|
|
| Pagina 3 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
Fillou schreef: WALDAN schreef: Bomber schreef: belgianiron schreef: NR 9 in de stoet da zal rap gedaan zijn ![]() kom bij nr 14 e potjen drinken he veren de stoet ![]() Eje bakken genoeg want as ter hier da véél lezen ![]() geleizen! ik em nies oever de koorten van KLaus oeik. Der komt ne gratis tellefongnumerau om nor te bellen. Ik zal em ier nog wel zetten. In foite ni zoei belangrék, want door stoot gewoein op dat de koorten te bestellen zen in de garaasj bé Klaus. Vanaf naa zooterdag 13/01 van 10 tot 12u. en 14 tot 17u. en op weikdaugen van 17 tot 19u. We moeten nog afwachten tot as't 't stad kaan zeggen oeveil koorten da men kennen emmen. Dus ver de moment es't van tieng neigen nog rezzekes iederiejn op e lastjen zetten. Ne kiejr dat dat allemool in orde es, kennen men voesj en kennen men konkreit tot verkoeip oevergoon. Ver de g'eintresseirden, 't es voif euro ver e kortjen... ist waar da claus iemand ga bijzette bij de stemming zodat em zeker weet dat als ge een kaart van hem hebt op hem stemt? ze hadden die kaarte verkoop beter op een andere manier gedoan, op dees manier gaat er ferm nog ruzie van kome |
| 09 Jan 2007, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ma das zever, precies alsof hij ongeveer 1000 stemmen zal krijgen dan
![]() |
| 10 Jan 2007, 0:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
michael0473 schreef: Fillou schreef: WALDAN schreef: Bomber schreef: belgianiron schreef: NR 9 in de stoet da zal rap gedaan zijn ![]() kom bij nr 14 e potjen drinken he veren de stoet ![]() Eje bakken genoeg want as ter hier da véél lezen ![]() geleizen! ik em nies oever de koorten van KLaus oeik. Der komt ne gratis tellefongnumerau om nor te bellen. Ik zal em ier nog wel zetten. In foite ni zoei belangrék, want door stoot gewoein op dat de koorten te bestellen zen in de garaasj bé Klaus. Vanaf naa zooterdag 13/01 van 10 tot 12u. en 14 tot 17u. en op weikdaugen van 17 tot 19u. We moeten nog afwachten tot as't 't stad kaan zeggen oeveil koorten da men kennen emmen. Dus ver de moment es't van tieng neigen nog rezzekes iederiejn op e lastjen zetten. Ne kiejr dat dat allemool in orde es, kennen men voesj en kennen men konkreit tot verkoeip oevergoon. Ver de g'eintresseirden, 't es voif euro ver e kortjen... ist waar da claus iemand ga bijzette bij de stemming zodat em zeker weet dat als ge een kaart van hem hebt op hem stemt? ze hadden die kaarte verkoop beter op een andere manier gedoan, op dees manier gaat er ferm nog ruzie van kome et is Klaus ipv claus en nee dat zal moeten lukken dattem da ga doen _________________ ![]()
|
| 10 Jan 2007, 14:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: ma das zever, precies alsof hij ongeveer 1000 stemmen zal krijgen dan ![]() mja zever, ge kunt er toch vanuit gaan, als ne kandidaat een kaart verkoopt dat em verwacht dat da een stem is voor hem, dus als ze alle 3 een manier uitzoeken daze dan die stem hebben, ja dan wordt stemmen overboden natuurlijk. ten gade beter ni stemmen ze. |
| 10 Jan 2007, 16:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
michael0473 schreef: belgianiron schreef: ma das zever, precies alsof hij ongeveer 1000 stemmen zal krijgen dan ![]() mja zever, ge kunt er toch vanuit gaan, als ne kandidaat een kaart verkoopt dat em verwacht dat da een stem is voor hem, dus als ze alle 3 een manier uitzoeken daze dan die stem hebben, ja dan wordt stemmen overboden natuurlijk. ten gade beter ni stemmen ze. 't is toch niet omdat ge de Jowwan tegenkomt aan een stemlokaal met de kiezingen en ge zegt dat ge voor hem gaast stemmen. Dat ge dat int kotje ook doet ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Jan 2007, 18:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
placietjen schreef: michael0473 schreef: belgianiron schreef: ma das zever, precies alsof hij ongeveer 1000 stemmen zal krijgen dan ![]() mja zever, ge kunt er toch vanuit gaan, als ne kandidaat een kaart verkoopt dat em verwacht dat da een stem is voor hem, dus als ze alle 3 een manier uitzoeken daze dan die stem hebben, ja dan wordt stemmen overboden natuurlijk. ten gade beter ni stemmen ze. 't is toch niet omdat ge de Jowwan tegenkomt aan een stemlokaal met de kiezingen en ge zegt dat ge voor hem gaast stemmen. Dat ge dat int kotje ook doet ? voila da vinnek oeik ter kinne ten zo mane van de meert of den boein ooeik kommen bijston e ![]() _________________ ![]()
|
| 10 Jan 2007, 19:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Das alted tzelde me de kiezingk , de mensjen van anen groep + a goei kameroten dor zedde zeker van , de rest van de zoal die stemmen gewoin op den beste schow en zu es da hé .
