de Dendertopic - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
placietjen schreef:
de snor schreef:
ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. :eh:
neen, ik kan geen stoelkes afbreken, en wat dan nog ? :boos: (inside joke)

aan al de rest: graptje hé ;)

En dat hij op rolstoelgebruikers slaat is om ze van hem af te houden ;) :grijns:

09 Jan 2007, 20:08
Reserve

El Falco schreef:
de snor schreef:
ik weet niet wat jullie onder sfeer bedoelen:amok maken,zitjes afbreken,rolstoelpatienten aanvallen enz. :eh:

Wa dacht ge van over gans Belgie graag gezien te zijn voor de schitterende sfeer en de talrijke aanhang destereir :roll:

over gans belgië graag gezien worden? op racing mechelen vorig seizoen hebben jullie problemen gehad. Bij ons vorig jaar ook, dit jaar op het indoor tornooi en op opwijk. Geloof mij, zo geliefd zijn jullie niet. Voor jullie komst moet er iedere keer extra ordediensten voorzien worden omdat het anders uit de hand loopt. Dit betekent ook extra kosten voor de tegenstander. Als snor hier dan eens een opsomming van gebeurde feiten zegt, kunnen ze er niet mee leven. Tja, als je zo een zaken kunt doen, moet je ook niet verwachten dat ze doodgezwegen worden.

09 Jan 2007, 20:12
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

ones fan, always fan schreef:
El Falco schreef:
de snor schreef:

Wa dacht ge van over gans Belgie graag gezien te zijn voor de schitterende sfeer en de talrijke aanhang destereir :roll:

over gans belgië graag gezien worden? op racing mechelen vorig seizoen hebben jullie problemen gehad. Bij ons vorig jaar ook, dit jaar op het indoor tornooi en op opwijk. Geloof mij, zo geliefd zijn jullie niet. Voor jullie komst moet er iedere keer extra ordediensten voorzien worden omdat het anders uit de hand loopt. Dit betekent ook extra kosten voor de tegenstander. Als snor hier dan eens een opsomming van gebeurde feiten zegt, kunnen ze er niet mee leven. Tja, als je zo een zaken kunt doen, moet je ook niet verwachten dat ze doodgezwegen worden.

Ambras, ambras, dat was een schermutseling tussen twee groepkes die men moeilijk fans kan noemen hé...

09 Jan 2007, 20:17
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
El Falco schreef:
de snor schreef:

zeg ambetant ventje van fusie gedrocht, zeker van daze ons gerren zien kome ze, gelijk op da indoor tornooi, anders zouden ze zoveel inkomstne ni mm ze. alst van da volkk van dender moet kome dan zen ze ver van huis. en nog iet é ventje, dij flikke zen ni nodig ze, der had ginder niet gebeurd geweest zonder flikke, just zelfde ier in dender, flikke dagen alleen maar uit.

09 Jan 2007, 20:18
Scholier

Wat een onnozelheden dage hier toch allemaal leest van die oilen van dender. Ons ni goed gedragen op het indoortoernooi :huh: We worden verdomme uitgeroepen tot beste publiek van da spel daar! :shock:
En das nog tbelachelijkste: Volgens sommige oilen hebben veel ploegen ni graag da den iendracht bij hun op bezoek komt :huh: Hoe stom kunde zijn?? De thuisploeg verdient door onze opkomst en consumpties veeeel meer dan 1 of ander boerenploegsken gelijk dender en consoorten.

09 Jan 2007, 21:11
Vaste Waarde

voor alle duidelijkheid (ik heb da van da filmke eerst gezegd ) ik heb iets tegen de dikkenekken manier van u gastjes ... fans singing enz en achter iedere match oh wat zijn ze stil ... :roll:

09 Jan 2007, 21:19
Vaste Waarde

:zwaai: ga nu op u forum slu
iendracht forever!

09 Jan 2007, 21:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Sven KSK Opwijk schreef:

Ambras, ambras, dat was een schermutseling tussen twee groepkes die men moeilijk fans kan noemen hé...
ach, loatj ze peizen :fluit:

op Racing Mechelen zien ze ons ook nog heel graag komen, en dat heeft niet anders geweest...

hun festiviteiten voor hun 100-jarig bestaan waren praktisch volledig gefinancierd met wat ze aan opbrengst hadden met onze finale tegen OHL.

Opt indoortornooi ist ook precies of 't is weer kweet niet wat.... ik was er niet bij en die kerel met zen bericht was er ook niet bij... maar hij weet wel hoe vork in de steel zat :roll:

09 Jan 2007, 21:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
[quote="michael0473], dij flikke zen ni nodig ze, der had ginder niet gebeurd geweest zonder flikke, just zelfde in dender, flikke dagen alleen maar uit.[/quote]

sorry zelle michael0473, maar daar ben ik niet helemaal mee eens ... oke, er zitten er misschien tussen de politie tussen die ne keer graag uitpakken, maar bij die van ons zitten er minstens zoveel die nie content naar huis kunnen gaan voor ze wat ambras gemaakt hebben en zitten uitdagen hebben.

