den beker - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 32
 den beker 
Auteur Bericht
Duivelke

ze hebben er toch iets meer 2 bussen waren er toen, hebet net na gevraagd, da was ook juist de periode van dexames want ik was diene avond juist aan streven tot en met. Mo over supp. moetik ni discusiere me ulle want het grote deel van wa gijle zegt is juist, soms licht overdreven!

11 Jan 2007, 23:26
Reserve

Jeroen schreef:
steamerboy schreef:
belgianiron schreef:
Das 1ne keer da ge is veel volk meepakt, op den topper op antwerp was het nie vet, nu zijn het gewoon succesupporters, kan toch nie anders, de meeste da nu meegaan zullen anders nie komen zien, ben ik 100% zeker van!!! :fluit:

100 percent mee eens, mor das toch chic voor een ploeg die just uit 3e komt. En op Antwerp hebbek gehoord da er 300 man was, mja fc eeft ook maar 1 supp.club e dus rekent uit e oeveel er dan ni me de auto moeten gaan!

precies of er geen extra bus zou ingelegd worden :D .

300 échte supporters hebben ze daar dus. Ploeg van de denderstreek :haha:

Dat is het probleem bij ons. De welkom legt nooit meer dan 1 bus in, zelfs al is er vraag naar. Als de originals dan eens een extra bus inlegt zit die meteen vol. Dus het is niet dat er geen vraag naar is, maar de welkom wil gewoon geen 2 bussen inleggen. Spijtige zaak want hierdoor missen een aantal supporters toch verplaatsingen als ze geen vervoer vinden.

12 Jan 2007, 0:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
pakt den trein he of ga per auto, als ge echt supp zijt wilt ge toch niks missen van u club zeker, wa is da nu???? :dom: :dom:

12 Jan 2007, 1:05
Nationale Ploeg

heb ik ook al zitten denken, ma ik denk ook dat het succes snel kan gedaan zijn! :fluit:

12 Jan 2007, 1:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
ones fan, always fan schreef:
Jeroen schreef:
steamerboy schreef:
belgianiron schreef:
Das 1ne keer da ge is veel volk meepakt, op den topper op antwerp was het nie vet, nu zijn het gewoon succesupporters, kan toch nie anders, de meeste da nu meegaan zullen anders nie komen zien, ben ik 100% zeker van!!! :fluit:

100 percent mee eens, mor das toch chic voor een ploeg die just uit 3e komt. En op Antwerp hebbek gehoord da er 300 man was, mja fc eeft ook maar 1 supp.club e dus rekent uit e oeveel er dan ni me de auto moeten gaan!

precies of er geen extra bus zou ingelegd worden :D .

300 échte supporters hebben ze daar dus. Ploeg van de denderstreek :haha:

Dat is het probleem bij ons. De welkom legt nooit meer dan 1 bus in, zelfs al is er vraag naar. Als de originals dan eens een extra bus inlegt zit die meteen vol. Dus het is niet dat er geen vraag naar is, maar de welkom wil gewoon geen 2 bussen inleggen. Spijtige zaak want hierdoor missen een aantal supporters toch verplaatsingen als ze geen vervoer vinden.

Da is wel absurd da ne supportersclub genen tweeden bus zou inleggen als de vraag groter is :zot: Ik ga altijd met de spionkop vredeplein mee, ben er lid, het zou toch niet kunnen als de bus vol zou zijn er een deel van de leden ni mee kunnen? :roll:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

12 Jan 2007, 1:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
denk niet dat er op Denderleeuw (dat is geen verwijt) een georganiseerde supportersclub is, maw ze hebben ook geen leden in de vorm zoals dat bij de meeste suppclubs hier het geval is. Het is daar waarschijnlijk het principe, den eerste die inschrijft gaat mee en de rest moet dan een andere oplossing zoeken. Moest ik supporter zijn van Dender ik smeedde het ijzer nu toch dat het heet is. Stel nu dat ge volgend jaar in 1ste zit hebt ge direkt een streepje voor. Garantie dat jouw georganiseerde supportersclub elke week zen bus kan inleggen dan.

