|
|
| Pagina 29 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: ones fan, always fan schreef: borre31 schreef: voor alle duidelijkheid (ik heb da van da filmke eerst gezegd ) ik heb iets tegen de dikkenekken manier van u gastjes ... fans singing enz en achter iedere match oh wat zijn ze stil ... precies of jullie zingen nooit tis stil aan de overkant en van die zaken. Het probleem bij vele (niet alle) aalstsupporters is dat alles toegelaten is als ze het zelf zingen, maar als er met hun eens gespot wordt dan mag het niet meer. Wie lacht kan uitgelachen worden als het minder goed gaat. Dat hebben jullie nu voor. Jullie behandelen ons nog altijd als dat kleine clubje, maar we staan 2 reeksen hoger! Over toeschouwersaantallen enzo leutelen om toch maar te bewijzen dat jullie 'beter' zijn kan dan ook als dikkenekken overkomen. Maar als het er van aalst zijn heb je er geen problemen mee zeker? Ieder heeft zijn club en zijn eigenheid. Hadden jullie ons vroeger niet zo gekleineerd (toen we juist in 2de zaten, toen we uit 2de zakte enz) zou het nu in de andere richting ook een pak minder zijn. Nuja, zelf gezocht hé. Zolang het bij woorden blijft heb ik daar geen problemen mee, maar de andere feiten die hier zijn aangehaald is een andere manier van denken en doen. Ik vind dat je hier serieus uitpakt met enkele clichés die ronduit op niks slaan hoor. Ten eerste laat je dus uitschijnen alsof wij ons nog steeds zoveel beter voelen dan jullie, terwijl het vooral in Denderleeuw is dat de hoogheidswaanzin zwaar toeslaat dit seizoen en terwijl er te pas en te onpas gelachen wordt met het feit dat wij in vierde zitten en dat het maar de meest logische zaak van de wereld is dat wij op weg zijn om kampioen te worden. Ik denk dus echt niet dat in Aalst is dat ze dit seizoen als dikkenekken overkomen. En dan ten tweede dat cliché dat wij jullie vroeger zo gekleineerd hebben, daar word ik pas echt ziek van. Toen wij in eerste zaten, is er bij mijn weten nooit gelachen met het toenmalige FC Denderleeuw, meer zelfs, jullie werden zowat als de sympathieke buur aanzien. Wel, het sympathieke was er vaneigest rap af toen wij naar derde zakten en ze in Denderleeuw triomfantelijk stonden te verkondigen dat ze nu definitief de ploeg van de Denderstreek waren. Als wij jullie vroeger nog maar voor de helft zo gekleineerd hebben als jullie bij ons de voorbije twee jaar, dan zou ik je volledig gelijk moeten geven. Maar dat kan ik dus niet, want ik zie nog steeds niet waar wij jullie ooit zo zouden gekleineerd hebben. m.a.w. de vicieuze cirkel zal alleen nog maar erger worden, zeker als EA terug naar de top gaat |
| 10 Jan 2007, 11:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: Ik vind dat je hier serieus uitpakt met enkele clichés die ronduit op niks slaan hoor. Ten eerste laat je dus uitschijnen alsof wij ons nog steeds zoveel beter voelen dan jullie, terwijl het vooral in Denderleeuw is dat de hoogheidswaanzin zwaar toeslaat dit seizoen en terwijl er te pas en te onpas gelachen wordt met het feit dat wij in vierde zitten en dat het maar de meest logische zaak van de wereld is dat wij op weg zijn om kampioen te worden. Ik denk dus echt niet dat in Aalst is dat ze dit seizoen als dikkenekken overkomen. En dan ten tweede dat cliché dat wij jullie vroeger zo gekleineerd hebben, daar word ik pas echt ziek van. Toen wij in eerste zaten, is er bij mijn weten nooit gelachen met het toenmalige FC Denderleeuw, meer zelfs, jullie werden zowat als de sympathieke buur aanzien. Wel, het sympathieke was er vaneigest rap af toen wij naar derde zakten en ze in Denderleeuw triomfantelijk stonden te verkondigen dat ze nu definitief de ploeg van de Denderstreek waren. Als wij jullie vroeger nog maar voor de helft zo gekleineerd hebben als jullie bij ons de voorbije twee jaar, dan zou ik je volledig gelijk moeten geven. Maar dat kan ik dus niet, want ik zie nog steeds niet waar wij jullie ooit zo zouden gekleineerd hebben. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Jan 2007, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: ge moet hier maar iets posten met een woord in dat nog maar een beetje op dender lijkt, en die mannen staan hier preken te geven over ons gedrag, hoe wij op hen neerkeken vroeger, nu en in de toekomst, dat zij nu toch wel de ploeg van de denderstreek zijn, dat ze vorig jaar sportief de betere waren,.... ja gelijk as vant jaar zeker Da blijft daar ni duren, let erop Alé marcel, zeg gij nekeer iet jong _________________
