|
|
| Pagina 11 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
We kunnen zeveren, bluffen, overdrijven, opgaan in onze fanatisme als eendrachtsupporter, maar ook nuchter zijn... , objectief fier zijn, ...in onze commentaren over den Eendracht.
Maar ik kan je alvast verzekeren dat het hartverwarmend is en ferm deugd doet, als je praat met tegenstanders, andere spelers of andere bestuursleden of neutrale voetballiefhebbers die in alle objectiviteit en met een beredeneerde uitleg ( nuchter En je dan toefluisteren: "Nu zijn jullie ineens weer goe bezig hé! ....Maar hoe komt dat? Wat is daar eigenlijk aan de hand? " Onze Eendracht-hoogtepunten en laagtepunten zijn in het voetbalwereldje niet zo onbekend. Mijn allerstrafste belevenis was het laatste seizoen dat we uit eerste nationale zijn getuimeld. Ik stapte tijdens een citytrip een onbekend klein hoteletje binnen in Krakau (Polen) waar de Joodse hoteluitbater mijn paspoort vroeg voor inschrijving. Toen hij zag dat ik van Aalst was betuigde hij me (spontaan) in het Engels zijn medeleven dat het jammer was dat een ploeg als Eendracht uit het eerste klasse voetbal in Belgie zou verdwijnen en op dat moment laatste stond in het klassement ... Een heel straffe ervaring! want ik had geen woord gerept over voetbal... En het was zeker geen komedie : die man kende Aalst niet persoonlijk, maar volgde gewoon het Belgisch voetbal via alle mogelijke kanalen en wist me te zeggen dat onze club toch wel een sympathiek clubje was die Europees voetbal had gehaald, maar in zijn geschiedenis ook al veel pech had gekend. Mijn mond stond open van verbazing! ... dit moet je maar overkomen als Eendrachtsupporter... |
| 30 Dec 2006, 1:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Positief aspect is ook dat er niemand weg wil uit het ganse A-elftal, waar toch wel enige concurrentie is, en waarbij er slechts 11 aan de aftrap kunnen komen.
In onze omstandigheden zou je gemakkelijk tot een haat-nijd-verstandhouding kunnen komen, waarbij zeer goeie spelers niet vanaf het begin van de wedstrijd starten en er van dromen om elders in de kijker te willen staan. Daarom vind ik het een heel verstandig principe van onze trainer om diverse bankzitters telkens van de bank te halen en te laten meespelen, op een moment dat we veilig voorstaan en er geen druk uitgaat van de tegenstander: (strategische intelligentie!) Natuurlijk op voorwaarde dat je weet dat de vervangers geen schakels van het ploeggeheel verzwakken. "Goe bezig!" ![]() |
| 30 Dec 2006, 2:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
pattaboem schreef: We kunnen zeveren, bluffen, overdrijven, opgaan in onze fanatisme als eendrachtsupporter, maar ook nuchter zijn... , objectief fier zijn, ...in onze commentaren over den Eendracht. Maar ik kan je alvast verzekeren dat het hartverwarmend is en ferm deugd doet, als je praat met tegenstanders, andere spelers of andere bestuursleden of neutrale voetballiefhebbers die in alle objectiviteit en met een beredeneerde uitleg ( nuchter En je dan toefluisteren: "Nu zijn jullie ineens weer goe bezig hé! ....Maar hoe komt dat? Wat is daar eigenlijk aan de hand? " Onze Eendracht-hoogtepunten en laagtepunten zijn in het voetbalwereldje niet zo onbekend. Mijn allerstrafste belevenis was het laatste seizoen dat we uit eerste nationale zijn getuimeld. Ik stapte tijdens een citytrip een onbekend klein hoteletje binnen in Krakau (Polen) waar de Joodse hoteluitbater mijn paspoort vroeg voor inschrijving. Toen hij zag dat ik van Aalst was betuigde hij me (spontaan) in het Engels zijn medeleven dat het jammer was dat een ploeg als Eendracht uit het eerste klasse voetbal in Belgie zou verdwijnen en op dat moment laatste stond in het klassement ... Een heel straffe ervaring! want ik had geen woord gerept over voetbal... En het was zeker geen komedie : die man kende Aalst niet persoonlijk, maar volgde gewoon het Belgisch voetbal via alle mogelijke kanalen en wist me te zeggen dat onze club toch wel een sympathiek clubje was die Europees voetbal had gehaald, maar in zijn geschiedenis ook al veel pech had gekend. Mijn mond stond open van verbazing! ... dit moet je maar overkomen als Eendrachtsupporter... Die kerel was dus blijkbaar een vrij goed kennis van Lauwers geweest in zijn tijd bij Toulouse en had zo Aalst leren kennen en volgde ook onze uitslagen.... de wereld is klein. Bleek hij na een beetje praten dus een journalist van een populaire krant in Toulouse te zijn die ook het belgisch voetbal volgde. Charleroi was zijn favo club hier. (vandaar dat hij Aalst misschien kende ook Heb door hem wel gratis een matchke TFC kunnen meepikken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Dec 2006, 2:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
1 januari 2007 nadert... nadert dan ook het moment van de transferaankondigingen ?
