|
|
| Pagina 300 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 298 299 300 301 302 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: Vicky schreef: Kijk naar Jan, daar wordt ook mee gelachen en die jongen heeft ondertussen al een drankprobleem ontwikkeld!!! Nie overdrijven héda s waar da drankprobleem was er al van voor we met hem aan t lache waren. |
| 03 Jan 2007, 19:28 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
rivelinho schreef: boris clitoris schreef: Iemand Milk Inc. in 't Sportpaleis gezien? Ze gaven het op Oudejaar op TV... seriees fistjen!!!! Een paar weken geleden was het al eens op Jim, of toch een groot stuk. Zag er een leuk fistjen uit, maar live zingt ze toch wel ietske minder... As ge in die massa staat stoort dat waarschijnlijk wel minder ook. 't was inderdaad bij momenten minder toonvast, maar dan wel enkel de momenten waar ze stond te springen 'k denk dat da nie makkelijk is, lopen, dansen, springen, der ongelooflijk heet uitzien en dan nog 's schoon zingen ook seriees fistjen alleszins! _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 19:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jep. Komend jaar gaan ze weer optreden in het sportpaleis trouwens. Ik denk ergens in september.
|
| 03 Jan 2007, 19:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
rivelinho schreef: Jep. Komend jaar gaan ze weer optreden in het sportpaleis trouwens. Ik denk ergens in september. Dan ga 'k zeker ne keer langs! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Bomber schreef: den Boris met zenne Leffe is oek verdwenen, hij zal al int busken zitten Miljaarde! Mè aal dieje Leffe, toch wel grat vergeten zeker! Het moet gezegd, rivelinho maakt zijn (zelfverklaarde) favorietenrol waar. 'Respect daarvoor' zou een mens dan denken, maar neen hoor, zoveel respect verdient hij nu ook weer niet... We moeten er eerlijk in zijn, het is en blijft een gralijke jeannet... Ik zie hem daar al zitten, ergens vorige week, op een eenzame doordeweekse avond, voor zijn pc'tje, in Microsoft Word al een tekstje in elkaar aan 't flansen voor als hij met veel geluk de sprint misschien zou kunnen winnen... en dan op de moment zelf copy & paste... zielig bazeken als ge 't mij vraagt... IK daarentegen, ik zit hier gelijk nen echte vent ne gansen avond mijn mokke te poepen, mijnen hond af te desken en tussendoor drink ik dan ook nog 's nen bak Leffe leeg! De rive, hij zal nooit één der groten worden... Ge hebt gelijk jong, Onslow. Kijk naar de uitslag en trek de enige conclusie : de winnaar heeft altijd gelijk, de rest moet zwijgen. |
| 03 Jan 2007, 19:35 |
|
|
rivelinho schreef: boris clitoris schreef: Bomber schreef: den Boris met zenne Leffe is oek verdwenen, hij zal al int busken zitten Miljaarde! Mè aal dieje Leffe, toch wel grat vergeten zeker! Het moet gezegd, rivelinho maakt zijn (zelfverklaarde) favorietenrol waar. 'Respect daarvoor' zou een mens dan denken, maar neen hoor, zoveel respect verdient hij nu ook weer niet... We moeten er eerlijk in zijn, het is en blijft een gralijke jeannet... Ik zie hem daar al zitten, ergens vorige week, op een eenzame doordeweekse avond, voor zijn pc'tje, in Microsoft Word al een tekstje in elkaar aan 't flansen voor als hij met veel geluk de sprint misschien zou kunnen winnen... en dan op de moment zelf copy & paste... zielig bazeken als ge 't mij vraagt... IK daarentegen, ik zit hier gelijk nen echte vent ne gansen avond mijn mokke te poepen, mijnen hond af te desken en tussendoor drink ik dan ook nog 's nen bak Leffe leeg! De rive, hij zal nooit één der groten worden... Ge hebt gelijk jong, Onslow. Kijk naar de uitslag en trek de enige conclusie : de winnaar heeft altijd gelijk, de rest moet zwijgen. As'kik Onslow ben, mor tein zejje gij Hyacinth zenne! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 19:37 |
