|
|
| Pagina 27 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Goe gezegd marcel!En wij amuseren ons alle dagen zolang gij hier blijft posten
Van 1 ding heb ik spijt,da de match tege Anderlecht ni bij jullie wordt gespeeld.Ik had met zwart witte sjaal in het vak van Anderlecht gaan postvatten om ze aan te moedigen ![]() _________________
|
| 09 Jan 2007, 13:10 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Er moet hier toch enen de show stelen eh.
Van mij moogt ge zaterdag nog altijd naar het Astridpark afzakken: RSCA gaan aanmoedigen en ondertussen ons kassa nog ewa vullen. ![]() |
| 09 Jan 2007, 13:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: kleinere clubs met minder supporters, neem es een voorbeeld aan grotere clubs zoals bv KV Mechelen: . ze moeten praktisch kampen met die van RSCA voor de prijs van het grooste ego in dit land. Bovendien noemen ze zich niet voor niets: "kakkers" elke ploeg is voor die gasten stront. Het feit dat ze jullie nu een jaartje sympathiek gevonden hebben zullen ze zich daar binnen 2 jaar niet meer herinneren. Laat het ons een beetje vergelijken met de reactie die jij had wat betreft die mannen van Antwerp na de match tegen jullie
Live and let die hé ... en das zowel tegen Nuri als diegenen die zich storen aan dat filmke, iedereen amuseert zich op zijn manier hé. Met carnaval zijn er toch ook groepen die met een kinderkoesj content zen da ze erbij zijn. Niet iedereen kan de 1e prijs van de grote groepen winnen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2007, 13:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dat KVM en Antwerp zich te goed voelen voor de rest van 2de klasse, is een feit dat niet te ontkennen valt, maar het aantal supporters die ze kunnen mobiliseren en de sfeer die ze creëren is toch nog wat anders dan jullie sfeerfilmpkes en daar ging het me om. Je vindt altijd wel clubs die je in het belachelijke kan trekken qua aantal supporters, sfeer of weet ik veel wat, maar iedereen amuseert zich op zijn manier. Ik heb geen behoefte aan 1500 man op verplaatsing om me te amuseren: chapeau voor de ploegen die dat kunnen, maar ben er zeker niet jaloers op.
|
| 09 Jan 2007, 13:29 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
marcel schreef: Dat KVM en Antwerp zich te goed voelen voor de rest van 2de klasse, is een feit dat niet te ontkennen valt, maar het aantal supporters die ze kunnen mobiliseren en de sfeer die ze creëren is toch nog wat anders dan jullie sfeerfilmpkes en daar ging het me om. Je vindt altijd wel clubs die je in het belachelijke kan trekken qua aantal supporters, sfeer of weet ik veel wat, maar iedereen amuseert zich op zijn manier. Ik heb geen behoefte aan 1500 man op verplaatsing om me te amuseren: chapeau voor de ploegen die dat kunnen, maar ben er zeker niet jaloers op. Met wat ge hier zegt volg ik u wel nog _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2007, 13:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marcel schreef: Van wa moeten we tein een filmpke maken? Van onze laatste 4 onderlinge duels? Die zijn pas hilarisch! Mannekes, elk amuseert zich op zijn manier en wij moeten niet met 50.000 man zijn om ons te amuseren. We doen dat op onze manier en vooral: zonder geweld. Iets waar jullie zelfs nog niet in slagen op een indoor soccertoernooi. Het is trouwens altijd gemakkelijker om te spotten met kleinere clubs met minder supporters, neem es een voorbeeld aan grotere clubs zoals bv KV Mechelen: als ik jullie filmpkes vergelijk met die van hen, dan lach ik mij ook een breuk zenne. Nog iet, de voorbije 2 seizoenen waren er hier geen sfeerfilmpkes te vinden: rara, hoe zou het komen. Belachelijke discussie, maar ik begrijp dat wel: als het over het sportieve gaat, zijn we rap uitgeklapt, nietwaar. Ga gewoon op je eigen forum wa zeiken, wij kakken hier toch op denderhoutem-Hekelgem-Dender zoveel we willen. Geen sfeerfilmkes vorig jaar? Er was ook geen youtube hé, ze beginnen nu maar mondjesmaat online te geraken (ik heb er zelf nog een massa staan, maar zen te tam om online te brengen). Jullie spionkop is gewoon een hoopken leeglopers die mekaar gevonden hebben en dan gelijk klein kindjes wa den eendracht dwarszitten. Zie gij mij op jullie forum komen kakken? Nee, wie is hier dan den belachelijken? _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Jan 2007, 13:55 |
|
|
Mariner schreef: Zie gij mij op jullie forum komen kakken? Nee, wie is hier dan den belachelijken? Gij zeker, want ge reageert er nog op ook. Too easy.
Typisch...een ander in het belachelijke trekken om dan gelijk ne wilde rondom zich te slaan als ze zelf es de wind ewa van voor krijgen. |
| 09 Jan 2007, 13:58 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
'k zou graag een sfeerfilmke gezien hebben (ook al bestond die toen niet) , 30 jaar geleden, toen
de Standaard uit Lieje in 't Sportpark speelde, als ploeg van 't derp. Toen zat FC Denderleeuw te ploeteren aan den Denjer. 'k herinner me nog (ik denk 1978), voor den beker tegen EA : 'k zet mennen vélo me nen groeite zwier tegen de mier van de Lieje kantine, en echt , de brokstukken vielen eraf (van dienen mier, niet van mennen velo En dan die kantine, man man, even klein als den kleinste doivejoeper zijn doivekot 'k Zou toch mijn verleden niet vergeten , marcel. |
| 09 Jan 2007, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
marcel schreef: Mariner schreef: Zie gij mij op jullie forum komen kakken? Nee, wie is hier dan den belachelijken[/b]? Gij zeker, want ge reageert er nog op ook. Too easy. ![]() Typisch...een ander in het belachelijke trekken om dan gelijk ne wilde rondom zich te slaan als ze zelf es de wind ewa van voor krijgen. Ik zit wel op mijn eigen forum Op t forum van Dender hebde wss caoutchouc botten nodig voor je muis om er door den boerenstront mee te ploeteren _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Jan 2007, 15:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ge kunt as dendersupporter wel moeilijk die van den eendracht int belachelijke trekke alst over sfeer gaat eh marcelleken
![]() |
| 09 Jan 2007, 16:21 |
|
|
Scholier
ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz.
![]() |
| 09 Jan 2007, 18:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
de snor schreef: ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. ![]() Wa dacht ge van over gans Belgie graag gezien te zijn voor de schitterende sfeer en de talrijke aanhang destereir |
| 09 Jan 2007, 18:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
de snor schreef: ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. ![]() Straks gelooft ge u eigen nog, belachelijk manneken .. |
| 09 Jan 2007, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
de snor schreef: ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. ![]() Zouje gij beter nie een betjen kalm zen, ga nog wa zeveren bij u fusie vriendjes. |
| 09 Jan 2007, 19:15 |
|
|
de snor schreef: ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. ![]() aan al de rest: graptje hé ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2007, 19:52 |
|
| Pagina 27 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 711 Volgende |