12 Jan 2007, 10:24
Rode kaart
Rode kaart

placietjen schreef:
denk niet dat er op Denderleeuw (dat is geen verwijt) een georganiseerde supportersclub is, maw ze hebben ook geen leden in de vorm zoals dat bij de meeste suppclubs hier het geval is. Het is daar waarschijnlijk het principe, den eerste die inschrijft gaat mee en de rest moet dan een andere oplossing zoeken. Moest ik supporter zijn van Dender ik smeedde het ijzer nu toch dat het heet is. Stel nu dat ge volgend jaar in 1ste zit hebt ge direkt een streepje voor. Garantie dat jouw georganiseerde supportersclub elke week zen bus kan inleggen dan.

Daar komt het inderdaad in het kort op neer, maar ik had dat hier al es uit de doeken gedaan. Onder onze supporters zit er weinig, om niet te zeggen niets van structuur. Ik heb die vraag al meermaals aan ons bestuur gesteld, of het niet mee een oplossing kan bedenken voor het feit dat de vraag groter is dan het aanbod en dat de Welkom slechts 1 bus wil inleggen voor zijn leden (of er nu 100 of 50 geïnteresseerd zijn, maakt niet uit), maar ze geven de hete aardappel door aan de supporters. De supporters zijn hier geen prioriteit. Wij proberen ons met de Originals wat te organiseren en hebben naar Antwerp zelf nen bus ingelegd, we zullen dat in de toekomst nog doen, maar er zitten voor de rest onder onze sups geen mensen die initiatief willen nemen. Bovendien is het zo dat er hier meer een cultuur is van met de wagen op verplaatsing te gaan ipv met de bus. Over eerste klasse moet trouwens niet gesproken worden, want dat zal toch niet het geval zijn, neem dat maar gerust van mij aan.

En wat morgen betreft: schade beperken en ons zo goed mogelijk amuseren, wat wel zal lukken.

12 Jan 2007, 11:04
Reserve

belgianiron schreef:
pakt den trein he of ga per auto, als ge echt supp zijt wilt ge toch niks missen van u club zeker, wa is da nu???? :dom: :dom:

met de trein geraak je op zaterdagavond niet terug uit antwerpen. En de meeste wagens zitten ook meestal vol. Ik heb ook al een paar keer een beroep moeten doen op wagens van iemand anders (als je zelf geen wagen of rijbewijs hebt). Ik was op antwerp aanwezig, met dank aan de originals.

12 Jan 2007, 12:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
ones fan, always fan schreef:
met de trein geraak je op zaterdagavond niet terug uit antwerpen.

Doe dan gewoon gelijk ze allemaal doen in Antwerpen en pikt nen auto hé :grijns: .

12 Jan 2007, 12:21
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Winst Anderlecht = After-party in den elegast (zodat ik weer geen opgefokte dendersups op mijn dak alleen krijg :grijns: )

12 Jan 2007, 13:59
Freak

Stijn schreef:
Winst Anderlecht = After-party in den elegast (zodat ik weer geen opgefokte dendersups op mijn dak alleen krijg :grijns: )

Ik dacht te hebben gelezen dat ze zelf een fuif geven in de buurt van hun stadion.

12 Jan 2007, 14:10
Rode kaart
Rode kaart

Stijn schreef:

Geen slecht gedacht om daar morgen nog es te passeren. :engel:

12 Jan 2007, 14:22
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Stijn schreef:

Geen slecht gedacht om daar morgen nog es te passeren. :engel:

Hopelijk zenden ze het daar live uit,anders zallek toch nog moeten blokken :fluit:

Hopelijk kunnen ze er deze keer mee lachen alsek daar met ne sjaal van RSCA sta :lol:

12 Jan 2007, 14:26
Freak

Ge kunt altijd zeggen dat het ene van FCD was maar dat de kleuren met de regen in elkaar zijn overgelopen. Met paars als resultaat :grijns:

12 Jan 2007, 14:27
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:
Ge kunt altijd zeggen dat het ene van FCD was maar dat de kleuren met de regen in elkaar zijn overgelopen. Met paars als resultaat :grijns:

Tis daar al erg genoeg,als ge nog maar subtiel vraagt "hoeveel kost da eigenlijk zo een stamnummer opkopen?" dan zit het er al op :fluit:

12 Jan 2007, 14:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 32