Nooit Off-topic - Pagina 318 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 316 317 318 319 320 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
vandaag een vraag op het examen, 't ging over een bepaalde economische curve.

en bij zijn mogelijkheden:

1. deze curve is stijler dan A
2. minder stijl dan A
3. stijler dan B
4. minder stijl dan B

dan geeft em nen boek economie int engels en weet em zelf niet wat "few" en "continue & abort" wilt zeggen. 't grieks alfabet daarentegen dat kon em wel goed :dom:. Leerkrachten, altijd de slimmen willen uithangen en alst er op aan komt....

(en nu ga ik dekking zoeken :fluit: )

23 Jan 2007, 20:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Stijn schreef:
enkel de vrijdagnamiddag potten bakken meneer ;)

goeie gast = zatlap Jeroen

Discussie gesloten,alle nerdjes van het atheneum zijn ni tenminste geen interim werkskes aan het doen :grijns:

Die nerdjes zitten op de KAHO, zowaar nog 100 keer erger.

We zullen volgend jaar wel zien als ik in Gent iets doe , mét mijn goesting

ennn binnen enkele weken is't gedaan met interim contractjes, dan moogt ge mij aanspreken met "mijnheer", studentjen van mijn voeten

23 Jan 2007, 20:28
Iendracht.be - beheer

Vicky schreef:
Ela ela! Ik heb ook 6 jaar opt Atheneum gezeten he! Ik zat zelfs in "de grootste krapuulklas id geschiedenis" (woorden van onzen Belli :grijns:) Ge moet gewoon zien da ge geen petities tekent tegen den directeur tekent, dan hebde geen problemen :grijns:

Vicky

da was duidelijk voor de glorieperiode van de 3 en 4 ECMT :mrgreen:

(ik denk dat dienen zot elk jaar wel een klas zo benoemt :d)

23 Jan 2007, 20:30
Iendracht.be - beheer

IendrachterForLife schreef:
Vicky schreef:
Ela ela! Ik heb ook 6 jaar opt Atheneum gezeten he! Ik zat zelfs in "de grootste krapuulklas id geschiedenis" (woorden van onzen Belli :grijns:) Ge moet gewoon zien da ge geen petities tekent tegen den directeur tekent, dan hebde geen problemen :grijns:

Vicky

Leg da hier ne keer uit van die petitie tegen directeur? :D

formulierke invullen, bedreigt worden door de directeur, uren ondervraagt worden, uiteindelijk door de politie uit de klas worden genomen omda ge wordt beschuldigt van laster en eerroof aan de school...

zo kan ik nog eventjes doorgaan

maar toen alle gedupeerden (ne man of 20 :D) een advocaat onder hun hoede namen was't rap gedaan met de strafstudies en schorsingen :)

23 Jan 2007, 20:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:
IendrachterForLife schreef:
Vicky schreef:

Vicky

Leg da hier ne keer uit van die petitie tegen directeur? :D

formulierke invullen, bedreigt worden door de directeur, uren ondervraagt worden, uiteindelijk door de politie uit de klas worden genomen omda ge wordt beschuldigt van laster en eerroof aan de school...

zo kan ik nog eventjes doorgaan

maar toen alle gedupeerden (ne man of 20 :D) een advocaat onder hun hoede namen was't rap gedaan met de strafstudies en schorsingen :)

Zal da ook is moeten organiseren opt smi :grijns:

23 Jan 2007, 20:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
placietjen schreef:
vandaag een vraag op het examen, 't ging over een bepaalde economische curve.

en bij zijn mogelijkheden:

1. deze curve is stijler dan A
2. minder stijl dan A
3. stijler dan B
4. minder stijl dan B

dan geeft em nen boek economie int engels en weet em zelf niet wat "few" en "continue & abort" wilt zeggen. 't grieks alfabet daarentegen dat kon em wel goed :dom:. Leerkrachten, altijd de slimmen willen uithangen en alst er op aan komt....

