|
|
| Pagina 13 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: dienen trainer van FC Hekelgem, da's met een straat voorsprong den grootsten dikkenek die ik in mijn leven al gezien heb Hij is precies wel geen camera's gewoon. Toen ze hem filmden bij zijne peptalk naar zijn spelers toe voor de match was em precies ver aan het bleiten, het deed me wa peizen aan ne plechtige communicant die just met zijn zondags kostuum in de moor gevallen is of zo .
Ofwel was het omdat hij niet gewoon is nog nuchter te zijn met camera's in de buurt . |
| 15 Jan 2007, 12:17 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Tom schreef: marcel schreef: Al een geluk dat Anderlecht kan teren op z'n aanvallende weelde, want die verdediging is écht wel een lachertje. De pot verwijt de ketel ... Gezien hoe jullie simpel door het midden gepakt werden bij de 2-1 ? (Zoals wij bij de 0-1) Gezien hoe die ene speler van Denjer pathetisch staat the kijken hoe Pareja simpel naar binnen snijdt ? Gezien hoe vrij Frutos wel stond ? Gezien hoe we terug met een doorsteekpass in de rug van de defensie sneden bij het 2de doelpunt van Boussoufa ? Jullie zijn die verdedigende spelers voor veel geld gaan kopen. Het zijn profs en sommige zijn zelfs international en dan zo simpel op snelheid gepakt worden is niet logisch. De onzen hebben bijna allemaal nog een job naast het voetbal. Kosten beduidend minder geld en zetten zichzelf veel minder in de belangstelling. Als deschacht zegt: ik moet rode duivel zijn en dan ziet ge ze zo verdedigen tegen een 2de klasser Met zo een spelers haalt België nooit nog een EK of WK, we mogen zelfs blij zijn dat we nog winnen van san marino. |
| 15 Jan 2007, 12:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
ones fan, always fan schreef: Tom schreef: marcel schreef: Al een geluk dat Anderlecht kan teren op z'n aanvallende weelde, want die verdediging is écht wel een lachertje. De pot verwijt de ketel ... Gezien hoe jullie simpel door het midden gepakt werden bij de 2-1 ? (Zoals wij bij de 0-1) Gezien hoe die ene speler van Denjer pathetisch staat the kijken hoe Pareja simpel naar binnen snijdt ? Gezien hoe vrij Frutos wel stond ? Gezien hoe we terug met een doorsteekpass in de rug van de defensie sneden bij het 2de doelpunt van Boussoufa ? Jullie zijn die verdedigende spelers voor veel geld gaan kopen. Het zijn profs en sommige zijn zelfs international en dan zo simpel op snelheid gepakt worden is niet logisch. De onzen hebben bijna allemaal nog een job naast het voetbal. Kosten beduidend minder geld en zetten zichzelf veel minder in de belangstelling. Als deschacht zegt: ik moet rode duivel zijn en dan ziet ge ze zo verdedigen tegen een 2de klasser Met zo een spelers haalt België nooit nog een EK of WK, we mogen zelfs blij zijn dat we nog winnen van san marino.bwa, dikke bleizen als JP Vandevelde, Persoons en Franck enzo denken tegenwoordig dat de wereld rond hun draait ![]() |
| 15 Jan 2007, 13:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Persoons wordt zelfs gevolgd door Anderlecht
![]() |
| 15 Jan 2007, 13:38 |
|
|
Knaap
marcel schreef: Halloooooooooooooooo??? Wij zijn een neo-tweedeklasser, jullie werden verondersteld om met deze defensie de 2de ronde van de Champions League te halen! Het zou gralek spijtig zijn moest onze verdediging sterker zijn dan jullie aanval, de beste in België. Als we met 11 man in ons eigen goal kruipen, krijgen we er misschien 2 binnen en wint Anderlecht met 2-0 na een oersaaie match. Onze trainer verkoos om vrank en vrij te spelen, met alle risico's vandien, en hij had groot gelijk. Halllllooooooooooooo ??? Wij hebben een geheel nieuwe defensie ? We zijn onze leider achterin kwijtgespeeld ? Bovendien hebben