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
hier poipeplekker es hier oek nog isj,
kunt ge het weer niet verdragen dat die mannen van den anwterp respect hebben voor supporters van een ploeg die veel msierie meegemaakt hebben en hun team en stad trouw blijven?
Ik heb, ondanks de vele slechte ervaringen en vele spanningen tussen beide supportersclans, toch een groot respect voor kv mechelen, die ook veel miserie kenden en hun ploeg toch trouw bleven.
En zo zijn er nog wel enkele supportersgroepen in belgië waar ik respect kan voor opbrengen.
voor fcvdeh-fans is het echter enkel medelijden dat ik voel.
binnen enkele jaren is het over en uit met je fusieploeg, en in tegenstelling tot ons zullen jullie niet meer herrijzen.
Dan zullen er terug derby's zijn id denderstreek, om te beginnen die tussen jullie standaard denderleeuw

Jullie socializen uiteraard met wie jullie willen, maar om ons nu ewa zwart te gaan maken op het forum van den Antwerp in de hoop jullie wat interessant te gaan maken bij hen...pffff. Respect voor Aalst? De dag dat Aalst een bedreiging zou worden voor die mannen, zijn jullie de pispaal en het boerenploegje van dienst, nu zijn wij het. En voor de rest heb ik geen glazen bol zoals jij, bombermann, de toekomst zal wel uitwijzen wat het wordt, maar ik zou niet al te veel op de zaken vooruitlopen. Nog altijd niets geleerd uit het verleden? En tenslotte, de KV is qua club en sups hors categorie: 't is altijd eenvoudiger om denigrerend te doen over een kleinere club dan om een voorbeeld te nemen aan een grotere club. Bij de KV staan ze er altijd en masse, goed of slecht!

28 Dec 2006, 1:37
Nationale Ploeg

[quote="marcelJullie socializen uiteraard met wie jullie willen, maar om ons nu ewa zwart te gaan maken op het forum van den Antwerp in de hoop jullie wat interessant te gaan maken bij hen...pffff. Respect voor Aalst? De dag dat Aalst een bedreiging zou worden voor die mannen, zijn jullie de pispaal en het boerenploegje van dienst, nu zijn wij het. En voor de rest heb ik geen glazen bol zoals jij, bombermann, de toekomst zal wel uitwijzen wat het wordt, maar ik zou niet al te veel op de zaken vooruitlopen. Nog altijd niets geleerd uit het verleden? En tenslotte, de KV is qua club en sups hors categorie: 't is altijd eenvoudiger om denigrerend te doen over een kleinere club dan om een voorbeeld te nemen aan een grotere club. Bij de KV staan ze er altijd en masse, goed of slecht![/quote]

Ik vraag me toch af of KV vanaf de eerste match van 't seizoen ten minste 1200 man mee op verplaatsing zou nemen. In vierde klasse, ik denk het niet.

Malinwa heeft veel geluk gehad dat ze Uytterhoeven hadden die er zijn schouders onder gezet heeft, of ze waren nog slechter af dan 'n Iendracht. Bij Lierse zaten er vorig jaar ook een paar bv's achter toen het er heel slecht ging. Aalst had niemand om voor de nodige poeha te zorgen en toch zijn we er nog altijd. In vierde klasse, weliswaar, maar toch op eigen benen. Zonder fusie en met een knotsgekke en razend enthousiaste achterban. En dat is geweldig! Volgens mij, dankzij het huidide bestuur, véél sterker dan vijftien keer te fusioneren of dankzij één of andere vedette druk op de ketel van de stad te zetten om toch nog voldoende fondsen vrij te maken om net te overleven.

28 Dec 2006, 9:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
marcel schreef:

Jullie socializen uiteraard met wie jullie willen, maar om ons nu ewa zwart te gaan maken op het forum van den Antwerp in de hoop jullie wat interessant te gaan maken bij hen...pffff. Respect voor Aalst? De dag dat Aalst een bedreiging zou worden voor die mannen, zijn jullie de pispaal en het boerenploegje van dienst, nu zijn wij het. En voor de rest heb ik geen glazen bol zoals jij, bombermann, de toekomst zal wel uitwijzen wat het wordt, maar ik zou niet al te veel op de zaken vooruitlopen. Nog altijd niets geleerd uit het verleden? En tenslotte, de KV is qua club en sups hors categorie: 't is altijd eenvoudiger om denigrerend te doen over een kleinere club dan om een voorbeeld te nemen aan een grotere club. Bij de KV staan ze er altijd en masse, goed of slecht!

1. Getj zelf nie anders gedoan
2. Beter kloinere ploegen opslorpen dan ze denigrerend te behandelen hein volgens aloude FCD-politiek.

28 Dec 2006, 12:23
Rode kaart
Rode kaart

Ja jongen, dat De Doncker en Vijverman het kotsbeu waren om bij respectievelijk Hekelgem en Atom op hun eentje miljoenen te pompen in een bodemloos vat en ermee gestopt zijn, dat is onze fout niet, en dat die clubs afhankelijk waren van één persoon, nog veel minder. Als ge zo inzit met Atom en Hekelgem, waarom hebt ge u dan in den tijd niet aangeboden als gulle sponsor? Ze konden evengoed naar Aalst overgestapt zijn, maar 't interesseerde hen niet. Als ge persé iemand met z'n neus wil wrijven in het feit dat die clubs niet meer bestaan, ga dan es aankloppen bij die 2. We hebben geen van beiden ne revolver tegen de slaap gezet om te fuseren.

