den beker - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 32
 den beker 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 45
marcel schreef:
Pfff, hoe meer ik naar die beelden zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het toch geen buitenspel was, zeker als ik de positie van Deschacht (onderaan) vergelijk met die van Stuckens op het moment dat de bal vertrok. Enfin, 'k heb al verschillende meningen gehoord, veel maakt het niet meer uit.

Tja, als supporter is het moeilijk om dat te relativeren hé. We moeten natuurlijk beseffen dat een lijn- en/of scheidsrechter niet de luxe heeft om die beelden meerdere keren te herbekijken...

Ik denk eerder: als Coppens niet blundert, is Anderlecht nog niet thuis! Pas op, 'k had der wel compassie mee, die jongen gaat dit nooit van z'n leven vergeten en dat wens je niemand toe!

16 Jan 2007, 0:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De Petter (ex-klasgenoot) valt nog mee, den enigsten dak afkan de rest zweeft al in 1ste klasse :haha:

16 Jan 2007, 1:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
belgianiron schreef:
De Petter (ex-klasgenoot) valt nog mee, den enigsten dak afkan de rest zweeft al in 1ste klasse :haha:

Terwijl De Petter misschien wel de enige van de ploeg zal zijn die volgend seizoen in eerste klasse zal spelen :grijns: .

16 Jan 2007, 1:27
Rode kaart
Rode kaart

Ik vrees dat em niet de enige zal zijn. Jullie goede vriend zal z'n voorbeeld wel volgen.

16 Jan 2007, 1:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
marcel schreef:
Ik vrees dat em niet de enige zal zijn. Jullie goede vriend zal z'n voorbeeld wel volgen.
bij Persoons moet ge ook geen dokter in de quantumfysica zijn om zen interviews goed te kunnen begrijpen hé ? :mrgreen:

dien De Petter zal de stap moeten zetten voor zijn ontwikkeling, maar tegenwoordig in 1e aan de bak komen....
1 voordeel heeft hij, 't is een verdediger, daar kunt ge soms eens geluk hebben dat ze op die positie niet rap een buitenlander aantrekken. Maar dan nog ideaal voor die jongen persoonlijk zou zijn met Dender mee over gaan.

16 Jan 2007, 10:26
Rode kaart
Rode kaart

Als ik zie wat voor sukkelaars er allemaal in 1ste een club hebben én spelen, dan hebben beide heren een stuk meer potentieel en moeten ze de stap zetten. Mocht dat met ons zijn, zoveel te beter, maar we moeten hier realistisch blijven: die kans is klein.

16 Jan 2007, 11:06
Vaste Waarde

persoons kan voetballen maar heeft een totaal rot karakter kan bij bevere gaan spele!

16 Jan 2007, 18:03

borre31 schreef:
persoons kan voetballen maar heeft een totaal rot karakter kan bij bevere gaan spele!
Bij Anderlecht zal hij anders ook rap in de groep opgenomeen worden ;)

16 Jan 2007, 18:18
Vaste Waarde

placietjen schreef:
borre31 schreef:
Bij Anderlecht zal hij anders ook rap in de groep opgenomeen worden ;)

:mrgreen: en ik maar oplette dak op niemand zen tene trap :mrgreen:

16 Jan 2007, 18:27
Miniem

marcel schreef:

Ja da kaan wel zen mor ten gotem zen bezoeksken on de GBA nie rap vergeten zenne! tis lank gelejen mor ten zallek welk nog isnj goon!
KALF Persoons

16 Jan 2007, 18:41

marcel schreef:
Pfff, hoe meer ik naar die beelden zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat het toch geen buitenspel was, zeker als ik de positie van Deschacht (onderaan) vergelijk met die van Stuckens op het moment dat de bal vertrok. Enfin, 'k heb al verschillende meningen gehoord, veel maakt het niet meer uit.
http://www.iendracht.be/dender.JPG

perfect stilgezet beeld, ook wat geschoven zodat de backlijn meer horizontaal ligt. 't is nog altijd moeilijk te zeggen op die manier. Laat ons zeggen dat die lijnrechter een haarfijn zicht moet hebben gehad

16 Jan 2007, 18:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
placietjen schreef:
marcel schreef:
http://www.iendracht.be/dender.JPG

perfect stilgezet beeld, ook wat geschoven zodat de backlijn meer horizontaal ligt. 't is nog altijd moeilijk te zeggen op die manier. Laat ons zeggen dat die lijnrechter een haarfijn zicht moet hebben gehad

ofte: ik verveel mij tijdens de examenperiode en dan hou ik mij daar mee bezig ;)

16 Jan 2007, 19:26
Rode kaart
Rode kaart

de jongen moet em serieus vervelen. :wink:

mja, ik dacht dat bij twijfel de aanvaller het voordeel van de twijfel moest krijgen, maar op Anderlecht gelden andere regels. ik heb talrijke gelukwensen gehad deze week: niet alleen omwille van de prestatie, maar ook omdat we ne penalty gekregen hebben als bezoeker op Anderlecht. Dat was blijkbaar al jaren geleden. :roll:

17 Jan 2007, 0:45
Vaste Waarde

is ne keer iet anders e :fluit: anders zijt gij die ploeg

17 Jan 2007, 0:52
Rode kaart
Rode kaart

borre31 schreef:
is ne keer iet anders e :fluit: anders zijt gij die ploeg

tot dusver 2 penalties voor en 2 penalties tegen gefloten in de competitie. 't Is nu niet dat we penalties aan de lopenden band krijgen.

17 Jan 2007, 0:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 32