|
| 10 Jan 2007, 11:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bomber schreef: ge moet ne keer zien hoe rap de marcel een antwoord post. Gij slaapt zeker voor uw scherm, ingelogd op onze site, en met uwen vinger op F5. ![]() El Falco schreef: Alé marcel, zeg gij nekeer iet jong Na de bovenstaande quote van den Bomber durft em niks meer zeggen . |
| 10 Jan 2007, 12:21 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
El Falco schreef: Bomber schreef: ge moet hier maar iets posten met een woord in dat nog maar een beetje op dender lijkt, en die mannen staan hier preken te geven over ons gedrag, hoe wij op hen neerkeken vroeger, nu en in de toekomst, dat zij nu toch wel de ploeg van de denderstreek zijn, dat ze vorig jaar sportief de betere waren,.... ja gelijk as vant jaar zeker Da blijft daar ni duren, let erop Alé marcel, zeg gij nekeer iet jong 1 keer een penalty in de 90ste minuut en verder maken we dikwijls het verschil in het laatste kwartier omdat onze ploeg dan fysiek de betere is. Jij hebt waarschijnlijk alle wedstrijden van fcd gezien dat je hier kan zomaar kan verkondigen? Enja, ten tijde van het bekerduel (wij juist in 2de) is er zeker gezegd: da kleine clubje kan ons niks maken en van die zaken. Tja, dat zijn zaken die zijn blijven hangen. Toen jullie dan 3de gingen heeft ons toenmalig bestuur een domme uitspraak gedaan (ploeg van de streek), maar de meeste supporters hebben daar ook afstand van gedaan. |
| 10 Jan 2007, 12:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ones fan, always fan schreef: Enja, ten tijde van het bekerduel (wij juist in 2de) is er zeker gezegd: da kleine clubje kan ons niks maken en van die zaken. Tja, dat zijn zaken die zijn blijven hangen. Toen jullie dan 3de gingen heeft ons toenmalig bestuur een domme uitspraak gedaan (ploeg van de streek), maar de meeste supporters hebben daar ook afstand van gedaan. Toch vind ik dat jullie iets te graag calimero spelen en altijd in de rol willen kruipen van het slachtoffer dat vroeger altijd zwaar onderdrukt werd door de boze buren uit Aalst, om het nu wat overdreven te stellen. Ik ben eerlijk gezegd pas iets tegen Denderleeuw beginnen hebben toen jullie zelf begonnen ambetant te doen tegen ons hoor. Toen wij nog in eerste speelden, keek ik op teletekst altijd wat jullie gedaan hadden en was ik zelfs content toen jullie gewonnen hadden. Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt blij ben als jullie verloren hebben, zoals jullie dat ongetwijfeld zijn als wij verloren hebben. |
| 10 Jan 2007, 12:30 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Bartos schreef: ones fan, always fan schreef: Enja, ten tijde van het bekerduel (wij juist in 2de) is er zeker gezegd: da kleine clubje kan ons niks maken en van die zaken. Tja, dat zijn zaken die zijn blijven hangen. Toen jullie dan 3de gingen heeft ons toenmalig bestuur een domme uitspraak gedaan (ploeg van de streek), maar de meeste supporters hebben daar ook afstand van gedaan. Toch vind ik dat jullie iets te graag calimero spelen en altijd in de rol willen kruipen van het slachtoffer dat vroeger altijd zwaar onderdrukt werd door de boze buren uit Aalst, om het nu wat overdreven te stellen. Ik ben eerlijk gezegd pas iets tegen Denderleeuw beginnen hebben toen jullie zelf begonnen ambetant te doen tegen ons hoor. Toen wij nog in eerste speelden, keek ik op teletekst altijd wat jullie gedaan hadden en was ik zelfs content toen jullie gewonnen hadden. Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt blij ben als jullie verloren hebben, zoals jullie dat ongetwijfeld zijn als wij verloren hebben. Ik heb hetzelfde gevoel. Tot die bekermatch keek ik altijd naar wat aalst had gedaan en hoopte ik dat ze wonnen. Daarna is het omgeslaan. Ik zeg niet dat die jou is, maar toch door vele aalst supporters die toen met ons lachte en ons behandelde als dat kleine clubje jullie niets kon doen. Toen we dan ineens boven jullie stonden werd er in de omgekeerde richting gelachen. Toch logisch? Het is sindsdien echter enkel nog verergerd langs beide kanten. |