28 Dec 2006, 12:31
Nationale Ploeg

Ge kenjt et verhoalken oeik anders bringen hein.
Ge zitj altoid te kakken oever onze vereffening, kém doar zelfs op et Antwerpforum gelezen da we al twieje kiéren failliet zoin gegoan :grijns: .
Ge kenjt et oeik zoe stellen da geir kloinere ploegskes mé dikke sponsors vandoen etj om vereffeningen te ontloeipen, tes just de manier woarop da ge et bringt.

28 Dec 2006, 12:36

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
dat is dus zeker in pakskes, zeker int geval bij Hekelgem.
Voorwat gaan ze dan mee op in die fusie ?

De Doncker had daar even goed kunnen zeggen ik trek mij terug en ga naar Dender zonder meer, jullie doen hier maar voort maar ik hou er mijn handen vanaf... neen ze zijn mee opgenomen geworden in een fusie...

Geval Atom ligt wat anders, maar daar had net hetzelfde kunnen gebeuren.

En ge weet dat allemaal zelf maar al te goed.

28 Dec 2006, 12:39
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:

besteken, het zijn jullie die ons tot in den treure volgen op fora allerlei.

die topic op het antwerp forum heet 4e klasse B. :fluit:
blijven jullie voorlopig nog maar wat in de fora voor 2e klassers, en geniet er nog wat van

Klopt, ik zie dan ook niet in op welke manier wij daar weer ter sprake moeten gebracht worden door een eendracht-sup. Idem dito op het forum van Anderlecht, soccerplaza, voetbalkrant en noem maar op.

28 Dec 2006, 12:42
Nationale Ploeg

Past op ik em zelf niks persoeinlék tegen Marcel aka poipeplekker zelle, mor em goat oeveraal goan oitdoagen en tein as em isj een seriees onatwoerd kroigt es em geschokt en vroagt em oan ne moderator om em te schrappen.
Bloift tein weg mor komt dorachter nie mé hangende poeitjes vedrom.

Mé groeitvader (RIP), nog ne kloinen boer van Herdersem zegde altoid ; ge oeigst wa da ge zooit.

28 Dec 2006, 12:43
Rode kaart
Rode kaart

placietjen schreef:
dat is dus zeker in pakskes, zeker int geval bij Hekelgem.
Voorwat gaan ze dan mee op in die fusie ?

De Doncker had daar even goed kunnen zeggen ik trek mij terug en ga naar Dender zonder meer, jullie doen hier maar voort maar ik hou er mijn handen vanaf... neen ze zijn mee opgenomen geworden in een fusie...

Geval Atom ligt wat anders, maar daar had net hetzelfde kunnen gebeuren.

En ge weet dat allemaal zelf maar al te goed.

Hekelgem en Denderhoutem hadden geen toekomst zonder De Doncker resp. Vijverman. Hekelgem is trouwens herbegonnen als FC Affligem. En in Atom ligt het totaal anders, Vijverman wou van de miserie vanaf en is in de fusie gestapt omdat hij het niet aandurfde om zomaar te stoppen met het levenswerk van z'n vader.

28 Dec 2006, 12:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
placiet, mag dienen ignore knop terugkomen?
em is vandoen me dunkt.

28 Dec 2006, 12:47

Allé, nu nog grotere zever !
Ge zijt u weer ergens aant inpraten waar ge niet uitgeraakt hé.

UITGEREKEND gij waart het die indertijd op de voorste rij stond te roepen van Vijverman junior van int begin maar al te goed wist dat die fusie zou springen (of althans dat hij niet wou meewerken daaraan) en nu komt ge hier met zo iets sentimenteels af als: het levenswerk van zijn vader....

Dat de situatie anders ligt dan bij Hekelgem akkoord (dat gaf ik zelf al aan) maar serieus blijven hé ség.

Allé dus Affligem heeft ook geen toekomst bljkbaar ? Die mannen moeten ondertussen al geweldig gaan sukkelen om geen kampioen te spelen in 3de prov. Wel alle gekheid op een stokje voor een ploeg zonder toekomst... tenzij je bedoelt zonder toekomst op nationaal niveau, maar dan mag je veel clubjes aan opdoeken vrees ik. Hekelgem had dan voor zichzelf wel kunnen beslissen of het gewoon afzakte richting een hoor hun houdbaar niveau ... 1ste provenciale bv. wie zal het zeggen ?
Ze hebben de kans niet gehad.

28 Dec 2006, 12:53
Rode kaart
Rode kaart

ik heb het daar es gelezen, eerste verwijten komt alvast niet van ene van ons blijkbaar. en voor de rest is die anti-EA vlag hier welgeteld 1 maal omhooggehouden: ik zie ook liever vlaggen pro mijn eigen ploeg.

Spees schreef:
placiet, mag dienen ignore knop terugkomen?
em is vandoen me dunkt.
die bestaat nog altijd ze

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 711