|
|
| Pagina 12 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst. Inderdaad en dankzij zijn polyvalentie (spits/flank) hebben we er ne goeie wisselspeler bij. |
| 02 Jan 2007, 0:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
placietjen schreef: was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst. T bestuur zal hem buiten die match nog wel een paar keer gescout hebben. In elk geval weer goed werk van ons bestuur. Er is wel enkel sprake dat hij het seizoen uit zal doen bij ons. Waarschijnlijk wordt hij gehuurd? |
| 02 Jan 2007, 0:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Als je als ongeslagen koploper in 4deB met 8 punten los staat van de tweede gerangschikte. Bovendien de sterkste aanval en de sterkste verdediging hebt van de hele reeks.
En je dan in het tussenseizoen nog ""versterkt"" met een aanvaller, -in principe geen noodzaak- dan is daar maar één enkele reden voor te bedenken: Een exra gehalte aan voetbalspectakel te bieden aan onze supporters. Dergelijke positieve transfertpolitiek heeft ons nog geen enkel bestuur in de geschiedenis van E.Aalst voorgedaan. Bedankt Bestuur !!
Jullie tonen nu duidelijk waar jullie met Eendracht naartoe willen... VOETBAL... een FEEST! ![]() |
| 02 Jan 2007, 8:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: placietjen schreef: was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst. Er is wel enkel sprake dat hij het seizoen uit zal doen bij ons. Waarschijnlijk wordt hij gehuurd? En dat vind ik nu juist nog briljanter van ons bestuur... dan gaan ze echt zien wat em waard is en hebben ze er niet direct geld tege moete gooien met het risico dat em flopt.. Zoals hier reeds gezegd kan em hopelijk mee voor spectakel zorgen en moest het niet zo zijn kan em derna dan terug nr Brussels |
| 02 Jan 2007, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg
El Falco schreef: Smetje schreef: placietjen schreef: was in die oefenmatch inderdaad veruit de beste speler bij Brussel (en misschien zelfs op het volledige veld toen). Als hij zulke prestaties kan overdoen lijkt mij dat zeker een aanwinst. Er is wel enkel sprake dat hij het seizoen uit zal doen bij ons. Waarschijnlijk wordt hij gehuurd? En dat vind ik nu juist nog briljanter van ons bestuur... dan gaan ze echt zien wat em waard is en hebben ze er niet direct geld tege moete gooien met het risico dat em flopt.. Zoals hier reeds gezegd kan em hopelijk mee voor spectakel zorgen en moest het niet zo zijn kan em derna dan terug nr Brussels Maar als hij slaagt kunt ge hem dan wel niet hier houden e. Hij zal wel niet gehuurd zijn zeker? |
| 02 Jan 2007, 11:41 |
|
|
forumlegende |
misschien emme ze een optie genome e da em zo voor een bepaald bedrag ten toch nog kan overkome asze drvoor kieze voor nen bepaalden datum
|
| 02 Jan 2007, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Dries schreef: misschien emme ze een optie genome e da em zo voor een bepaald bedrag ten toch nog kan overkome asze drvoor kieze voor nen bepaalden datum Mja das ni zeker dat em gehuurd is e. Het staat er nergens bij. Wat ik er kan uit opmaken heeft hij gewoon een contract getekend tot het einde van het seizoen en als hij meevalt kunnen ze het nog altijd verlengen, dus slim gezien van het bestuur. |
| 02 Jan 2007, 12:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Is wel niet veel info van te vinden. Ofwel ligt dat aan mij ...
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Jan 2007, 12:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
em liet idd ne goeien indruk en hij is nog jong ook. da zijn toch spelers die ni alleen komen om op de bank te zitten dus er zal geknokt moeten worden. we zullen wel zien wa em brengt. kem er alleszins vertrouwen in
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Jan 2007, 13:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Was dat die kleine speler met zijn haar op een staart?
|
| 02 Jan 2007, 14:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
ik herinner mij hem totaal niet meer, maar ik heb vertrouwen in de transferpolitiek van ons bestuur
|
| 02 Jan 2007, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
s@té schreef: Was dat die kleine speler met zijn haar op een staart? idd |
| 02 Jan 2007, 15:04 |
|
|
Spelertje met talent, maar niet onmiddellijk een voorbeeldige mentaliteit (een beetje vol van zichzelf), vrees ik. Heeft wel een keertje in de wedstrijdkern gezeten (bank), denk ik, maar eerste ploeg kwam toch echt wel te vroeg.
Proficiat met wat jullie allemaal doen btw, best indrukwekkend. |
| 02 Jan 2007, 15:21 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Citeer: Ik maakte iets gelijkaardigs mee dus in Frankrijk (Toulouse Jaja, precies of dat is zo'n unieke ervaring, zeker dat ge niet van truitje hebt gewisseld, braven:p _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 02 Jan 2007, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
roeckie schreef: s@té schreef: Was dat die kleine speler met zijn haar op een staart? idd En ik wou just als variant op "streep op aa bakkes": "Stik van aa stertjen" introduceren, speciaal voor Koentje Persoons, nu kan ik niemand die een staartje heeft nog uitmaken ofzo?:s Mensen met lang haar, moet er ni van hebben. Ik denk niet dat Ajuin dat ook zo interessant vindt, hé Koen? K wou u nog om ne cadeaubon gaan bij de l'Oréal. Mensen zoals wij hebben toch ni veel shampoo nodig, en ze hebben mij met nieuwjaar ferm liggen gehad. Spelers die "vol zijn van zichzelf" zie ik hier trouwens niet echt aarden, dus eerder ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 02 Jan 2007, 15:52 |
|
| Pagina 12 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 27 Volgende |