we maar 2 centrale verdedigers en geen rechtsback. Moet onze beste centrale verdediger nog eens op de rechtsachter gaan spelen dus ook. Dus willen we ook even rekening houden met deze factoren ? Leuk van Dender dat ze met open vizier kwamen spelen. Kwam de match te goeie, zoals ik al zei. Blijf het alleen naief vinden. Als jullie zo elke week in tweede spelen verdienen jullie voetballend gezien bovenin te staan, maar verwondert me het ook sterk dat je niet meer doelpunten slikt. Dan leest een mens vandaag dat Anderlecht De Petter en Persoons volgt Enige 2 die me opvielen bij Dender waren Destorme en Coppens ![]() |
| 15 Jan 2007, 13:39 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Een geheel nieuwe defensie, die samen misschien x maal zoveel verdient als ons jaarbudget. Komaan eh zeg, de defensie is al een gans seizoen het tere punt van Anderlecht, iets wat zelfs te merken was in een bekerduel tegen een tweedeklasser. Wat een zwak excuus, zeg.
Wat is er nu naïef om open te komen spelen op Anderlecht? Verliezen zouden we toch gedaan hebben, maar dan met 2-0 ipv 5-2 en iedereen met een zuur gezicht naar huis na een supervervelende match. En inderdaad, we spelen in 2de klasse ook erg open en vanuit onze eigen kwaliteiten. En dat wordt zelden afgestraft, logisch aangezien er in 2de klasse ook geen Frutoskes, Mpenzakes, Boussoufa's, Hassans of Biglia's rondlopen. PS. Persoons speelde een ijzersterk duel, maar dat zal er hier géén enen willen of durven toegeven. Je bent voor of tegen hem, maar naast zijn kwaliteiten kan er niemand kijken. |
| 15 Jan 2007, 13:48 |
|
|
Knaap
marcel schreef: Een geheel nieuwe defensie, die samen misschien x maal zoveel verdient als ons jaarbudget. Komaan eh zeg, de defensie is al een gans seizoen het tere punt van Anderlecht, iets wat zelfs te merken was in een bekerduel tegen een tweedeklasser. Wat een zwak excuus, zeg. Wat is er nu naïef om open te komen spelen op Anderlecht? Verliezen zouden we toch gedaan hebben, maar dan met 2-0 ipv 5-2 en iedereen met een zuur gezicht naar huis na een supervervelende match. En inderdaad, we spelen in 2de klasse ook erg open en vanuit onze eigen kwaliteiten. En dat wordt zelden afgestraft, logisch aangezien er in 2de klasse ook geen Frutoskes, Mpenzakes, Boussoufa's, Hassans of Biglia's rondlopen. Over het eerste: benieuwd wat jullie volgend seizoen gaan zeggen eens jullie in een bepaalde lijn zijn leeggeplukt. Gebrek aan automatismen of een leidersfiguur mag dan ook geen excuus zijn. Denk je trouwens dat ik niet weet dat De Man, Van Damme en Deschacht het niveau van 2de klasse niet overstijgen ? Punt is dat we er zitten mee opgescheept, en zolang er geen nieuwe centrale verdediger bijkomt die een verdediging stuurt zal dat probleem blijven. Het is niet alleen Anderlecht die zo'n passief verdedigen afstraft hoor. Zal je merken eens je in eerste zit Ben alleen verwondert als ik teams als Antwerp (ok, daar werd het duidelijk wel afgestraft), Mechelen en Kortrijk bezig zie dat jullie het zo 'makkelijk' hebben in tweede, wetende dat ook jullie defensie een pijnpunt is. |
| 15 Jan 2007, 13:55 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Akkoord, automatismen, maar we zijn een half seizoen ver en ze staan daar bij Anderlecht achteraan nog te klungelen dat het niet mooi is. Jullie verdedigers worden verondersteld om toch nog "iets" meer kwaliteit in huis te hebben dan onze aanvallers, nietwaar. Feit is dat er bij Anderlecht een onevenwicht is tussen aanval en verdediging: in België is dat geen probleem, maar in Europa worden zo'n zaken afgestraft. Enfin, jullie bestuur lijkt het toch ook begrepen te hebben met de aanwerving van die Pool en de nakende transfer van die Zweed.
