|
|
| Pagina 21 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
marcel schreef: Bomber schreef: Stijn schreef: En daar gaan we dan weer Trouwens waarom begint diejen iendr@cht op tforum van Antwerp in nen topic van 4de klasse B over denderdingskes ![]() seg braven, gaat gij hier wa op uw eigen supporters hun kap zitten? der begint enen van antwerp over, daar reageert iendr@cht beleefd op (gwn over de toeschouwersaantallen) en dan begint der direct enen van dender "...oilsjterse snotneus..." leert oek is lezen he jong. Stijn heeft overschot van gelijk, ik denk niet dat er iets mis is met onze leescapaciteiten. Die "oilsjterse snotneus" volgt op ewa commentaar van iendr@cht op onze toeschouwersaantallen, zaken die in nen topic van 4de B op het forum van Antwerp m.i. niet horen en die er enkel staan om zich wat interessant te maken bij die van den Antwerp. En die Antwerp-adoratie, jongens toch: jullie vormen in de verste verten geen sportieve concurrentie voor hen. De dag dat jullie hen sportief stokken in de wielen zouden DURVEN steken, schijten ze jullie vierkantig uit op hun forum en zijn jullie het zoveelste boerenploegske dat daar de revue passeert. Het tegendeel denken zou wel héél erg naïef zijn. Jeroen schreef: Ik weet waarom ik voor den iendracht ben, en waarom we daar verdomme fier op mogen zijn ! en ik zou niet fier zijn op ploegen als Denderdinges, RC Genk, en andere fusiegedrochten, Elk is fier op z'n club en heeft er een band mee, zoniet ga je gewoonweg niet zien. En voor de rest: elk z'n club eh, jongetje, 't Zou spijtig zijn moest iedereen voor dezelfde club supporteren. Ik ken ook iemand die dat doet op het forum van KV Mechelen, ik zou hier dus niet den toffen hypocriet komen uithangen. |
| 28 Dec 2006, 17:25 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Op 78 berichten: 2 rustige berichten in verband met jullie en ons naar aanleiding van een geopperde fusie door ne KVM-sup, voor de rest geen smalend woord over Aalst te lezen, toch niet van mijne kant. Lees ze nog es allemaal rustig na. Ik heb het te druk met de mannen van den Antwerp op het forum van de KV. Trouwens, de KV speelt in dezelfde reeks als ons, ergens normaal dat we daar zitten: da's wat anders dan jullie en Antwerp.
Allez, ik gon on men oisaven beginnen.
tot de volgende. |
| 28 Dec 2006, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: Pffff, en 't was ier na just zoë gezelleg met de fiejstdougen... ![]() Spelbreker! Als de mensjen hier specioul nen topic veer ons openen, tein kinje toch moejlek wegbloiven hein. Ge bedoelt eerder uit pure noodzaak een topic moeten openen hebben omdat er anders overal dezelfde zever stond ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 17:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
oei oei, na zitj ons brammeken precies op zen pjeit.
tutut, nen oitleg gelek nen anderen! |
| 28 Dec 2006, 17:51 |
|
|
aub zwijgt nu is???
tga goe me aalst, tga goe me denderbrol, laat het nu zo?? zondag dik fistje baave dage zoe zat zijt dage 3dage geen zin meer ed om nog iet over denjer te zegge! (eindelijk rust?! )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Dec 2006, 17:51 |
|
|
hansken schreef: zondag dik fistje baave dage zoe zat zijt dage 3dage geen zin meer ed om nog iet over iendracht te zegge! (eindelijk rust?! )akkoord! |
| 28 Dec 2006, 17:53 |
|
|
ela ela, wel just reply'en hein!!!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Dec 2006, 18:00 |
|
|
Bomber schreef: Mor doe gerest verder, deze zinloze discussies amuseren me wel in tijden van verveling (hoewel danek veel te doen em, mor liever zjieveren op e forum as ewa weirken) tein gommen der mee stoppen, ik zon a geiren esj zien werken in 2006. |
| 28 Dec 2006, 18:16 |
|
|
![]() |
| 28 Dec 2006, 18:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
marcel
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Dec 2006, 18:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
marcel schreef: En die Antwerp-adoratie, jongens toch: jullie vormen in de verste verten geen sportieve concurrentie voor hen. De dag dat jullie hen sportief stokken in de wielen zouden DURVEN steken, schijten ze jullie vierkantig uit op hun forum en zijn jullie het zoveelste boerenploegske dat daar de revue passeert. Het tegendeel denken zou wel héél erg naïef zijn. Antwerp-adoratie???? Der zit maar ene sup van aalst op da forum dus ge moet ni beginnen veralgemen e |
| 28 Dec 2006, 19:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
antwerp-adoratie is een groot woord, gewoon wa babbelen over het verleden en het hedendaagse... en ja dender komt al snel aan bod, nie moeilijk als ze de eerste staan he...
Ze hebben tenminste respect voor ploegen zoals ons die hun eigenheid en ziel nog hebben wat van andere ploegen niet kan gezegd worden ![]() |
| 28 Dec 2006, 20:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik weet nog, toen we de laatste keer naar Antwerp moesten, dat de Antwerpfans ons toen idd bekeken als een of andere boerenploeg met weinig volk. Wij kwamen net over uit 3de en zij waren geloof ik net gezakt naar tweede.
Alleszins, we kwamen daar toen met ergens een 200 man, inderdaad zeer weinig volk. Maar toen de overige bussen toekwamen (na in de file te hebben gestaan) verschoten de op den Antwerp nogal. Ook achteraf kregen we enorm veel complimenten voor onze positieve aanhang. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Dec 2006, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
In het laatste nieuws staat vandaag dat Dender met 30 volle bussen naar het astridpark trekt
Da zal wel een drukfout zen zeker |
| 02 Jan 2007, 10:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
chunga schreef: In het laatste nieuws staat vandaag dat Dender met 30 volle bussen naar het astridpark trekt Da zal wel een drukfout zen zekerIk denk van niet. Gans de streek hier zal die match wel willen zien he. En er zullen veel van die "rsca supporters" tussen zitten. Met de " " bedoel ik van die mannen die zogezegd supporter zijn van Anderlecht maar op hun leven nog geen match gezien hebben, maar ja... Anderlecht is een grote ploeg he... Waarmee ik ABSOLUUT geen polemiek wil beginnen over het feit of er al dan niet veel Dendersupporters naar het Astridpark zullen afzakken, het is gewoon een feit denk ik... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 02 Jan 2007, 11:20 |
|
| Pagina 21 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 711 Volgende |