|
|
| Pagina 314 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 312 313 314 315 316 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vicky schreef: En toch blijf ik er bij dat ge moet weten hoe groot ge zijt! Vicky wel dat dacht ik ook eerst maar ik denk dage ervan moet uitgaan dage ni groter zijt dan een stip ![]() _________________
|
| 19 Jan 2007, 16:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zulks soort vragen in multiple choice stijl... das pas ambiance
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2007, 18:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Amai nog ni. Ik heb OPR gevolgd, veel uitstapkes, plezante klasse, toffe leerkrachten en elke vrijdag van 4u tot 7u in de promille hangen met de Van der Streek, de Van Geert en wie ist nog allemaal Nu ist wat anders, hé Sven. Met een zware examenperiode hebt ge niks van tijd meer voor zaken zoals naar de voetbal gaan, uitgaan, forummen, MSN'en, stoelkes kuisen en andere activiteiten hé .Fuck en ge hebt nog gelijk ook hé, dat is het ergste Als ge Stockholm bezoekt moet ge zeker eens langsgaan in het supporterslokaal van Black Army of een match meepikken van AIK Sotckholm, fanatieke supporters met een beestige sfeer Ok, ik zal dat hier nog is vragen als ik vertrek. Dat ik zeker ben hé @ Bartos: ik ga zeker en vast mijn best doen om dat ook te zijn |
| 19 Jan 2007, 19:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bomber schreef: http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/images/stories/plattegrond-zandberg.jpg ![]() Shik gemaakt! Nu noemt da allemaal anders, in mijnen tijd was da nog op de K en den B... Pas op ook al enkele jaren geleden _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 11:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bomber schreef: http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/images/stories/plattegrond-zandberg.jpg ![]() En ge moetj nimmer nor de zee gon ge kent ont strand van de zandberg a uk gon leggen hé _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Jan 2007, 14:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
WALDAN schreef: Bomber schreef: http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/images/stories/plattegrond-zandberg.jpg ![]() En ge moetj nimmer nor de zee gon ge kent ont strand van de zandberg a uk gon leggen hé En dor stond vroeger ook nog ne speeltuin, maar dienen tijd is ook voorbij zeker... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 14:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
IendrachterForLife schreef: WALDAN schreef: Bomber schreef: http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/images/stories/plattegrond-zandberg.jpg ![]() En ge moetj nimmer nor de zee gon ge kent ont strand van de zandberg a uk gon leggen hé En dor stond vroeger ook nog ne speeltuin, maar dienen tijd is ook voorbij zeker... ![]() Kpeis da ge hij daar al lang nimmer geweest zet hehe _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Jan 2007, 14:49 |
|
|
WALDAN schreef: IendrachterForLife schreef: WALDAN schreef: Bomber schreef: http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/images/stories/plattegrond-zandberg.jpg ![]() En ge moetj nimmer nor de zee gon ge kent ont strand van de zandberg a uk gon leggen hé En dor stond vroeger ook nog ne speeltuin, maar dienen tijd is ook voorbij zeker... ![]() Kpeis da ge hij daar al lang nimmer geweest zet hehe Jawel ben daar een maand of 3 geldeden is naar een match van ne schoolkameraad komen kijken, ma ge let gij daar nie op en da was nog vroeg in de morgend ook, dusja ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 15:04 |
|
|
Op mor nie wakker ten
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Jan 2007, 15:06 |
|
|
WALDAN schreef: Op mor nie wakker ten zo zouje den toestand kunnen omschrijven, zeker als ge weet da er die match 5 goalen gemaakt zijn en ik maar 1 gezien heb ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 15:08 |
|
|
IendrachterForLife schreef: WALDAN schreef: Op mor nie wakker ten zo zouje den toestand kunnen omschrijven, zeker als ge weet da er die match 5 goalen gemaakt zijn en ik maar 1 gezien heb ![]() Azu neig gemist ofwa _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Jan 2007, 15:12 |
|
|
WALDAN schreef: IendrachterForLife schreef: WALDAN schreef: Op mor nie wakker ten zo zouje den toestand kunnen omschrijven, zeker als ge weet da er die match 5 goalen gemaakt zijn en ik maar 1 gezien heb ![]() Azu neig gemist ofwa Efkes de verkeerde kant op kijken zeker ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 17:05 |
|
|
WALDAN schreef: IendrachterForLife schreef: WALDAN schreef: Op mor nie wakker ten zo zouje den toestand kunnen omschrijven, zeker als ge weet da er die match 5 goalen gemaakt zijn en ik maar 1 gezien heb ![]() Azu neig gemist ofwa Efkes de verkeerde kant op kijken zeker ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 17:05 |
|
|
azu de zonne in a ogen ?? das e problemken op den iendracht uk den iesten team alted hé
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Jan 2007, 17:15 |
|
|
WALDAN schreef: azu de zonne in a ogen ?? das e problemken op den iendracht uk den iesten team alted hé ![]() Wel het was de zon in mijn ogen... of was misschien ook nog om dak wa blijven hangen was den avond voordien int stad.
maar da kan gebeuren ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2007, 18:08 |
|
| Pagina 314 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 312 313 314 315 316 … 885 Volgende |