|
|
Ancien
Dieje sprint is hier precies geëindigd in nen absoluten anti-climax omda ik nie verloren heb
![]() |
| 03 Jan 2007, 19:39 |
|
|
rivelinho schreef: Dieje sprint is hier precies geëindigd in nen absoluten anti-climax omda ik nie verloren heb ![]() Tja, ge zijt een beetje gelijk Dender hé, we moeten eigenlijk toegeven hoe goed ge wel zijt, maar we kúnnen het gewoon niet! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Casual1919 schreef: Bartos schreef: Den enige die niet mocht winnen zeg .Beter als ene van FC die per toeval hier kwam vragen of wij wisten welk stamnummer ze nu precies hebben ! HAHAHAHAHA S C H I T T E R E N D !!!!!! Proficiat Rive ! |
| 03 Jan 2007, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Stijn schreef: Pff Milc inc,kan mij wel voorstellen als ge daar tussen al da volk staat dat da e fistjen is,mor toch hebbek hun liekes altijd zo als belgischen dance beschouwd = trekt op nix dus Waar ik deze zomer wel naar toe ga is Pukkelpop,omdat ik er mij vorige zomer gralijk nijg geamuseerd heb :zat: Redelijke prijs ook voor 5 dagen dan gaanek vande zomer zeker is e pintjn me u gaan drinke, pukkelpop is ng ferm! (en ik ga ni vo de muziek neen )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Jan 2007, 23:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
boris clitoris schreef: Iemand Milk Inc. in 't Sportpaleis gezien? Ze gaven het op Oudejaar op TV... seriees fistjen!!!! Jep da was wel isj plezant ja _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 03 Jan 2007, 23:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_34 ... meBakskes4
altijd geestig als we met Eiremonne kunnen lachen _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Jan 2007, 12:24 |
|
|
zonet grote kuis aant houde in mij kamerken, grappig wat ik allemaal vindt!
nen brief zowaar, van in het garré tijdperk! Voor het komende seizoen zijn reeds aangeworven: Maurice de schrijver Kim carlier Alexandre lecomte Johan van rumst
asge die nu bekijkt... geloofde die nu echt da wij daarmee den titel in 3e gingen halen??? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Jan 2007, 14:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
hansken schreef: zonet grote kuis aant houde in mij kamerken, grappig wat ik allemaal vindt! nen brief zowaar, van in het garré tijdperk! Voor het komende seizoen zijn reeds aangeworven: Maurice de schrijver Kim carlier Alexandre lecomte Johan van rumst asge die nu bekijkt... geloofde die nu echt da wij daarmee den titel in 3e gingen halen??? ![]() Ik ben hem vorige week tijdens mijne grote kuis ook tegengekomen, hij stak rap in mijn doos met het papier dat weg moet . |
| 05 Jan 2007, 15:07 |
|
|
Bartos schreef: hansken schreef: zonet grote kuis aant houde in mij kamerken, grappig wat ik allemaal vindt! nen brief zowaar, van in het garré tijdperk! Voor het komende seizoen zijn reeds aangeworven: Maurice de schrijver Kim carlier Alexandre lecomte Johan van rumst asge die nu bekijkt... geloofde die nu echt da wij daarmee den titel in 3e gingen halen??? ![]() Ik ben hem vorige week tijdens mijne grote kuis ook tegengekomen, hij stak rap in mijn doos met het papier dat weg moet .wette da een zitteke + koffie en e stuksken taart, 500eur was vo een gans jaar??? isda nu nog zo, want kvind da persoonlijk wel graaaalijk veel! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Jan 2007, 15:14 |
|
| Pagina 300 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 298 299 300 301 302 … 885 Volgende |