De curieusiteit groeit alleszins enorm bij mij... Heb zo een voorgevoel dat het bestuur ons ne schonen nieuwjaarscadeau zal doen _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Dec 2006, 15:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
BVW schreef: 1 januari 2007 nadert... nadert dan ook het moment van de transferaankondigingen ? De curieusiteit groeit alleszins enorm bij mij... Heb zo een voorgevoel dat het bestuur ons ne schonen nieuwjaarscadeau zal doen Ja ik kijk ook enorm uit naar transfernieuws. Kverwacht toch dat er een verdediger zal bijkomen. |
| 31 Dec 2006, 15:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ik hoop ook wa versterking in de verdediging, 1ne is genoeg want seminck, van belle, ... doen da heel goe ma mss nog een man met wa meer ervaring zal alles compleet maken!!
![]() |
| 31 Dec 2006, 15:57 |
|
|
Weet iemand hoe dat zit met de regels voor de tussenseizoentransferts? De uiterste datum ? Beperkingen voor binnen- en/of buitenlandse spelers, leeftijden?
Die transfert-reglementering ben ik helemaal niet thuis... |
| 31 Dec 2006, 16:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Weet iemand hoe dat zit met de regels voor de tussenseizoentransferts? De uiterste datum ? Beperkingen voor binnen- en/of buitenlandse spelers, leeftijden? Die transfert-reglementering ben ik helemaal niet thuis... Ik denk dat de transferperiode tot 31 januari is. Voor de rest ben ik daar ook niet in thuis. Misschien Bartos eens raadplegen? |
| 31 Dec 2006, 16:37 |
|
|
In feite hebben we geen versterking nodig voor de huidige ploeg. Alleen is evenwaardige doublures wat dunnekes gezaaid.
Problemen kunnen er alleen maar komen mochten we gelijktijdig met verschillende blessures zitten en bovendien nog eens gele- of rodekaartschorsingen. In die zin kunnen we ons nog een beetje versterken om ons te voorzien op eventuele tegenslagen. Deze keer mag onze promotie dit seizoen absoluut niet in de problemen komen! |
| 31 Dec 2006, 16:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: pattaboem schreef: Weet iemand hoe dat zit met de regels voor de tussenseizoentransferts? De uiterste datum ? Beperkingen voor binnen- en/of buitenlandse spelers, leeftijden? Die transfert-reglementering ben ik helemaal niet thuis... Ik denk dat de transferperiode tot 31 januari is. Voor de rest ben ik daar ook niet in thuis. Misschien Bartos eens raadplegen? De uiterste datum is inderdaad 31 januari. Voor de rest geloof ik dat we enkel spelers mogen aanwerven die hoger dan vierde klasse spelen, maar dat zal wel geen probleem vormen zeker . |
| 31 Dec 2006, 17:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
feitelijk hebbe we op elke positie (buiten in de goal) een extra man nodig nu (reserve dan wel). me te schuiven kunt ge ook wa opvangen mor tmoe iet zen e
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Dec 2006, 19:44 |
|
|
Freak
daarstraks een mailtje gehad van peter lassen.hij vind het geweldig dat er nog zoveel supporters van aalst aan hem denken.hij hoopt ooit trainer van e/a te worden.hij vind ons de beste supporters van de hele wereld.prachtige pee.
|
| 01 Jan 2007, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg
En nu is het ook officieel: Massart een flankspeler van FC Brussels -diegene die tegen ons scoorde- heeft een contract getekend tot einde van het seizoen.
|
| 02 Jan 2007, 0:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Titus schreef: En nu is het ook officieel: Massart een flankspeler van FC Brussels -diegene die tegen ons scoorde- heeft een contract getekend tot einde van het seizoen. Jaja, de eerste transfer is officieel bekend . Diene liet in die oefenmatch alvast een hele goeie indruk. Zo ene waar je nooit mee klaar bent als tegenstander. Zo ene die je liever in je ploeg als tegen hebt. |
| 02 Jan 2007, 0:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Jan 2007, 0:47 |
|
| Pagina 11 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Volgende |