de Dendertopic - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

placietjen schreef:
UITGEREKEND gij waart het die indertijd op de voorste rij stond te roepen van Vijverman junior van int begin maar al te goed wist dat die fusie zou springen (of althans dat hij niet wou meewerken daaraan) en nu komt ge hier met zo iets sentimenteels af als: het levenswerk van zijn vader....

Begrijpend lezen is precies ook niet uwe sterkste kant. :roll:
Vijverman jr heeft Atom in z'n handen geschoven gekregen na de gezondheidsprobs van zenne pa en iedereen weet dat junior geen fluit geïnteresseerd is in voetbal. Hij wou er inderdaad mee stoppen, maar durfde de club niet zomaar opdoeken uit respect voor zenne pa en om zelf geen gezichtsverlies te lijden. Daarom is hij in de fusie gestapt, in de weet dat er problemen waren, problemen die hij zou aanwenden om zijn schup te kunnen afkuisen en om alles op ons te steken, zodat hij zelf geen gezichtsverlies zou lijden. Nu duidelijk?? :roll:

En met "geen toekomst", bedoel ik uiteraard: geen toekomst in nationaal voetbal. Hekelgem speelde voor 200 man, Atom voor 300. Die clubs waren onleefbaar en ik kan best begrijpen dat Vijverman en De Doncker geen zin meer hadden om daar geld blijven in te pompen. Laat Affligem weer wat stijgen en ze worden met krakhetzelfde probleem opnieuw geconfronteerd. Ben het gewoon kotsbeu om te lezen dat wij Atom en Hekelgem kapot zouden gemaakt hebben: Vijverman en De Doncker konden zich voorgoed uit de voetbal getrokken hebben ipv bij ons te komen. Hekelgem voor z'n eigen beslissen? Hekelgem = De Doncker in dienen tijd. Als ge er persé wil over doormemmen, ga dan es aankloppen bij De Doncker en vraag es achter z'n beweegredenen, want nu weet ge totààl niet waarover ge praat. Hekelgem had torenhoge schulden. Theoretische praat uit de studieboekskes, de praktijk is toch nog ewa anders ze besteken.

Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 28 Dec 2006, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Dec 2006, 12:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
placietjen schreef:
Spees schreef:
placiet, mag dienen ignore knop terugkomen?
em is vandoen me dunkt.
die bestaat nog altijd ze

just,
dacht dat die niemeer werkte.

28 Dec 2006, 13:05
Rode kaart
Rode kaart

Als ge met de beste bedoelingen in een fusie stapt, zonder verborgen agenda, dan bolt ge het niet af na een paar maanden. Trouwens, Jan Vijverman was de man met het geld, maar dé man bij Atom was Stijlemans en weet ge wat diene gast in ons bijzijn zei na onze eerste oefenmatch, vorig seizoen? "Ahja, en de bedoeling is dan om op korte termijn één Denderploeg met Aalst te vormen en op Aalst te gaan spelen" Een ploeg waar hij dan op de keizerstroon zou zitten om z'n zakken nog ewa te vullen met de doorverkoop van eigen spelers. Toen wisten we genoeg. Een geluk dat ze het hier afgebold zijn. Vijverman junior interesseerde zich geen FLUIT voor FC Dender en liet z'n zaken behartigen door S, die zich nog geen week na de fusiebreuk is gaan aanbieden bij jullie. Jongen, diene gast was zo blij als een kind dat hij er vanaf was.

28 Dec 2006, 13:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
marcel schreef:
placietjen schreef:
UITGEREKEND gij waart het die indertijd op de voorste rij stond te roepen van Vijverman junior van int begin maar al te goed wist dat die fusie zou springen (of althans dat hij niet wou meewerken daaraan) en nu komt ge hier met zo iets sentimenteels af als: het levenswerk van zijn vader....

Begrijpend lezen is precies ook niet uwe sterkste kant. :roll:
Vijverman jr heeft Atom in z'n handen geschoven gekregen na de gezondheidsprobs van zenne pa en iedereen weet dat junior geen fluit geïnteresseerd is in voetbal. Hij wou er inderdaad mee stoppen, maar durfde de club niet zomaar opdoeken uit respect voor zenne pa en om zelf geen gezichtsverlies te lijden. Daarom is hij in de fusie gestapt, in de weet dat er problemen waren, problemen die hij zou aanwenden om zijn schup te kunnen afkuisen en om alles op ons te steken, zodat hij zelf geen gezichtsverlies zou lijden. Nu duidelijk?? :roll:

En met "geen toekomst", bedoel ik uiteraard: geen toekomst in nationaal voetbal. Hekelgem speelde voor 200 man, Atom voor 300. Die clubs waren onleefbaar en ik kan best begrijpen dat Vijverman en De Doncker geen zin meer hadden om daar geld blijven in te pompen. Laat Affligem weer wat stijgen en ze worden met krakhetzelfde probleem opnieuw geconfronteerd. Ben het gewoon kotsbeu om te lezen dat wij Atom en Hekelgem kapot zouden gemaakt hebben: Vijverman en De Doncker konden zich voorgoed uit de voetbal getrokken hebben ipv bij ons te komen. Hekelgem voor z'n eigen beslissen? Hekelgem = De Doncker in dienen tijd. Als ge er persé wil over doormemmen, ga dan es aankloppen bij De Doncker en vraag es achter z'n beweegredenen, want nu weet ge totààl niet waarover ge praat. Hekelgem had torenhoge schulden. Theoretische praat uit de studieboekskes, de praktijk is toch nog ewa anders ze besteken.

