de Dendertopic - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
chunga schreef:
In het laatste nieuws staat vandaag dat Dender met 30 volle bussen naar het astridpark trekt :huh: Da zal wel een drukfout zen zeker

Busjes van 10 man misschien...
Met in grote letters LEVENSVREUGDE op...
Of beledig ik die mensen van Levensvreugde nu

02 Jan 2007, 11:21
Ancien

Leeftijd: 45
ik ken er in ieder geval redelijk veel die voor de eerste keer in hun leven naar dender gaan kijken

beetje normaal dat zo'n match veel volk trekt...

02 Jan 2007, 11:55
Freak

Inderdaad. Met 250 naar Antwerp voor een enorm belangrijke match en met 30bussen naar Anderlecht.
Nuja, dat ze er maar niet aan wennen want het zal eenmalig zijn ...

02 Jan 2007, 12:28
Freak

Leeftijd: 42
Stanley Aborah heeft een contract tot
het einde van het seizoen getekend bij
Dender, de leider in de tweede klasse.
De 19-jarige Aborah gold als een groot
talent bij Ajax, maar speelde daar
slechts vier duels. Vorig seizoen werd
hij uitgeleend aan Den Bosch in de
Nederlandse tweede klasse. (HNB)

ps kvind 30 bussen toch ook wel extreem veel. maja ge ziet hoeveel Z-Wa ermee had naar de bekerfinale

02 Jan 2007, 13:30
Reserve

chunga schreef:
In het laatste nieuws staat vandaag dat Dender met 30 volle bussen naar het astridpark trekt :huh: Da zal wel een drukfout zen zeker

We kregen 1500 tickets ter onze beschikking en door verplichte combiregeling voor bezoekers moet iedereen met de bus mee. De 30 bussen (en bijhorende tickets) waren op 4 dagen de deur uit. Voorverkoop op zondag gestart en op donderdag alles al weg. Ik ken nog vele echte dendersupporters die in de neutrale vakken gaan staan wegens geen tickets meer over bij de bezoekers.

02 Jan 2007, 14:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
ones fan, always fan schreef:
chunga schreef:

We kregen 1500 tickets ter onze beschikking en door verplichte combiregeling voor bezoekers moet iedereen met de bus mee. De 30 bussen (en bijhorende tickets) waren op 4 dagen de deur uit. Voorverkoop op zondag gestart en op donderdag alles al weg. Ik ken nog vele echte dendersupporters die in de neutrale vakken gaan staan wegens geen tickets meer over bij de bezoekers.

en dan zijn wa t krapuul? mor gelle hebt wel een combiregeling aan ulle been :fluit:

02 Jan 2007, 14:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Als ze voor de belangrijkste match van't jaar nog geen 300 man meehebben en op RSCA blijkbaar 1500 zegt dat dan ook weer hoeveel "echte" fans er zullen gaan zien

02 Jan 2007, 14:52
Freak

Veel RSCAfans uit Denderleeuw kunnen nu ook mee naar Anderlecht. Vele vaders die met de kinderen eens gaan kijken omdat anders alles voor abbo's is ginder.

02 Jan 2007, 14:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Verbechio schreef:
Stanley Aborah heeft een contract tot
het einde van het seizoen getekend bij
Dender, de leider in de tweede klasse.
De 19-jarige Aborah gold als een groot
talent bij Ajax, maar speelde daar
slechts vier duels. Vorig seizoen werd
hij uitgeleend aan Den Bosch in de
Nederlandse tweede klasse. (HNB)

Daardoor zal de kans dat De Ridder naar Dender gaat ook wel al een ferme duik nemen.

02 Jan 2007, 18:48
Rode kaart
Rode kaart

Romario schreef:
chunga schreef:

En u bent de chauffeur, neem ik aan. 'k Weet niet of je het weet, maar zij die met gehandicapten lachen, zijn doorgaans de grootste gehandicapten.

placietjen schreef:
Daardoor zal de kans dat De Ridder naar Dender gaat ook wel al een ferme duik nemen.

Zou je het denken? :fluit:

30 bussen, dat klopt, en veel meer mensen wilden de verplaatsing maken, maar we krijgen niet meer ticketten. Het is combiregeling, elke verplaatsing naar Anderlecht is...combi. Dat heeft dus niets met ons te maken. Ik had liever ook 30 bussen naar Antwerp gezien, maar daar viel er financieel niets te ratten voor ons bestuur. Voor ons is dit redelijk uniek, ben zelfs nog nooit in het stadion van Anderlecht geweest, om maar te zeggen. We gaan ervan genieten, wellicht zullen we er nooit meer op bezoek moeten.

Jeroen schreef:
Als ze voor de belangrijkste match van't jaar nog geen 300 man meehebben en op RSCA blijkbaar 1500 zegt dat dan ook weer hoeveel "echte" fans er zullen gaan zien

We zijn 17 speeldagen ver op 34..de "belangrijkste" match van het jaar! :roll: Op Antwerp speelden andere factoren een rol, ten onrechte, maar goed.

02 Jan 2007, 19:48
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marcel schreef:
'k Weet niet of je het weet, maar zij die met gehandicapten lachen, zijn doorgaans de grootste gehandicapten.

Hij lachte eigenlijk niet met gehandicapten, maar met de supporters van Dender ;-) . En neen, ik beweer niet dat dit hetzelfde is :grijns: .

02 Jan 2007, 22:41
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
marcel schreef:
Romario schreef:
chunga schreef:

En u bent de chauffeur, neem ik aan. 'k Weet niet of je het weet, maar zij die met gehandicapten lachen, zijn doorgaans de grootste gehandicapten.

placietjen schreef:

Zou je het denken? :fluit:

30 bussen, dat klopt, en veel meer mensen wilden de verplaatsing maken, maar we krijgen niet meer ticketten. Het is combiregeling, elke verplaatsing naar Anderlecht is...combi. Dat heeft dus niets met ons te maken. Ik had liever ook 30 bussen naar Antwerp gezien, maar daar viel er financieel niets te ratten voor ons bestuur. Voor ons is dit redelijk uniek, ben zelfs nog nooit in het stadion van Anderlecht geweest, om maar te zeggen. We gaan ervan genieten, wellicht zullen we er nooit meer op bezoek moeten.

Jeroen schreef:

We zijn 17 speeldagen ver op 34..de "belangrijkste" match van het jaar! :roll: Op Antwerp speelden andere factoren een rol, ten onrechte, maar goed.

Gingen jullie niet promoveren? De eerste keer dat ik echt tegenover Dender ga supporteren, zal deugd doen. Alleen die kleuren al...

03 Jan 2007, 3:58
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
De eerste keer dat ik echt tegenover Dender ga supporteren, zal deugd doen. Alleen die kleuren al...

We hebben de mannen van Opwijk al goed opgeleid hé :grijns: .

03 Jan 2007, 9:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat.

03 Jan 2007, 10:08
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat.

Zo dacht ik er ook over... ik zou het wel begrijpen van hem natuurlijk, hij wil wrs gwn van de bank afgeraken bij Gent, waar daar is em aan vastgeroest, ze laten daar liever is ne zuid-amerikaan ofzoiet invallen dan de steve.
Hopelijk gaat em op huurbasis, om een transfer te versieren want ik zou het echt jammer vinden.. ik blijf fan van mijn (op een letter na) naamgenoot.. wat een talent wat een talent

03 Jan 2007, 11:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 711