(en nu ga ik dekking zoeken :fluit: )

en kon gij t examen dan ? ;)

23 Jan 2007, 20:42
forumlegende

Leeftijd: 38
Jeroen schreef:
Vicky schreef:

Vicky

Nee nee, ik zat daar tegelijk met jullie he... Maar ik had Tuur in mijn klas! :grijns:

Vicky

PS: kzou toch geld geven om dat simpele leventje terug te hebben ze!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

23 Jan 2007, 21:03
Iendracht.be - beheer

Vicky schreef:
Jeroen schreef:
Vicky schreef:

Vicky

Nee nee, ik zat daar tegelijk met jullie he... Maar ik had Tuur in mijn klas! :grijns:

Vicky

PS: kzou toch geld geven om dat simpele leventje terug te hebben ze!

als Tuur moet gelden als crapuul is't ver gekomen :-)

Maar hij heeft het atheneum dus ook gelaten voor wa dat het is, en de tijd van zijn leven opt lyceum gehad ;)

23 Jan 2007, 21:08
forumlegende

Idd... En 'k moet zeggen: we hebben hem gemist die laatste 2 jaar... Al hebben we ons ook nog geamuseerd ze! Oh ja, nog zoiets: mijn klasje is de enige die 4 JAAR NA ELKAAR Van Oost gehad hebben (en in een wiskunde richting he!) Ik vind dat we een standbeeld verdienen! :grijns:

Vicky

23 Jan 2007, 21:12
Iendracht.be - beheer

Vicky schreef:
Idd... En 'k moet zeggen: we hebben hem gemist die laatste 2 jaar... Al hebben we ons ook nog geamuseerd ze! Oh ja, nog zoiets: mijn klasje is de enige die 4 JAAR NA ELKAAR Van Oost gehad hebben (en in een wiskunde richting he!) Ik vind dat we een standbeeld verdienen! :grijns:

Vicky

Ik ken dienen van oost niet maar ik ken u... Ik vind dat dienen van oost dan eerder een standbeeld verdient ze :mrgreen:

23 Jan 2007, 21:26
forumlegende

Twas mevrouw Van Oost en trust me: wij verdienen het standbeeld. Ik denk zelfs dat Stijn en Jeroen me hierin wel gelijk zullen geven! Zij is er eigenhandig voor verantwoordelijk dat véél mensen geen wiskunderichting gingen volgen omdat ze dan bij haar zaten... Normaal gaf die alleen aan 5 en 6, maar om onverklaarbare reden hebben wij die in 't derde al gekregen.... TOT HET ZESDE ! ! ! Man man man, de verhalen die ik daarover kan vertellen...

Vicky

23 Jan 2007, 21:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
euh, hoe oud is die Van Oost? Want (in de tijd dat de dieren nog spraken en zwart wit TV nog bestond) heb ik zelf 10 jaar op 't Atheneum gepasseerd en raar maar waar zegt die naam me nog vaag iets.

23 Jan 2007, 21:55
forumlegende

the_red_ant69 schreef:
euh, hoe oud is die Van Oost? Want (in de tijd dat de dieren nog spraken en zwart wit TV nog bestond) heb ik zelf 10 jaar op 't Atheneum gepasseerd en raar maar waar zegt die naam me nog vaag iets.

Die zal ergens in de 50 toch al zijn ze denk ik... Ge moet eens op de site van 't atheneum gaan zien he, daar staan er van alle leerkrachten fotokes :grijns:

Vicky

23 Jan 2007, 21:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Vicky schreef:
the_red_ant69 schreef:

Die zal ergens in de 50 toch al zijn ze denk ik... Ge moet eens op de site van 't atheneum gaan zien he, daar staan er van alle leerkrachten fotokes :grijns:

Vicky

ah neen, ik heb frieda jansegers gehad voor wiskunde (periode 84-86) Amaai, is die nog niet met pensioen?

Voor de rest nog zo'n 4-5 dinosaurussen die me bekend voorkwamen :D maar de rest is allemaal nieuwer.

23 Jan 2007, 22:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
tot vorig jaar liep er int Sint Vincentius in Gijzegem een rond die mijn tante nog had gehad, die ik nog had gehad, en die in haar laatste dagen nu dus ook aan men neef nog les gaf. En mijn neef is een jaar of 8 jonger dan mij

23 Jan 2007, 22:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 316 317 318 319 320 885