|
|
| Pagina 304 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 302 303 304 305 306 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Tifo-actie bij Antwerp
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Jan 2007, 17:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Tifo-actie bij Antwerp Wie offert er zich op volgende zondag ? |
| 11 Jan 2007, 17:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Casual1919 schreef: Tifo-actie bij Antwerp Wie offert er zich op volgende zondag ?Haha, maar dan moeten jullie wel allemaal naar de zit komen he
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Jan 2007, 17:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
janos schreef: placietjen schreef: pffffft, om half 2 men eerste examen van 2007. Vorig jaar was ik gebuisd bij Kruithof. Succes, en Roeckie ook, zaterdag bij vennootschapsbelasting zal ik degene zijn die succes nodig heb. ![]() Maar misschien sprokkel ik wel 2 tientjes. Zaterdagnamiddag samen met Janos en Roeckie vennootschapsbelasting, in principe moet dat bij mij wel makkelijk gaan, maar 'k ga niet veel goesting hebben om iets dat ik al ooit volledig gezien heb nu nog keer te leren... _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Jan 2007, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Tommeke op Denderforum schreef: bericht aan piwi en stijn dees moede gijle roepen original (piwi of stijn) originals (supporters) wij zijn fc supporters (piwi of stijn) wij zijn fc supporters (supporters) trots van de denderstreek (piwi of stijn) trots van de dender streek (supporters) come on fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) come one fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) en dan allemaal dees http://www.youtube.com/watch?v=7Ls_G1L_ktg en meedoen allemaal e Iets zegt me dat ik dit nog al heb gehoord ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Jan 2007, 18:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Tommeke op Denderforum schreef: bericht aan piwi en stijn dees moede gijle roepen original (piwi of stijn) originals (supporters) wij zijn fc supporters (piwi of stijn) wij zijn fc supporters (supporters) trots van de denderstreek (piwi of stijn) trots van de dender streek (supporters) come on fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) come one fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) en dan allemaal dees http://www.youtube.com/watch?v=7Ls_G1L_ktg en meedoen allemaal e Iets zegt me dat ik dit nog al heb gehoord ... ![]() oh my god jonges. Kan het zieliger? De belachelijkste ploeg van gans de wereld is da. Van 'stot er hoar op' zingen ze ginder ook. Geen woorden voor hoe onvoorstelbaar belachelijk die zijn. |
| 11 Jan 2007, 18:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Die manne van denderdingskes kunne zeker ni af dak vorige zaterdag ne supporter van hen in zijnen blote flikker heb gezet in tmidden van e café Voor het gore verhaal,gelieve mij te pm'en ![]() _________________
|
| 11 Jan 2007, 19:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
rivelinho schreef: Casual1919 schreef: Tommeke op Denderforum schreef: bericht aan piwi en stijn dees moede gijle roepen original (piwi of stijn) originals (supporters) wij zijn fc supporters (piwi of stijn) wij zijn fc supporters (supporters) trots van de denderstreek (piwi of stijn) trots van de dender streek (supporters) come on fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) come one fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) en dan allemaal dees http://www.youtube.com/watch?v=7Ls_G1L_ktg en meedoen allemaal e Iets zegt me dat ik dit nog al heb gehoord ... ![]() oh my god jonges. Kan het zieliger? De belachelijkste ploeg van gans de wereld is da. Van 'stot er hoar op' zingen ze ginder ook. Geen woorden voor hoe onvoorstelbaar belachelijk die zijn. Dender is gewoon het synoniem bij uitstek van ZIELIG. Triestig publiek Triestig publiek ! ongelofelijk hoe jaloers die zijn, altijd maar afgeven op ons maar ondertussen met bandieri's van Anti E.Aalst en al onze liekes pikken... maarja, ze moeten naar iemand opkijken hé, als sfeerloze ploeg aan kop van tweede |
| 11 Jan 2007, 21:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jeroen schreef: rivelinho schreef: Casual1919 schreef: Tommeke op Denderforum schreef: bericht aan piwi en stijn dees moede gijle roepen original (piwi of stijn) originals (supporters) wij zijn fc supporters (piwi of stijn) wij zijn fc supporters (supporters) trots van de denderstreek (piwi of stijn) trots van de dender streek (supporters) come on fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) come one fc (piwi of stijn) come on fc (supporters) en dan allemaal dees http://www.youtube.com/watch?v=7Ls_G1L_ktg en meedoen allemaal e Iets zegt me dat ik dit nog al heb gehoord ... ![]() oh my god jonges. Kan het zieliger? De belachelijkste ploeg van gans de wereld is da. Van 'stot er hoar op' zingen ze ginder ook. Geen woorden voor hoe onvoorstelbaar belachelijk die zijn. Dender is gewoon het synoniem bij uitstek van ZIELIG. Triestig publiek Triestig publiek ! ongelofelijk hoe jaloers die zijn, altijd maar afgeven op ons maar ondertussen met bandieri's van Anti E.Aalst en al onze liekes pikken... maarja, ze moeten naar iemand opkijken hé, als sfeerloze ploeg aan kop van tweede en hoe ze daar weeral 'trots van de denderstreek' tussenzetten. Als dat de trots van de denderstreek is verhuis ik naar Limburg ![]() |
| 11 Jan 2007, 21:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
[quote="Jeroen
en hoe ze daar weeral 'trots van de denderstreek' tussenzetten. Als dat de trots van de denderstreek is verhuis ik naar Limburg [/quote]
As ge van nie beter wetj hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 11 Jan 2007, 21:56 |
|
|
Duivelke
Amai gijle zijt wel allemaal neig anti-dender geworden vroeger was toch e anders kanek mij herinnere dan gingek nog is naar alle 2 gaan zien en werd er positief over elkaar gepraat nu blijkbaar nimeer!
|
| 11 Jan 2007, 23:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
steamerboy schreef: Amai gijle zijt wel allemaal neig anti-dender geworden vroeger was toch e anders kanek mij herinnere dan gingek nog is naar alle 2 gaan zien en werd er positief over elkaar gepraat nu blijkbaar nimeer! Bwa tegenover denderleeuw hadden we nog een sympathie... mja wat niet meer bestaat kunt ge niet meer sympathiek vinden e _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 11 Jan 2007, 23:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iemand trouwens Steven Van Herreweghe bezig gezien in de slimste mens gisteren en eergisteren ? Die pee komt van Aalst en zit ons daar gans den tijd belachelijk te maken !
|
| 11 Jan 2007, 23:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Iemand trouwens Steven Van Herreweghe bezig gezien in de slimste mens gisteren en eergisteren ? Die pee komt van Aalst en zit ons daar gans den tijd belachelijk te maken ! had zen kop nog niet gezien (had em alleen nog maar gehoord) en ik kon hem al niet af... met zen uitspraken te horen ist er niet op verbetert. 'k vind dat de meer bekendere mensen uit de streek veelal bekend willen worden door Aalst (stad, club, noem maar op) en eens ze bekend zijn krijgen ze blijkbaar het in hun ster en doen ze niets anders dan zich er tegen keren. Das ook wel een rage tegen woordig om populair te zijn op tv moet ge TEGEN zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Jan 2007, 23:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Amaai kwaster bijna ingelopen... Maar 2 vriendelijk supporters van dender da kan nie e... Geef het maar op wie ister ier met ons voeten aan het spelen
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 11 Jan 2007, 23:39 |
|
| Pagina 304 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 302 303 304 305 306 … 885 Volgende |