de Dendertopic - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Miniem

Jawadde jonges na werren ze sympathiek...

Heb maar enkele woorden ver die mannen en eer ploeg

FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF...
FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF...

Al diejen bull-shit van dender en zever en smartlapperij moe mor isj gedoon zen e seg...

Ps. Dieven slaan weer toe in voetbalkantine van fc denderdinges staater deze morgen in de gazet!
Wie heeft daar nu baat bij?
Had nu persoons in de etalage gezet dan waarde direct van nen trofee vanaf! Diejen van de grootste lul van oost-vlaanderen...

12 Jan 2007, 6:51
Rode kaart
Rode kaart

pattaboem schreef:
Moet het eerlijk toegeven: ik ben hartstikke jaloers van FC Dender, alhoewel ik niet geloof dat zij het lang zullen stand houden in eerste. Als wij terug willen naar eerste klasse, zal er absoluut geen ruimte zijn voor 2 Denderstreekploegen.

Er zijn er hier die toch wel serieeeus op de zaken vooruitlopen zenne. Volgend seizoen spelen wij gewoon terug in 2de klasse, promotie is een utopie, dat weet ieder zinnig mens. Als jullie zich op een dag in dezelfde situatie bevinden als wij nu, zullen jullie met net dezelfde problemen geconfronteerd worden als wij nu, waarbij alles rond één en hetzelfde draait, nl. geld. Volgens mij is er in 1ste klasse geen plaats voor een ploeg uit de Denderstreek, of het moet zijn met gebundelde krachten, het laatste dat iedereen wil. Verwijzen naar Roeselare, Westerlo en zo heeft helemaal geen zin: die clubs hebben lichtjaren voorsprong op clubs als de onze: Roeselare zit in een regio waar veel meer financiële mogelijkehden zijn, Westerlo is een zeldzame uitzondering.

12 Jan 2007, 11:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
misschien niet zozeer vergelijken met andere voetbalcubs, maar het voorbeeld van okapi volgen. Goed bestuur, geen MEGA sponsors (oké ze lappen er wel ferm tegen, maar toch niet te vergelijken met andere clubs) en ze doen het ook hé...

12 Jan 2007, 11:30
Rode kaart
Rode kaart

Mja, dit zijn toch 2 totaal verschillende sporten: ik denk dat er bij het voetbal toch nog wel een stukske meer komt bij kijken dan bij den basket. Ge weet trouwens ook vanwaar den Okapi komt en wat ze meegemaakt hebben eh. Er zijn al genoeg voorbeelden geweest van hoe het niet moet en dat je ambities niet hoger dan je mogelijkheden moeten reiken, of je krijgt vroeg of laat toch nog de rekening gepresenteerd. Ik hoop dat ze hier daarover es héél goed nadenken, vooraleer de stap te willen zetten naar 1ste. De meeste sups zijn op dat vlak heel erg realistisch.

12 Jan 2007, 11:35
Duivelke

marcel schreef:
Mja, dit zijn toch 2 totaal verschillende sporten: ik denk dat er bij het voetbal toch nog wel een stukske meer komt bij kijken dan bij den basket. Ge weet trouwens ook vanwaar den Okapi komt en wat ze meegemaakt hebben eh. Er zijn al genoeg voorbeelden geweest van hoe het niet moet en dat je ambities niet hoger dan je mogelijkheden moeten reiken, of je krijgt vroeg of laat toch nog de rekening gepresenteerd. Ik hoop dat ze hier daarover es héél goed nadenken, vooraleer de stap te willen zetten naar 1ste. De meeste sups zijn op dat vlak heel erg realistisch.

Ben het me u eens, maar ik ken paar mense van bestuur die wel nor 1e wille

12 Jan 2007, 15:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
steamerboy schreef:
marcel schreef:

Ben het me u eens, maar ik ken paar mense van bestuur die wel nor 1e wille

Inderdaad, ik ken alleszins al 1 invloedrijk bestuurslid (marcel weet wel op wie ik het heb ;-) ) van FCV Dender die er van droomt van eens 1 seizoen in eerste klasse te kunnen spelen.

12 Jan 2007, 15:11
Rode kaart
Rode kaart

Dan vertelt hij aan jou toch totaal andere dingen dan dat hij hier laat uitschijnen, Bartos. Ik denk dat bij de meesten in het bestuur stilaan het besef begint te komen, zeker als ze er het kostenplaatje es op nahouden. De toekomst is belangrijker dan een eenmalig avontuurtje in 1ste.

12 Jan 2007, 15:15
Iendracht.be - beheer

marcel schreef:
Dan vertelt hij aan jou toch totaal andere dingen dan dat hij hier laat uitschijnen, Bartos. Ik denk dat bij de meesten in het bestuur stilaan het besef begint te komen, zeker als ze er het kostenplaatje es op nahouden. De toekomst is belangrijker dan een eenmalig avontuurtje in 1ste.

Mja, dat verkondigt hij alleszins niet tegen mij alleen. Of het moet zijn dat hij het zegt voor de Eendrachtfans van de ploeg op de zenen te werken :grijns: .

12 Jan 2007, 15:16
Rode kaart
Rode kaart

En hij lukt daar precies goed in. :grijns:

Het zal zichzelf wel allemaal uitwijzen. Ik verwacht me sowieso aan een erg moeilijke terugronde.

12 Jan 2007, 15:22
Iendracht.be - beheer

marcel schreef:
En hij lukt daar precies goed in. :grijns:

Het zal zichzelf wel allemaal uitwijzen. Ik verwacht me sowieso aan een erg moeilijke terugronde.

Mja, dat levert al eens verhitte discussies op :grijns: . Ik zal alleszins enorm content zijn als we zondag 14 januari zijn en die verdomde match Anderlecht - Dender achter de rug is, jongens toch, ik kan der na de voorbije weken niks meer over horen, echt waar, den eersten onnozelaar die het in zijn ster krijgt me zaterdag nen SMS te sturen met den tussenstand gaat een bericht terugkrijgen waar hij enkele dagen niet goed gaat van zijn :grijns: .

12 Jan 2007, 15:25
Rode kaart
Rode kaart

En uwe nummer is? :mrgreen:

12 Jan 2007, 15:30
Iendracht.be - beheer

marcel schreef:

Don't worry, den bawa zal u wel voor zijn :grijns: .

12 Jan 2007, 15:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
marcel schreef:
Bawa heeft diene nummer ;)

12 Jan 2007, 15:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Ik wil ekik dat ook doen ze Bartos :D

12 Jan 2007, 15:32
Iendracht.be - beheer

Enkel als bij toeval den bliksem moest inslaan op het plein en er voldoende slachtoffers vallen, mag iemand me op de hoogte brengen :grijns: .

12 Jan 2007, 15:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 711