Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
rivelinho schreef:
Lijkt mij vooral gigantisch dom van dieje keeper van Diegem van dat in de pers te brengen.

Is idd een spijtig voorval dat dat nu al in de pers is uitgelekt.

08 Jan 2007, 19:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
rivelinho schreef:
Lijkt mij vooral gigantisch dom van dieje keeper van Diegem van dat in de pers te brengen.
't kan even goed een lek zijn van Diegem uit....

als ge ziet welke vuil spellekes er bv. tussen Gent en Dender weer gespeeld zijn.

Dat het die kerel zelf geen deugd zal doen is een feit.

08 Jan 2007, 19:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
placietjen schreef:
rivelinho schreef:
't kan even goed een lek zijn van Diegem uit....

als ge ziet welke vuil spellekes er bv. tussen Gent en Dender weer gespeeld zijn.

Dat het die kerel zelf geen deugd zal doen is een feit.

Het is ook altijd gigantisch moeilijk om dergelijke afspraken strikt geheim te houden.
Je ziet maar, dat ook op dit forum zaken aan het licht worden gebracht die eigenlijk bedoeld zijn om intern te houden...
Bij een transfert-activiteit is dat niet anders. Dit wordt al eens vertrouwelijk verder gezegd, en het komt al snel aan de oren van mensen die daar niet zo heel gelukkig mee zijn: hetzij niet gelukkig met het vertrek van die speler. Of niet gelukkig met de komst van die transfert.
En dan is het kinderspel om dit met luid trompetgeschal uit te bazuinen en onrust te zaaien.
"c'est la vie..."

08 Jan 2007, 22:49

in veel gevallen is er gewoon een partij die voorbaat heeft bij een "lek" ;)

08 Jan 2007, 23:07
Junior

Een (ondertussen dus ex-)ploegmaat van David Vanhagendoren wist me te vertellen dat het een heel degelijke verdediger is, met behoorlijk wat techniek. Hij zal er nooit echt bovenuitsteken, maar speelt ook noot slechte wedstrijden. Hij noemde het een heel degelijke aanwinst.

Blijkbaar waren de verplaatsingen naar Mechelen voor David wat te ver (hij moet blijkbaar uit de Walen komen). Ook omdat hij werkt bij de Post en dus met "ambetante" uren zit.

08 Jan 2007, 23:26
Scholier

Telbar schreef:
Een (ondertussen dus ex-)ploegmaat van David Vanhagendoren wist me te vertellen dat het een heel degelijke verdediger is, met behoorlijk wat techniek. Hij zal er nooit echt bovenuitsteken, maar speelt ook noot slechte wedstrijden. Hij noemde het een heel degelijke aanwinst.

Blijkbaar waren de verplaatsingen naar Mechelen voor David wat te ver (hij moet blijkbaar uit de Walen komen). Ook omdat hij werkt bij de Post en dus met "ambetante" uren zit.

Moest da de reden zèn da het te ver is naar mechelen, tzal na nog slechter zèn ze vér em, van Jodoigne nor Oilsjt es nog iet veirder as van Jodoigne nor mechelen.
Mor ja em moest toch iet zeggen eh...

09 Jan 2007, 9:25
Nationale Ploeg

WitZwet2002 schreef:
Telbar schreef:

Moest da de reden zèn da het te ver is naar mechelen, tzal na nog slechter zèn ze vér em, van Jodoigne nor Oilsjt es nog iet veirder as van Jodoigne nor mechelen.
Mor ja em moest toch iet zeggen eh...

Ge moet die uitleg niet interpreteren als de énigste reden om naar Aalst te trekken. Wees maar gerust dat zijn beslissing er eentje is waar nog meerdere factoren een rol spelen. Zo ook het voetbalsalaris, de ambitie van een club, de sfeer waarin zij spelen, de toffe ambiance van een ploeg die naar de titel dingt, en misschien nog enkele andere privéredenen...
Of redenen die intern zijn voor Rc Mechelen, die hij liever voor zich houdt.
Ik heb veel meer sympathie voor Racing dan voor KV. Maar het is zo dat deze club al vele jaren de grijze
middenmoot speelt en blijkbaar weinig ambities heeft, voor hogerop. Maar liever prioriteit stellen aan een evenwichtig, gezond en leefbaar budget binnen hun beperkte mogelijkheden.
Ik kan me best voorstellen dat een speler met enige ambitie daar niet graag gans zijn carrière blijft zitten.

