de Dendertopic - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Reserve

Bartos schreef:
ones fan, always fan schreef:
Enja, ten tijde van het bekerduel (wij juist in 2de) is er zeker gezegd: da kleine clubje kan ons niks maken en van die zaken. Tja, dat zijn zaken die zijn blijven hangen. Toen jullie dan 3de gingen heeft ons toenmalig bestuur een domme uitspraak gedaan (ploeg van de streek), maar de meeste supporters hebben daar ook afstand van gedaan.

Toch vind ik dat jullie iets te graag calimero spelen en altijd in de rol willen kruipen van het slachtoffer dat vroeger altijd zwaar onderdrukt werd door de boze buren uit Aalst, om het nu wat overdreven te stellen. Ik ben eerlijk gezegd pas iets tegen Denderleeuw beginnen hebben toen jullie zelf begonnen ambetant te doen tegen ons hoor. Toen wij nog in eerste speelden, keek ik op teletekst altijd wat jullie gedaan hadden en was ik zelfs content toen jullie gewonnen hadden. Ik geef eerlijk toe dat ik nu echt blij ben als jullie verloren hebben, zoals jullie dat ongetwijfeld zijn als wij verloren hebben.

Veel zullen ze dan nog ni moeten lachen hebben :shock: :shock:

11 Jan 2007, 10:27
forumlegende

Even iets anders ,

'n SK Eremobdegem ligt qua infrastructuur heel dicht bij den denjer en zondag is er ook nen derby
tegen FCD :mrgreen: .

Dit even ter info voor de Erembodegemnaren die misschien niet naar den Eendracht zouden gaan
en nu eens voor den denjerderby opteren, op stapafstand van hun woonst.
(Ajoin, Tom, Jeroen, Belgian :mrgreen: iron
enz...)

ikke , als oud fcd :mrgreen: speler, heb wel mijn keuze al gemaakt.

11 Jan 2007, 11:12
forumlegende

Leeftijd: 45
laat je ploeg maar in de steek...

11 Jan 2007, 13:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
jowwan schreef:
Even iets anders ,

'n SK Eremobdegem ligt qua infrastructuur heel dicht bij den denjer en zondag is er ook nen derby
tegen FCD :mrgreen: .

Dit even ter info voor de Erembodegemnaren die misschien niet naar den Eendracht zouden gaan
en nu eens voor den denjerderby opteren, op stapafstand van hun woonst.
(Ajoin, Tom, Jeroen, Belgian :mrgreen: iron
enz...)

ikke , als oud fcd :mrgreen: speler, heb wel mijn keuze al gemaakt.

Kém oeik efkes getwoifeld, moin broer zoine kleinen speljt bé den SK. Mor zoe een belangroike match as tegen Temse willek toch nie missen zelle.

11 Jan 2007, 17:43
Freak

Tommeke op Denderforum schreef:
bericht aan piwi en stijn

dees moede gijle roepen

original (piwi of stijn)

originals (supporters)

wij zijn fc supporters (piwi of stijn)

wij zijn fc supporters (supporters)

trots van de denderstreek (piwi of stijn)

trots van de dender streek (supporters)

come on fc (piwi of stijn)

come on fc (supporters)

come one fc (piwi of stijn)

come on fc (supporters)

en dan allemaal dees http://www.youtube.com/watch?v=7Ls_G1L_ktg

en meedoen allemaal e

Iets zegt me dat ik dit nog al heb gehoord ... :huh: :fluit:

11 Jan 2007, 18:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
da filmke ga nie, das duitse bundesliga waarschijnlijk en da pakken ze er af omdat dat zonder toestemming van den duitse bond ofzo is zeker... wel dwaas :dom: , mijn filmke van schalke 04 stond er ook op maar helaas eraf genomen :boks: :dom:

11 Jan 2007, 18:52
Duivelke

Tegenwoordig doet iedereen da toch liekes ''pikken'', gans belgie eeft da lieken van mechelen(panat. horto magiko) ook overgenomen e, mss hadden ze bij fc inderdaad wa meer moeite kunnen doen om er toch een iets meer originele tekst op te zetten.

11 Jan 2007, 19:53
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
:lol:
Die manne van denderdingskes kunne zeker ni af dak vorige zaterdag ne supporter van hen in zijnen blote flikker heb gezet in tmidden van e café :haha: Voor het gore verhaal,gelieve mij te pm'en :lol:

11 Jan 2007, 20:00
Freak

steamerboy schreef:
Tegenwoordig doet iedereen da toch liekes ''pikken'', gans belgie eeft da lieken van mechelen(panat. horto magiko) ook overgenomen e, mss hadden ze bij fc inderdaad wa meer moeite kunnen doen om er toch een iets meer originele tekst op te zetten.

Eendracht vervangen voor Denderleeuw of iets dergelijks en die mannen hebben een nieuw liedje.
Maar verder zijn onze supporters een bende marginalen die voor niets goed zijn.

Wannabee-marginalen zijn het dus :fluit: :grijns:

11 Jan 2007, 20:02
Duivelke

Casual1919 schreef:
steamerboy schreef:

Eendracht vervangen voor Denderleeuw of iets dergelijks en die mannen hebben een nieuw liedje.

Hmm marginale zen jullie zeker niet! jullie filmkes op youtube zijn vrij indrukwekkend! maar ook ni overdrijve vindek gewoon, tegenwoordig wordt het overal gedaan!

11 Jan 2007, 20:04
Duivelke

Leeftijd: 44
Stijn schreef:
Die manne van denderdingskes kunne zeker ni af dak vorige zaterdag ne supporter van hen in zijnen blote flikker heb gezet in tmidden van e café :haha: Voor het gore verhaal,gelieve mij te pm'en :lol:

Gelieve het volledige verhaal te vertellen... Die supporter van ons heeft dan wel zijn gat afgekuist met uwe sjaal van VCEA 2002 :mrgreen: (naar ik vernomen heb).

11 Jan 2007, 20:41
forumlegende

Leeftijd: 38
wij schreef:
Stijn schreef:

Gelieve het volledige verhaal te vertellen... Die supporter van ons heeft dan wel zijn gat afgekuist met uwe sjaal van VCEA 2002 :mrgreen: (naar ik vernomen heb).

Ja, ik geef het toe, ik ben er fier op! Zulke dingen gebeuren blijkbaar allemaal in de gemeente waar ik woon! :zot: :zot: :zot:

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

11 Jan 2007, 20:47
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
Wat ne mens ni allemaal doet onder invloed e :grijns:
Tgrappigste van allemaal is dak nog meer als 6 pinten gekregen heb, aléja daarvoor zoude nog nekeer enen zijn broek aftrekken e :zat:

11 Jan 2007, 20:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
steamerboy schreef:
Casual1919 schreef:
steamerboy schreef:

Hmm marginale zen jullie zeker niet! jullie filmkes op youtube zijn vrij indrukwekkend! maar ook ni overdrijve vindek gewoon, tegenwoordig wordt het overal gedaan!

Dender is gewoon een plastieken Club ! Ik zou nooit maar dan ook nooit voor zo'n gedrocht kunnen supporteren, ze mogen dan nog zo een goede ploeg hebben. "The Originals" zijn wel precies verschrikkelijk origineel dezer dagen :dans: :dans: :dans:

11 Jan 2007, 21:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
THE ORIGINALS is da nie van kv mechelen... :huh:

11 Jan 2007, 22:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 711