Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
placietjen schreef:
was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst.

Inderdaad en dankzij zijn polyvalentie (spits/flank) hebben we er ne goeie wisselspeler bij.

02 Jan 2007, 0:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
placietjen schreef:
was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst.

T bestuur zal hem buiten die match nog wel een paar keer gescout hebben. In elk geval weer goed werk van ons bestuur.

Er is wel enkel sprake dat hij het seizoen uit zal doen bij ons. Waarschijnlijk wordt hij gehuurd?

02 Jan 2007, 0:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Als je als ongeslagen koploper in 4deB met 8 punten los staat van de tweede gerangschikte. Bovendien de sterkste aanval en de sterkste verdediging hebt van de hele reeks.
En je dan in het tussenseizoen nog ""versterkt"" met een aanvaller, -in principe geen noodzaak- dan is daar maar één enkele reden voor te bedenken:
Een exra gehalte aan voetbalspectakel te bieden aan onze supporters.
Dergelijke positieve transfertpolitiek heeft ons nog geen enkel bestuur in de geschiedenis van E.Aalst voorgedaan.
Bedankt Bestuur !! :dans:
Jullie tonen nu duidelijk waar jullie met Eendracht naartoe willen...
VOETBAL... een FEEST!
:cheer:

02 Jan 2007, 8:41
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
placietjen schreef:

Er is wel enkel sprake dat hij het seizoen uit zal doen bij ons. Waarschijnlijk wordt hij gehuurd?

En dat vind ik nu juist nog briljanter van ons bestuur... dan gaan ze echt zien wat em waard is en hebben ze er niet direct geld tege moete gooien met het risico dat em flopt..
Zoals hier reeds gezegd kan em hopelijk mee voor spectakel zorgen en moest het niet zo zijn kan em derna dan terug nr Brussels

02 Jan 2007, 11:38
Nationale Ploeg

El Falco schreef:
Smetje schreef:
placietjen schreef:

En dat vind ik nu juist nog briljanter van ons bestuur... dan gaan ze echt zien wat em waard is en hebben ze er niet direct geld tege moete gooien met het risico dat em flopt..
Zoals hier reeds gezegd kan em hopelijk mee voor spectakel zorgen en moest het niet zo zijn kan em derna dan terug nr Brussels

Maar als hij slaagt kunt ge hem dan wel niet hier houden e. Hij zal wel niet gehuurd zijn zeker?

02 Jan 2007, 11:41
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
misschien emme ze een optie genome e da em zo voor een bepaald bedrag ten toch nog kan overkome asze drvoor kieze voor nen bepaalden datum

02 Jan 2007, 12:21
Nationale Ploeg

Dries schreef:
misschien emme ze een optie genome e da em zo voor een bepaald bedrag ten toch nog kan overkome asze drvoor kieze voor nen bepaalden datum

Mja das ni zeker dat em gehuurd is e. Het staat er nergens bij. Wat ik er kan uit opmaken heeft hij gewoon een contract getekend tot het einde van het seizoen en als hij meevalt kunnen ze het nog altijd verlengen, dus slim gezien van het bestuur.

02 Jan 2007, 12:30
Freak

Is wel niet veel info van te vinden. Ofwel ligt dat aan mij ... :huh:

02 Jan 2007, 12:39
Freak

Leeftijd: 42
em liet idd ne goeien indruk en hij is nog jong ook. da zijn toch spelers die ni alleen komen om op de bank te zitten dus er zal geknokt moeten worden. we zullen wel zien wa em brengt. kem er alleszins vertrouwen in

02 Jan 2007, 13:33
Ancien

Leeftijd: 38
Was dat die kleine speler met zijn haar op een staart?

02 Jan 2007, 14:56
Iendracht.be - beheer

ik herinner mij hem totaal niet meer, maar ik heb vertrouwen in de transferpolitiek van ons bestuur

02 Jan 2007, 14:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
s@té schreef:

idd

02 Jan 2007, 15:04

Spelertje met talent, maar niet onmiddellijk een voorbeeldige mentaliteit (een beetje vol van zichzelf), vrees ik. Heeft wel een keertje in de wedstrijdkern gezeten (bank), denk ik, maar eerste ploeg kwam toch echt wel te vroeg.

Proficiat met wat jullie allemaal doen btw, best indrukwekkend.

02 Jan 2007, 15:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Citeer:
Ik maakte iets gelijkaardigs mee dus in Frankrijk (Toulouse :mrgreen: ), op een avond in 't "café populaire" tot een kerel mij ineens aansprak, hij had blijkbaar opgevangen dat ik belg was en die kerel vroeg dus of ik belg was waarop ik dus "ja" antwoordde. 't volgende dat em vraag was: en zijde dan van Aalst ?. Ik had toen idd ook zoiets van: wtf !

Jaja, precies of dat is zo'n unieke ervaring, zeker dat ge niet van truitje hebt gewisseld, braven:p

02 Jan 2007, 15:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
roeckie schreef:
s@té schreef:

idd

En ik wou just als variant op "streep op aa bakkes": "Stik van aa stertjen" introduceren, speciaal voor Koentje Persoons, nu kan ik niemand die een staartje heeft nog uitmaken ofzo?:s

Mensen met lang haar, moet er ni van hebben. Ik denk niet dat Ajuin dat ook zo interessant vindt, hé Koen?

K wou u nog om ne cadeaubon gaan bij de l'Oréal. Mensen zoals wij hebben toch ni veel shampoo nodig, en ze hebben mij met nieuwjaar ferm liggen gehad.

Spelers die "vol zijn van zichzelf" zie ik hier trouwens niet echt aarden, dus eerder :snif:

02 Jan 2007, 15:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 27