09 Jan 2007, 19:45
nieuw in de eerste ploeg

toch prachtig dat ons ploeg gezien wordt als het middel om de kop te spelen eh :D

10 Jan 2007, 11:46
Nationale Ploeg

El Falco schreef:
toch prachtig dat ons ploeg gezien wordt als het middel om de kop te spelen eh :D

idd. Met een 'degelijk bestuur' is met een voetbalclub zoals Eendracht, héél véél mogelijk.
En er zijn in B niet zo heel veel clubs met dergelijke mogelijkheden.
Jammer dat de geschiedenis ons leert, dat het periodiek naar de vaantjes wordt geholpen wordt door idioten of onbekwame klungels onder de noemer 'bestuursploeg'.
Maar (g)a(r)(r)(l)(l)éz, we zijn weer goed bezig...

11 Jan 2007, 2:45
Nationale Ploeg

[quote="Telbar"]Een (ondertussen dus ex-)ploegmaat van David Vanhagendoren wist me te vertellen dat het een heel degelijke verdediger is, met behoorlijk wat techniek. Hij zal er nooit echt bovenuitsteken, maar speelt ook nooit slechte wedstrijden. Hij noemde het een heel degelijke aanwinst.

Bij ons zal die eigenschap zeker gewaardeerd worden.
Wij dragen immers de ganse ploeg op onze handen. En wij hebben er ook oog voor, wanneer een speler op onopvallende wijze zijn defensieve inzet op, degelijke wijze heeft uitgevoerd.
...Zo steekt een Eendrachtsupporter in mekaar..

11 Jan 2007, 2:57
Freak

ik heb gehoord dat massart zondag nog niet zal mogen spelen.

17 Jan 2007, 17:41
forumlegende

Uit een interview met Nico De Neef van Bornem :

Nico: Ook mijn contract loopt eind dit seizoen af, momenteel heb ik nog geen voorstel gekregen van Bornem. Ik wacht op een bepaald signaal, maar je begrijpt ook dat ik niet eeuwig kan blijven wachten he? Momenteel flirt Aalst met mij, maar ik leg de bal ik het kamp van Bornem. Bornem geniet trouwens van een lichte persoonlijke voorkeur momenteel.

Je zegt dat Aalst je aan het opvrijen is, kan je hier iets concreet over vertellen ?
Nico: Ja, kijk er is niets concreet, een telefoon is nooit veraf. Ik weet dat er regelmatig een scout komt kijken, maar nogmaals de bal ligt in het kamp van het Bornem-bestuur.

17 Jan 2007, 20:04

Jean schreef:
Uit een interview met Nico De Neef van Bornem :

Nico: Ook mijn contract loopt eind dit seizoen af, momenteel heb ik nog geen voorstel gekregen van Bornem. Ik wacht op een bepaald signaal, maar je begrijpt ook dat ik niet eeuwig kan blijven wachten he? Momenteel flirt Aalst met mij, maar ik leg de bal ik het kamp van Bornem. Bornem geniet trouwens van een lichte persoonlijke voorkeur momenteel.

Je zegt dat Aalst je aan het opvrijen is, kan je hier iets concreet over vertellen ?
Nico: Ja, kijk er is niets concreet, een telefoon is nooit veraf. Ik weet dat er regelmatig een scout komt kijken, maar nogmaals de bal ligt in het kamp van het Bornem-bestuur.
dezen tijd vant jaar heeft iedereen wel interesse van een ploeg ... als je weet wat ik bedoel ;)

-> zie man bijt hond van afgelopen maandag

17 Jan 2007, 20:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Het zou me niet verwonderen dat hij eerder zijn eigen dromen voor werkelijkheid neemt.

17 Jan 2007, 20:09
forumlegende

niet gezien; waarom?

17 Jan 2007, 20:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 27