|
|
| Pagina 70 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
stond er bij Wetteren wel nen keeper in die goal ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2007, 23:41 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Vicky schreef: Ik denk dat Marcel wel voor Mattis naar Wetteren getrokken is zeker? Goed zo, dan zien ze in Dender ook eens wie mijn Voeghtje is ![]() Vicky Ben inderdaad eens naar Mattis gaan zien: voor z'n carrière een goede keuze dat em naar Wetteren getrokken is, maar van hun spel word ik nu niet bepaald wild (altijd die lange ballen, om zot van te worden als spits). Mja, Vicky, uw Voeghtje heeft optimaal geprofiteerd van de chaos bij Wetteren achteraan, maar hoger dan 3de moet die jongen het toch ook niet zoeken zenne. Teert vooral op z'n snelheid, al weet hij de goal uiteraard staan. Peis dat em al genoeg geblesseerd geweest is zeker? @Placietjen: good old Ronny Schollaert (38, ex-FCD) staat nog steeds in de goal bij Wetteren, maar 'k vind niet dat je hem veel kon verwijten. |
| 16 Jan 2007, 0:36 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
heb de beelden gezien op kanaal 3. Van het volledige overzicht was dat ongeveer de enige match waar een keeper niet blunderde...
dus alst een troost mag zijn, 't was niet alleen bij jullie Coppens een slecht weekend. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2007, 10:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Mja, op Coppens stond wel gans België te gapen, hij voelt zich verschrikkelijk, maar er is hier niemand die hem ook maar iets verwijt.
|
| 16 Jan 2007, 11:33 |
|
|
marcel schreef: Mja, op Coppens stond wel gans België te gapen, hij voelt zich verschrikkelijk, maar er is hier niemand die hem ook maar iets verwijt. zo zie je maar dat leeftijd er niets toe doet. en kerel van 20 jaar kan soms beter om met die druk dan eek ervaren rot van in de 30. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2007, 11:35 |
|
|
Coppens heeft jàren zonder enige druk gespeeld bij Union, hij heeft zelf al meermaals toegegeven dat de druk bij ons binnen de club veel groter is. En dat zag je oa op Oostende, Antwerp en Anderlecht. Hij kan er enkel maar beter van worden.
..net zoals ik hoop dat het doorsnee niveau van 3de klasse toch wat beter is dan wat ik zondag in Wetteren zag. |
| 16 Jan 2007, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
marcel schreef: Mja, op Coppens stond wel gans België te gapen, hij voelt zich verschrikkelijk, maar er is hier niemand die hem ook maar iets verwijt. Das zeker da niemand hem verwijt we worren zu blij me hem _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 16 Jan 2007, 16:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
@Placietjen: good old Ronny Schollaert (38, ex-FCD) staat nog steeds in de goal bij Wetteren, maar 'k vind niet dat je hem veel kon verwijten.[/quote]
behalve da hij bij dender gespeeld heeft ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Jan 2007, 17:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
marcel schreef: Vicky schreef: Ik denk dat Marcel wel voor Mattis naar Wetteren getrokken is zeker? Goed zo, dan zien ze in Dender ook eens wie mijn Voeghtje is ![]() Vicky Ben inderdaad eens naar Mattis gaan zien: voor z'n carrière een goede keuze dat em naar Wetteren getrokken is, maar van hun spel word ik nu niet bepaald wild (altijd die lange ballen, om zot van te worden als spits). Mja, Vicky, uw Voeghtje heeft optimaal geprofiteerd van de chaos bij Wetteren achteraan, maar hoger dan 3de moet die jongen het toch ook niet zoeken zenne. Teert vooral op z'n snelheid, al weet hij de goal uiteraard staan. Peis dat em al genoeg geblesseerd geweest is zeker? @Placietjen: good old Ronny Schollaert (38, ex-FCD) staat nog steeds in de goal bij Wetteren, maar 'k vind niet dat je hem veel kon verwijten. Ik heb nooit gezegd he dat Voeghtje er enen is voor 1e ofzo he! Idd, 3e of 4e... Hij is idd verschrikkelijk snel, maar vooral héél sluw... En hij weet de goal staan... Je opmerking over blessures snap ik ni goe... Hij is nog maar 1 keer lang geblesseerd geweest en dat was dat jaar bij ons... Voor de rest heeft hij nog niks meer gehad dan alle andere spelers. Bv nekeer een week of 2 door een verrekking ofzo, maar voor de rest...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Jan 2007, 20:55 |
|
|
Diene gast is toch al vrij veel geblesseerd geweest, niet? Daarom geen langdurige blessures, maar altijd wel iets. Ook vorig jaar was hij er een tijdje niet bij, als ik me goed herinner was hij er in Denderleeuw niet bij door blessure. Mja, voor Willebroek is em belangrijk, dat zie je. Is De Bilde trouwens geblesseerd? Denk niet dat die er zondag bijliep.
|
| 17 Jan 2007, 0:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
marcel schreef: Diene gast is toch al vrij veel geblesseerd geweest, niet? Daarom geen langdurige blessures, maar altijd wel iets. Ook vorig jaar was hij er een tijdje niet bij, als ik me goed herinner was hij er in Denderleeuw niet bij door blessure. Mja, voor Willebroek is em belangrijk, dat zie je. Is De Bilde trouwens geblesseerd? Denk niet dat die er zondag bijliep. Veel ni ze... Hij heeft af en toe zo nekeer iets klein maar da gebeurt toch ni zo vaak. En ik vind dat hij dat goed maakt door nooit geschorst te zijn...
De Bilde was wsl ergens van ne catwalk gevallen en zich zo geblesseerd he... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jan 2007, 14:22 |
|
|
Srry dubbelpost...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jan 2007, 14:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Maldegem speelt zijn seizoen uit met de reserven, wegens financiele problemen. Misschien kunnen we daar nog eens gaan kijken voor een versterking in de breedte.
|
| 19 Jan 2007, 13:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
janos schreef: Maldegem speelt zijn seizoen uit met de reserven, wegens financiele problemen. Misschien kunnen we daar nog eens gaan kijken voor een versterking in de breedte. Ik peis niet dat we der daar veel naar ons goesting zullen vinden zenne. |
| 19 Jan 2007, 13:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: janos schreef: Maldegem speelt zijn seizoen uit met de reserven, wegens financiele problemen. Misschien kunnen we daar nog eens gaan kijken voor een versterking in de breedte. Ik peis niet dat we der daar veel naar ons goesting zullen vinden zenne. Cornelis, vorig jaar ook Harelbeke, zou niet slecht zijn. |
| 19 Jan 2007, 13:52 |
|
| Pagina 70 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 103 Volgende |