En wat tweede betreft: de 3-0 op Antwerp was érg overdreven, voetballend waren we beter, maar onze spelers waren té onder de indruk van de omstandigheden, waardoor de match na een kwartier gespeeld was. KVM heeft een erg jong elftal en krijgt nauwelijks regelmaat in z'n prestaties, zeker op verplaatsing. Kortrijk heeft een erg krappe kern en had met veel blessures af te rekenen. We staan verdiend aan de leiding in 2de, voorlopig toch nog. |
| 15 Jan 2007, 14:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
marcel schreef: PS. Persoons speelde een ijzersterk duel, maar dat zal er hier géén enen willen of durven toegeven. Je bent voor of tegen hem, maar naast zijn kwaliteiten kan er niemand kijken. Hij is inderdaad een goed voetballer. Maar dat was zo niet toen hij hier vertrok, misschien zijn er wel mensen die zo op hem terugdenken. Een goed voetballer is hij dus wel, maar daarbuiten is hij ook een lafaard en een dikkenek eerste klas. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Jan 2007, 14:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Oilsjt Vaneigest schreef: Persoons wordt zelfs gevolgd door Anderlecht ![]() Tis toch geen 1 april? _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jan 2007, 14:25 |
|
|
Freak
Oilsjt Vaneigest schreef: Persoons wordt zelfs gevolgd door Anderlecht ![]() Persoons zou gevolgd worden door een aantal supporters van Anderlecht om em een streep op zijn bakkes te geven! tis en t blijft een bleis!!!! |
| 15 Jan 2007, 14:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Persoons wordt zelfs gevolgd door Anderlecht ![]() Persoons zou gevolgd worden door een aantal supporters van Anderlecht om em een streep op zijn bakkes te geven! stond da ook in HLN mss? zoals casual1919 het zei, als voetballer is hij goed, voor derest een laffe hond _________________
|
| 15 Jan 2007, 14:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
El Falco schreef: El Corredor schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Persoons wordt zelfs gevolgd door Anderlecht ![]() Persoons zou gevolgd worden door een aantal supporters van Anderlecht om em een streep op zijn bakkes te geven! stond da ook in HLN mss? zoals casual1919 het zei, als voetballer is hij goed, voor derest een laffe hond Staat idd in HLN en het is nog geen aprilvis vermoed ik... Lijkt wel Schockaert die naar Club Brugge ging, denk dat dienen daar ook de bank en de infrastructuur van de B-kern verschillende lagen verf heeft kunnen geven... Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 15 Jan 2007, 15:30, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2007, 15:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Persoons is echt wel een goede voetballer. Net zoals De Petter en De Storme. Zullen volgend jaar niet meer bij Dender spelen.
Maar ook al heeft Persoons een hele goede match gespeeld, ik vond hem zeer degoutant overkomen, net zoals Gerets. Maar inderdaad, Dender heeft een goeie ploeg. |
| 15 Jan 2007, 15:14 |
|
|
Pfff, hoe meer ik naar die beelden zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het toch geen buitenspel was, zeker als ik de positie van Deschacht (onderaan) vergelijk met die van Stuckens op het moment dat de bal vertrok. Enfin, 'k heb al verschillende meningen gehoord, veel maakt het niet meer uit.
|
| 16 Jan 2007, 0:41 |
|
| Pagina 13 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 32 Volgende |