| 10 Jan 2007, 12:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bartos schreef: Bomber schreef: ge moet ne keer zien hoe rap de marcel een antwoord post. Gij slaapt zeker voor uw scherm, ingelogd op onze site, en met uwen vinger op F5. ![]() El Falco schreef: Alé marcel, zeg gij nekeer iet jong Na de bovenstaande quote van den Bomber durft em niks meer zeggen .Bwa, ik heb één van mijn gezanten gestuurd om den boel hier wat in het oog te houden. Voor de rest heb ik nog weinig zin om op de reacties van de laatste 2-3 bladzijden te reageren: die discussie gaat het doel van deze topic eigenlijk voorbij. Het ludieke van vroeger is er allang niet meer bij, het draait toch altijd uit op hetzelfde. |
| 10 Jan 2007, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik blijf er bij... het feit dat het bij ons wa minder ging en er nu terug bovenop komen kleurt alleen maar onze geschiedenis en draagt er toe bij dat echte supporters van andere clubs altijd het nodige respect zullen tonen (wat niet van iedereen kan gezegd worden).
Naar mijn mening is het bij Dender nu hoogmoed voor de val want dat zaakje blijft niet duren, ik gun hun momenten want ze zullen toch snel weer behoren tot vervlogen tijden, er is immers maar één club in de streek, en we weten allemaal wie het is, welke kleuren ze heeft en wat voor een geweldige massa die club aanmoedigt _________________
|
| 10 Jan 2007, 14:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Toch vind ik dat jullie iets te graag calimero spelen en altijd in de rol willen kruipen van het slachtoffer dat vroeger altijd zwaar onderdrukt werd door de boze buren uit Aalst, om het nu wat overdreven te stellen. Ik ben eerlijk gezegd pas iets tegen Denderleeuw beginnen hebben toen jullie zelf begonnen ambetant te doen tegen ons hoor. Toen wij nog in eerste speelden, keek ik op teletekst altijd wat jullie gedaan hadden en was ik zelfs content toen jullie gewonnen hadden. Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt blij ben als jullie verloren hebben, zoals jullie dat ongetwijfeld zijn als wij verloren hebben. Hier sluit ik me volledig bij aan |
| 10 Jan 2007, 15:27 |
|
|
Bomber schreef: wat die dikke boullet van dender bij ons wel doet ![]() ![]() |
| 10 Jan 2007, 18:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
test, test... ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Jan 2007, 18:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
wat die dikke boullet van dender bij ons wel doet
[/quote]
ja denne dikke ij ga ook atij nor club brugge koen of kweeni just oe dattem noemt mor das een irritant ventje ze !! ![]() _________________ ![]()
|
| 10 Jan 2007, 18:59 |
|
|
Freak
wij konden vroeger niet met hen gelachen hebben want ze bestonden nog niet.
|
| 10 Jan 2007, 21:49 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 05 Apr 2006, 23:03 Berichten: 57 |
johny schreef: wat die dikke boullet van dender bij ons wel doet ![]() ja denne dikke ij ga ook atij nor club brugge koen of kweeni just oe dattem noemt mor das een irritant ventje ze !! [/quote]
Ja besteken die " dikke boulet " asment zoei megen oitdrikken diejen volgt ons oeveraal... Al gezien in Deinze, Doornik en ask mij nie vergis zelfs dees seizoen zelfs al isj mor kaan mij nie goe herinneren welke match!!! Diejen verdientj neker e pak asget mij vroagt! |
| 10 Jan 2007, 23:33 |
|
| Pagina 29 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 711 Volgende |