|
|
| Pagina 23 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Smetje schreef: In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat. Mja, oud nieuws, die jongen wil komen, maar Gent wil serieus wat boter bij de vis en dat voor een speler die ze zelf geen kans willen geven. |
| 03 Jan 2007, 12:27 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
marcel schreef: Smetje schreef: In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat. Mja, oud nieuws, die jongen wil komen, maar Gent wil serieus wat boter bij de vis en dat voor een speler die ze zelf geen kans willen geven. 'T zijn smeerlapkes bij Gent... ze verkloten op die manier hun eigen talenten... Waarom eigenlijk nog geld investeren in de jeugd als je er zo mee omspringt? Hoeveel het me ook pijn zou doen, ik moet toegeven dat Dender de ideale club voor Steve zou zijn. Top in 2de, volgend jaar misschien eerste, vrij zeker van de nodige speelminuten en met Thiebaut een heel goeie leermeester. Het is Steve zeker gegund, Dender niet... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 12:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
als Nuri zegt boter bij de vis dan bedoelt hij dus echt BOTER bij ewa "vis". en we weten dat het bij Gent haaien zijn hé
nuja, wachten tot het einde van het seizoen als zijn contract af loopt staat sowieso gelijk aan "er neffe pakken" _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jan 2007, 13:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marcel schreef: Romario schreef: chunga schreef: In het laatste nieuws staat vandaag dat Dender met 30 volle bussen naar het astridpark trekt Da zal wel een drukfout zen zekerBusjes van 10 man misschien... Met in grote letters LEVENSVREUGDE op... Of beledig ik die mensen van Levensvreugde nu En u bent de chauffeur, neem ik aan. 'k Weet niet of je het weet, maar zij die met gehandicapten lachen, zijn doorgaans de grootste gehandicapten. placietjen schreef: Daardoor zal de kans dat De Ridder naar Dender gaat ook wel al een ferme duik nemen. Zou je het denken? 30 bussen, dat klopt, en veel meer mensen wilden de verplaatsing maken, maar we krijgen niet meer ticketten. Het is combiregeling, elke verplaatsing naar Anderlecht is...combi. Dat heeft dus niets met ons te maken. Ik had liever ook 30 bussen naar Antwerp gezien, maar daar viel er financieel niets te ratten voor ons bestuur. Voor ons is dit redelijk uniek, ben zelfs nog nooit in het stadion van Anderlecht geweest, om maar te zeggen. We gaan ervan genieten, wellicht zullen we er nooit meer op bezoek moeten. Jeroen schreef: Als ze voor de belangrijkste match van't jaar nog geen 300 man meehebben en op RSCA blijkbaar 1500 zegt dat dan ook weer hoeveel "echte" fans er zullen gaan zien We zijn 17 speeldagen ver op 34..de "belangrijkste" match van het jaar! het jaar is gedaan hé motjeuh ![]() |
| 03 Jan 2007, 13:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
peis dat die op rupel-boom tein toch nog ewa belangrijker was, den antwerp was een mooie afsluiter van 2006, los van de uitslag.
voor 2007 mogen we niet klagen met matchen in het vooruitzicht op anderlecht, thuis tegen KVM en antwerp en de eindronde. ![]() |
| 03 Jan 2007, 13:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
marcel schreef: peis dat die op rupel-boom tein toch nog ewa belangrijker was, den antwerp was een mooie afsluiter van 2006, los van de uitslag. voor 2007 mogen we niet klagen met matchen in het vooruitzicht op anderlecht, thuis tegen KVM en antwerp en de eindronde. Het klopt dat de match op Antwerp voor jullie inderdaad niet zo belangrijk was als die op Boom vorig seizoen. Maar geef toe, is het niet enorm jammer voor jullie bestuur en spelers (die een enorme reeks neerzetten) dat er maar een 250tal supporters naar Antwerp afzakken? Jullie zijn inderdaad geen stad, en dat jullie niet het volk meepakken van een KVM of een Antwerp is normaal. Maar 250 is toch te weinig voor zo'n match. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jan 2007, 14:29 |
|
|
Zoals ik al zei: voor de match op Antwerp speelden andere factoren een rol (uiteraard is 300 man véél te weinig) en denk je nu echt dat een bestuur wakker ligt van hoeveel sups er op verplaatsing meegaan? Er komt niets in de eigen kassa. Had den Antwerp voorgesteld om de recette te delen, onze parking zou volgestaan hebben met ingelegde bussen. Piwi en ik hebben zelf een bus ingelegd, maar tis een feit dat er geen echte structuur onder onze sups is, zoals bij jullie wel het geval is, maar dat laatste lijkt me niet meer dan logisch. Wij zijn idd geen stad, we zijn op vele vlakken beperkt, maar ik kan daar best mee leven. Uiteraard heb ik ook liever dat er op verplaatsing 1000 man meegaat, maar dat is hier onmogelijk en dat hoeft ook niet, we amuseren ons ook wel en dat is het belangrijkste.
