| Auteur |
Bericht |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
jowwan schreef: Even iets anders , 'n SK Eremobdegem ligt qua infrastructuur heel dicht bij den denjer en zondag is er ook nen derby tegen FCD  . Dit even ter info voor de Erembodegemnaren die misschien niet naar den Eendracht zouden gaan en nu eens voor den denjerderby opteren, op stapafstand van hun woonst. (Ajoin, Tom, Jeroen, Belgian  iron enz...) ikke , als oud fcd  speler, heb wel mijn keuze al gemaakt.
Ik heb geen seconde getwijfeld hoor, ben de laatste jaren één keer gaan zien naar den derby en dat was toen EA niet moest spelen.. Anders krijgt Den Iendracht altijd de voorkeur hoor..
en Dirk, hoe noemt u broer zijnen zoon dan ?
|
| 11 Jan 2007, 22:57 |
|
 |
|
steamerboy
Duivelke
|
belgianiron schreef: THE ORIGINALS is da nie van kv mechelen... 
The Originals bestaat al e paar jaar zenne das zeker ni gepikt!
|
| 11 Jan 2007, 22:58 |
|
 |
|
Gelbe_wand
Nationale Ploeg
|
mij kan da nie schelen ze vriend wa da ge uitsteekt, een fusieclub krijgt mijn aandacht nie, de ziel en trots van de club is er nie meer (als ze er al was  )
alle "fans" van dender komen omda ze op kop spelen, zet ze in 3de klasse op een degradatieplaats en er komt geen kat zien!!! Wij hebben altijd ons volk gehad in 1ste, 2de, 3de en nu zelfs in 4de da zie ik weinig clubs ons nadoen en zeker fc dender nie 
|
| 11 Jan 2007, 23:02 |
|
 |
|
steamerboy
Duivelke
|
belgianiron schreef: mij kan da nie schelen ze vriend wa da ge uitsteekt, een fusieclub krijgt mijn aandacht nie, de ziel en trots van de club is er nie meer (als ze er al was  ) alle "fans" van dender komen omda ze op kop spelen, zet ze in 3de klasse op een degradatieplaats en er komt geen kat zien!!! Wij hebben altijd ons volk gehad in 1ste, 2de, 3de en nu zelfs in 4de da zie ik weinig clubs ons nadoen en zeker fc dender nie 
Nee da zeg ik ni op vlak van supporters is aalst gewoon de club van de denderstreek, fc heeft vooral voetbalLIEFHEBBERS en minder echte supporters da komt ook omda ze nog geen traditie en geschiedenis hebben, die zijn ze nu trouwens een beetje proberen te creëren. Maar ge moet ook ni altijd zo direct u anti-fusie gevoelens bovenhalen e. En in 3e vorig jaar had fc ook e gemiddelde van 1500 man, toch ni slecht?
|
| 11 Jan 2007, 23:07 |
|
 |
|
Gelbe_wand
Nationale Ploeg
|
proficiat olé!!!
ge krijgt gelijk, er zitten positieve dingen in, moe nie altijd slecht zijn he 
|
| 11 Jan 2007, 23:11 |
|
 |
|
steamerboy
Duivelke
|
belgianiron schreef: proficiat olé!!! ge krijgt gelijk, er zitten positieve dingen in, moe nie altijd slecht zijn he 
mo ge moet mij geen gelijk geven ze kzeg gewoon mijn ged8 meer ni, en ik begrijp ni goe waarom gijle precies zo agressief achter jullie pc zitten (sommige toch), tis nen dendertopic logisch da ge dan is een reactie krijgt van de kant van dender e, ale voor zover ik dendersupp. ben!
|
| 11 Jan 2007, 23:15 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
steamerboy schreef: belgianiron schreef: mij kan da nie schelen ze vriend wa da ge uitsteekt, een fusieclub krijgt mijn aandacht nie, de ziel en trots van de club is er nie meer (als ze er al was  ) alle "fans" van dender komen omda ze op kop spelen, zet ze in 3de klasse op een degradatieplaats en er komt geen kat zien!!! Wij hebben altijd ons volk gehad in 1ste, 2de, 3de en nu zelfs in 4de da zie ik weinig clubs ons nadoen en zeker fc dender nie  Nee da zeg ik ni op vlak van supporters is aalst gewoon de club van de denderstreek, fc heeft vooral voetbalLIEFHEBBERS en minder echte supporters da komt ook omda ze nog geen traditie en geschiedenis hebben, die zijn ze nu trouwens een beetje proberen te creëren. Maar ge moet ook ni altijd zo direct u anti-fusie gevoelens bovenhalen e. En in 3e vorig jaar had fc ook e gemiddelde van 1500 man, toch ni slecht?
als ze allemaal zoals gij zouden zijn zouden wij hier dan ook ni over Denderfusie zitten te leuteren, het probleem is dat men daar niet kan zwijgen over ons, ons voortduren zit te kleineren, en met hun belachelijke ploeg van de denderstreek.