Voila da willek dus zeggen :grijns:

Run Forrest run !! :mrgreen:

28 Dec 2006, 13:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Nuri op zen peird verdomme, dat we dat nog mogen meemaken :dans:

laat ons afsluiten met de mooie worden van den Ajoin zen grootvader ;)

28 Dec 2006, 13:26
Rode kaart
Rode kaart

Oh, ik zit nie op men pjeit zenne, ben nie van Deiremonne hein. :mrgreen:

placietjen schreef:
laat ons afsluiten met de mooie worden van den Ajoin zen grootvader ;)

Da moe ne gralek verstanjege mensj geweest zen! :wink:

28 Dec 2006, 13:26
Freak

uitdagen doen die mannen van denderbrol nooit.bij het terugrijden van de einrondematch tegen peruwelz reden ze ons voorbij met hun sjaals van denderbrol voor de ruiten.en lachen dat ze deden.dat vergeten en vergeven we nooit meer.onze tijd komt nog wel. :boks: :boks:

28 Dec 2006, 13:43
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
En daar gaan we dan weer :roll:

Trouwens waarom begint diejen iendr@cht op tforum van Antwerp in nen topic van 4de klasse B over denderdingskes :fluit:

28 Dec 2006, 14:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Tis hier weer gezellig...

uiteindelijk gaat Nuri aka Poipeplekker aka Marcel vragen om zijn account te deleten en zal hij zegge dat hij nooit nog iets post hier ..

en binnen een paar maanden lezen we dezelfde zever van hem :D

Ik weet waarom ik voor den iendracht ben, en waarom we daar verdomme fier op mogen zijn ! en ik zou niet fier zijn op ploegen als Denderdinges, RC Genk, en andere fusiegedrochten,

ook al zijn ze sportief gezien de leider in eerste & tweede klasse

28 Dec 2006, 14:18
Freak

Wel ferme reacties van Antwerpfans over onzen Eendracht. Die van Dender mogen zich dan wel ploeg van de denderstreek noemen. Maar in het hele land denken ze aan Aalst als het om club van de denderstreek gaat ... :Worship:

28 Dec 2006, 14:35
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Zou het ni veel simpeler zijn moest iedereen op zijn eigen forum blijven? En ik bedoel daarmee ook die van ons... Das toch logisch dat supporters van voetbalclubs altijd gaan discussieren. En zolang die ploegen niet in dezelfde reeks spelen of geen streekgenoten zijn kan dat allemaal nog deftig verlopen. Maar anders is het vragen om problemen...

Voor de rest moei ik mij ni...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

28 Dec 2006, 14:58
Freak

Vicky schreef:
Zou het ni veel simpeler zijn moest iedereen op zijn eigen forum blijven? En ik bedoel daarmee ook die van ons... Das toch logisch dat supporters van voetbalclubs altijd gaan discussieren.

Er is niets mis met discussieren. En als iedereen op zijn eigen forum zou blijven is er niet veel discussieren aan ...

28 Dec 2006, 16:23
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
Stijn schreef:
En daar gaan we dan weer :roll:

Trouwens waarom begint diejen iendr@cht op tforum van Antwerp in nen topic van 4de klasse B over denderdingskes :fluit:

seg braven, gaat gij hier wa op uw eigen supporters hun kap zitten?

der begint enen van antwerp over, daar reageert iendr@cht beleefd op (gwn over de toeschouwersaantallen) en dan begint der direct enen van dender "...oilsjterse snotneus..."

leert oek is lezen he jong.

Stijn heeft overschot van gelijk, ik denk niet dat er iets mis is met onze leescapaciteiten. Die "oilsjterse snotneus" volgt op ewa commentaar van iendr@cht op onze toeschouwersaantallen, zaken die in nen topic van 4de B op het forum van Antwerp m.i. niet horen en die er enkel staan om zich wat interessant te maken bij die van den Antwerp.

En die Antwerp-adoratie, jongens toch: jullie vormen in de verste verten geen sportieve concurrentie voor hen. De dag dat jullie hen sportief stokken in de wielen zouden DURVEN steken, schijten ze jullie vierkantig uit op hun forum en zijn jullie het zoveelste boerenploegske dat daar de revue passeert. Het tegendeel denken zou wel héél erg naïef zijn.

Jeroen schreef:
Ik weet waarom ik voor den iendracht ben, en waarom we daar verdomme fier op mogen zijn ! en ik zou niet fier zijn op ploegen als Denderdinges, RC Genk, en andere fusiegedrochten,

Elk is fier op z'n club en heeft er een band mee, zoniet ga je gewoonweg niet zien. En voor de rest: elk z'n club eh, jongetje, 't Zou spijtig zijn moest iedereen voor dezelfde club supporteren.

28 Dec 2006, 16:39
forumlegende

Ik hoop dat Denderkloterij weer begint te winnen zodat de boeren van ons forum blijven!

28 Dec 2006, 17:14
Rode kaart
Rode kaart

Pffff, en 't was ier na just zoë gezelleg met de fiejstdougen... :snif:
Spelbreker! Als de mensjen hier specioul nen topic veer ons openen, tein kinje toch moejlek wegbloiven hein.

28 Dec 2006, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 711