In 2de is er buiten KVM en Antwerp trouwens geen enkele ploeg die volk meepakt. Lommel had hier ne man of 200 mee, Kortrijk ook zoiets, Deinze 100 man en de rest msschien 50 of minder. We doen het qua aantal op zich niet slecht als gemeente. Roeselare had er thuis 800, het jaar dat ze gepromoveerd zijn. |
| 03 Jan 2007, 14:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: De eerste keer dat ik echt tegenover Dender ga supporteren, zal deugd doen. Alleen die kleuren al... We hebben de mannen van Opwijk al goed opgeleid hé .Die kleuren haat ik al lang ze Morgen nekeer mijn beklag doen tegen Knipping |
| 03 Jan 2007, 16:59 |
|
|
Smetje schreef: In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat. Gent vraagt voorlopig nog véél te veel, uiteraard geen verrassing. Steve wil maar al te graag komen. |
| 03 Jan 2007, 20:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het zou me allesinds verwonderen dat er dan een artikel in de krant zalt staan met als titel "achterband was super" ofzoiet
nuja, dender is wrs wel een club waar hij em momenteel in de kijker zal kunnen spelen maar of ge zomaar ne belofte rode duivel kunt strikke... snormaal da die manne geld willen |
| 04 Jan 2007, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Vandaag staat in HLN dat De Ridder te duur is voor dender.
|
| 04 Jan 2007, 14:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ook in HLN staat dat Benzouien van Brussels nu bij denderfusie test
|
| 04 Jan 2007, 15:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marcel schreef: Smetje schreef: In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat. Gent vraagt voorlopig nog véél te veel, uiteraard geen verrassing. Steve wil maar al te graag komen. Het is nog een maand he... voorlopig is iedereen overal nog te duur. |
| 04 Jan 2007, 18:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marcel schreef: Smetje schreef: In HLN staat vandaag dat De Ridder in onderhandeling is met Dender. K hoop in elk geval dat da niet doorgaat. Gent vraagt voorlopig nog véél te veel, uiteraard geen verrassing. Steve wil maar al te graag komen. Heeft hij u dat persoonlijk gezegd ofzo ? want das al den 703de keer da ge da zegt ![]() |
| 04 Jan 2007, 20:50 |
|
|
Neen, niet persoonlijk, wel tegen mensen van onze club die hem speciaal zijn gaan volgen op training. Wij willen hem er heel graag bij en hij wil zelf ook graag komen omdat onze trainer erg hard in hem gelooft en hij zich bij ons verder wil ontwikkelen (Deinze wimpelde hij af). Maar hij beslist niet. Geen wonder dat Gent onderaan het klassement staat qua jeugdopleiding, als je ziet hoe het met z'n talenten omspringt.
Verder gaat Benzouien inderdaad mee op stage. Hij is hier gisteren aan ons voorgesteld en hij hoopt hier meer speelgelegenheid te krijgen, wat me doet vermoeden dat hij onze rangen zal vervoegen. Heb ik altijd een serieus talent gevonden, alleen heeft hij een stap in z'n carrière overgeslagen door direct voor Brussels te kiezen. En toch nog altijd maar 20 jaar. Die Aboraah lijkt me eerder een kernverruiming, ik verwacht er niet te veel van. |
| 04 Jan 2007, 21:03 |
|
| Pagina 23 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 711 Volgende |