Na eind vorig seizoen en vooral dit seizoen heeftFCVDEHAZERTY gewoon volledig afgedaan, niks maar dan ook niks zal ik ooit nog moeten weten van dat dorpken..
Spijtig dat de volgende confrontatie tussen de 2 ploegen ni voor direct zal zijn 
|
| 11 Jan 2007, 23:16 |
|
 |
|
steamerboy
Duivelke
|
Mo bedoelt ge dan de spelers of de supp. want as ge die 2 piemels bedoelt die ier altijd op ulle forum zitte PIWI en NURI begrijp ik et wel ma daar moeje ni op letten ze, laat die manne gwn gelukig zijn aja. En ge moet ni denke dat da altijd verschillende dendersupp. zijn ze want die emme verschilde accounts volges mij!
Moja kom altijd goe overeen me aalst-supp. danek ken.
En MOMENTEEL zijn we et over 1 ding eens
De ploeg van de denderstreek kwa supp. --> EA
De ploeg van de denderstreek kwa sportieve prestaties --> dender
|
| 11 Jan 2007, 23:23 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
steamerboy schreef: Mo bedoelt ge dan de spelers of de supp. want as ge die 2 piemels bedoelt die ier altijd op ulle forum zitte PIWI en NURI begrijp ik et wel ma daar moeje ni op letten ze, laat die manne gwn gelukig zijn aja. En ge moet ni denke dat da altijd verschillende dendersupp. zijn ze want die emme verschilde accounts volges mij!
Moja kom altijd goe overeen me aalst-supp. danek ken. En MOMENTEEL zijn we et over 1 ding eens De ploeg van de denderstreek kwa supp. --> EA De ploeg van de denderstreek kwa sportieve prestaties --> dender
daar is iedereen het mee eens denk ik 
|
| 11 Jan 2007, 23:25 |
|
 |
|
steamerboy
Duivelke
|
Mo ge ziet alle supp. van fc zijn toch nog ni zo slecht e  , ni dak zoveel gon zien ze, zo intressant ist daar ook weer ni(me die fanfare enal) mo af en toe ziet ge daar wel schoone voetbal, toch de laatste jaren ale!
|
| 11 Jan 2007, 23:28 |
|
 |
|
aspire
|
yo de manne van den eendracht ben ook dender fan maar kheb diep respect voor aalst wat die ploeg al meegemaakt heeft man man
kwens ulle vooral nog een goe jaar toe en den titel in ieder geval aalst is geen ploeg voor 4e klasse op zen minst 2e
tot binnen een paar jaar voor den derby e manne
bw vraagje
demba waar speelt diene ergens nu :)
|
| 11 Jan 2007, 23:33 |
|
 |
|
The Blackwans
Freak
|
Dender heeft blijkbaar ook sympathieke supporters. Wel heb je ooit ...
Deze zijn natuurlijk altijd welkom !
(@ Aspire ; volgens mij zit Demba in Griekenland ergens)
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies
|
| 11 Jan 2007, 23:45 |
|
 |
|
aspire
|
Casual1919 schreef: Dender heeft blijkbaar ook sympathieke supporters. Wel heb je ooit ...
Deze zijn natuurlijk altijd welkom !
(@ Aspire ; volgens mij zit Demba in Griekenland ergens)
ok merci :)
alle manne nog veel geluk en tot de volgende e 
|
| 12 Jan 2007, 2:01 |
|
 |
|
Gelbe_wand
Nationale Ploeg
|
volgens mij is da 1ne gast me 5 e-mail adressen da probeert goe over te komen, denk ik he 
|
| 12 Jan 2007, 2:08 |
|
 |
|
Dirk
Nationale Ploeg
|
Jeroen schreef: [
Ik heb geen seconde getwijfeld hoor, ben de laatste jaren één keer gaan zien naar den derby en dat was toen EA niet moest spelen.. Anders krijgt Den Iendracht altijd de voorkeur hoor..
en Dirk, hoe noemt u broer zijnen zoon dan ?
Sven De Coninck
|
| 12 Jan 2007, 6:02 |
|
|