En vorig seizoen in Dender? Ik wil de discussie niet opnieuw starten, maar dat was een zondag dat ik me schaamde in een deel van onze Aalst sups hun plaats ... als iedereen achter het doel blijft staan is er genen ambras, of kom je hier nu beweren dat de flikken geroepen hebben van 'kom hier ne keer in de zittribune binnenvallen, dan kunnen wij vechten? '

09 Jan 2007, 21:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
Op het indoor tornooi was er maar één ploeg die echt luid werd aangemoedigd door de supporters! en we hadden het meeste volk mee ook. Ze zullen dus wel heel blij geweest zijn dat wij daar waren! anders had het maar een stille zaal geweest!

en waart gij daar? neen, dus kunde daar nie veel over zegggen!

Iendracht Oilsjt Back to Glory!! :dans:

09 Jan 2007, 21:57
Freak

Leeftijd: 42
Kdenk da het ni nodig is om wa er gebeurd is in Mechelen en vooral Denderleeuw te blijven herhalen.

Wat er zaterdag gebeurd is, moe zeker ni opgeblazen worden ma langs ne kant wast wel zeer spijtig want het verkleint onze kans om volgend seizoen weer te mogen meedoen.

09 Jan 2007, 22:07
Freak

Ik was er maar heb niets gezien. Wat geroep gehoord maar meer niets. Maarja, ze zaten niet allemaal even braaf als mij in de kantine te drinken achteraf ...

( Bomber, Stijn en Jeroen dan weer wel.)

09 Jan 2007, 22:19
Reserve

borre31 schreef:
voor alle duidelijkheid (ik heb da van da filmke eerst gezegd ) ik heb iets tegen de dikkenekken manier van u gastjes ... fans singing enz en achter iedere match oh wat zijn ze stil ... :roll:

precies of jullie zingen nooit tis stil aan de overkant en van die zaken. Het probleem bij vele (niet alle) aalstsupporters is dat alles toegelaten is als ze het zelf zingen, maar als er met hun eens gespot wordt dan mag het niet meer. Wie lacht kan uitgelachen worden als het minder goed gaat. Dat hebben jullie nu voor. Jullie behandelen ons nog altijd als dat kleine clubje, maar we staan 2 reeksen hoger! Over toeschouwersaantallen enzo leutelen om toch maar te bewijzen dat jullie 'beter' zijn kan dan ook als dikkenekken overkomen. Maar als het er van aalst zijn heb je er geen problemen mee zeker? Ieder heeft zijn club en zijn eigenheid. Hadden jullie ons vroeger niet zo gekleineerd (toen we juist in 2de zaten, toen we uit 2de zakte enz) zou het nu in de andere richting ook een pak minder zijn. Nuja, zelf gezocht hé. Zolang het bij woorden blijft heb ik daar geen problemen mee, maar de andere feiten die hier zijn aangehaald is een andere manier van denken en doen.

10 Jan 2007, 1:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
borre31 schreef:

precies of jullie zingen nooit tis stil aan de overkant en van die zaken. Het probleem bij vele (niet alle) aalstsupporters is dat alles toegelaten is als ze het zelf zingen, maar als er met hun eens gespot wordt dan mag het niet meer. Wie lacht kan uitgelachen worden als het minder goed gaat. Dat hebben jullie nu voor. Jullie behandelen ons nog altijd als dat kleine clubje, maar we staan 2 reeksen hoger! Over toeschouwersaantallen enzo leutelen om toch maar te bewijzen dat jullie 'beter' zijn kan dan ook als dikkenekken overkomen. Maar als het er van aalst zijn heb je er geen problemen mee zeker? Ieder heeft zijn club en zijn eigenheid. Hadden jullie ons vroeger niet zo gekleineerd (toen we juist in 2de zaten, toen we uit 2de zakte enz) zou het nu in de andere richting ook een pak minder zijn. Nuja, zelf gezocht hé. Zolang het bij woorden blijft heb ik daar geen problemen mee, maar de andere feiten die hier zijn aangehaald is een andere manier van denken en doen.

ik lach daar allemaal is mee ze... En als we nog is tegen Denderfusie spelen zal ik de eerste zijn om mee te doen met Anti-Denderliekes, daar moogt ge zeker van zijn :D (vooral als't tegen Persoons is !)

10 Jan 2007, 1:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
borre31 schreef:

Ik vind dat je hier serieus uitpakt met enkele clichés die ronduit op niks slaan hoor. Ten eerste laat je dus uitschijnen alsof wij ons nog steeds zoveel beter voelen dan jullie, terwijl het vooral in Denderleeuw is dat de hoogheidswaanzin zwaar toeslaat dit seizoen en terwijl er te pas en te onpas gelachen wordt met het feit dat wij in vierde zitten en dat het maar de meest logische zaak van de wereld is dat wij op weg zijn om kampioen te worden. Ik denk dus echt niet dat in Aalst is dat ze dit seizoen als dikkenekken overkomen.
En dan ten tweede dat cliché dat wij jullie vroeger zo gekleineerd hebben, daar word ik pas echt ziek van. Toen wij in eerste zaten, is er bij mijn weten nooit gelachen met het toenmalige FC Denderleeuw, meer zelfs, jullie werden zowat als de sympathieke buur aanzien. Wel, het sympathieke was er vaneigest rap af toen wij naar derde zakten en ze in Denderleeuw triomfantelijk stonden te verkondigen dat ze nu definitief de ploeg van de Denderstreek waren. Als wij jullie vroeger nog maar voor de helft zo gekleineerd hebben als jullie bij ons de voorbije twee jaar, dan zou ik je volledig gelijk moeten geven. Maar dat kan ik dus niet, want ik zie nog steeds niet waar wij jullie ooit zo zouden gekleineerd hebben.

10 Jan 2007, 9:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 711