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... Laatst gewijzigd door WALDAN op 11 Jan 2007, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Jan 2007, 19:33 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 13 Aug 2006, 20:30 Berichten: 36 Locatie: oilstj Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
ja mannen azu nen zever maat over die koarten.
ge moogd content zen dat ge zo nen kandidoat hebt zoals de meert. dat zen koarten on de groepen wilt verdelen. dat vin ik echt sjappo. tis hopen dat den beste mag winnen ahja. en mijn kandidoat is den boein en ik zal dor oik ver blijven ze ook al isj hem gene prinsj gij blijft toch mijne prins _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven... EENDRACHT OILSJT =>KAMPIOEN OLE OLE |
| 10 Jan 2007, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Prinsjenverkiezing is al enkele jaren totool ni Oilsjt carnaval ni meer. De ziel van nen echten carnavalist bloedt bij het zien van die opgeklopte toestannen. Kompetiesje is iet ver in de voebal mor ni iet ver onder carnavalisten. Nem.
|
| 11 Jan 2007, 3:20 |
|
|
smetskeeeuh schreef: ja mannen azu nen zever maat over die koarten. ge moogd content zen dat ge zo nen kandidoat hebt zoals de meert. dat zen koarten on de groepen wilt verdelen. dat vin ik echt sjappo. tis hopen dat den beste mag winnen ahja. en mijn kandidoat is den boein en ik zal dor oik ver blijven ze ook al isj hem gene prinsj gij blijft toch mijne prins en hij gaat ij da ni doen en de klaus ga meedoen astem et zou doen mor enkel en alleen as boein zou wille medoen die da dus ni wilt !! schone kandidaat e _________________ ![]()
|
| 11 Jan 2007, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren is beslist dat de drie kandidaten samen 1200 kaarten aan de carnavalgroepen schenken en maar de rest zélf zullen verkopen.
dit ter info. |
| 12 Jan 2007, 17:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
dan ben ik 2 keer zeker van kaarten hehe
![]() |
| 12 Jan 2007, 17:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
ja das alted hetzeifde hé ten halen de groepen dubbel kaarten bij ne kandidoot of 2 zoals ik er al van enkele gehoord hem en weir moeten weer krabben
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 12 Jan 2007, 21:31 |
|
|
WALDAN schreef: ja das alted hetzeifde hé ten halen de groepen dubbel kaarten bij ne kandidoot of 2 zoals ik er al van enkele gehoord hem en weir moeten weer krabben kzen blij da kik goe overien kom me den boein, en dus wel een kaart zal mm, maart systeem van de kaarten is echt slecht. ng slechtr as de vorige jaren _________________
|
| 13 Jan 2007, 0:55 |
|
|
Niemand die in zenne groep per toeval 2 koarten teveel za emmen ??? ik wil ze anders wel want tes weeral bescheten peizek
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 16 Jan 2007, 17:10 |
|
| Pagina 3 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |